Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
54 minuten geleden zei Mordurette:

Ik vind het ook irritant dat mijn team geen reserve elftal heeft of een u21 team, alleen een u18 team en dan zijn talent en vaak al te oud om daarin te spelen.

Heb ongeveer hetzelfde, alleen heb wel een u21 team, dat speelt alleen niet competitief. Twee andere clubs uit mijn competitie heeft wel tweede elftallen in de 3e divisie. Zou het mogelijk zijn dat mijn team in een onspeelbare(dus onzichtbare) competitie zit en alsnog ooit promoveert? Of kan dat niet als ik de club manage?

• Antwoorden 894
  • Weergaven 41,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Beschrijf je nou gewoon Feyenoord?     Clubs: Spurs, AC Milan, Panathinaikos, Schalke/Leverkusen..

• https://upcoming.nl/artikel/242214/16-voetbalvelden-op-verbijsterend-unieke-locaties-over-de-hele-wereld?uuid=242214.IWyXwlBhzOMBtfTA&utm_source=facebook&fbclid=IwAR11koeW7EtQUYyRcJaqSl_mhcgBq

• Dank voor het meedenken zat te twijfelen tussen Rapid boekarest, MTK en wisla krakow.   Het was een lastige keuze maar heb gekozen voor wisla krakow en hoop dat ik hun weer naar de Poolse to

Geplaatst
29 minuten geleden zei W8er:

Is Cristiano ook niet van Madeira?

Madeira is het dus geworden. Eens kijken wat we daar kunnen verwezenlijken.

Klopt.

Geplaatst
36 minuten geleden zei W8er:

Is Cristiano ook niet van Madeira?

Madeira is het dus geworden. Eens kijken wat we daar kunnen verwezenlijken.

Schitterende club, haal daar altijd heerlijke talentjes vandaan. 

ckt5etb7c.png

Deze bijvoorbeeld, onlangs opgepikt met Feyenoord. Leuke uitdaging dus om de jeugd kansen te geven daar. 

Geplaatst
22 minuten geleden zei Twan1810:

Schitterende club, haal daar altijd heerlijke talentjes vandaan. 

ckt5etb7c.png

Deze bijvoorbeeld, onlangs opgepikt met Feyenoord. Leuke uitdaging dus om de jeugd kansen te geven daar. 

De jeugdinstromen bij mij zijn meestal rampzalig, dus zie hier nu ook maar weinig verandering in komen, maar wie weet.

Als de jeugdinstromen echt geweldig zijn zal ik later in de game uiteindelijk wel overschakelen naar enkel eigen jeugd.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Rossi:

Heb ongeveer hetzelfde, alleen heb wel een u21 team, dat speelt alleen niet competitief. Twee andere clubs uit mijn competitie heeft wel tweede elftallen in de 3e divisie. Zou het mogelijk zijn dat mijn team in een onspeelbare(dus onzichtbare) competitie zit en alsnog ooit promoveert? Of kan dat niet als ik de club manage?

Volgens Wikipedia speelt Ujpest II in de tweede divisie. Wellicht gepromoveerd? Denk wel dat ze dus kunnen promoveren. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Mordurette:

Volgens Wikipedia speelt Ujpest II in de tweede divisie. Wellicht gepromoveerd? Denk wel dat ze dus kunnen promoveren. 

Ja maar dat klopt niet. Laatste keer dat ze daar speelden was 12/13. Volgens de FM regels mogen tweede elftallen ook niet promoveren vanuit de derde naar de tweede. Als het goed is spelen zij 4e divisie dus het zou in theorie moeten kunnen, dat zij promoveren? Ook al zie ik geen gespeelde wedstrijden?

Edit:

ze spelen dus wel wedstrijden aan deze statistieken te zien. Misschien kunnen ze dan toch promoveren..

Spoiler

b334f452a4a8eaa1279f4f569b34f06e.png

bewerkt door Rossi

Geplaatst
  • Auteur
8 uur geleden zei Rossi:

Ja maar dat klopt niet. Laatste keer dat ze daar speelden was 12/13. Volgens de FM regels mogen tweede elftallen ook niet promoveren vanuit de derde naar de tweede. Als het goed is spelen zij 4e divisie dus het zou in theorie moeten kunnen, dat zij promoveren? Ook al zie ik geen gespeelde wedstrijden?

Edit:

ze spelen dus wel wedstrijden aan deze statistieken te zien. Misschien kunnen ze dan toch promoveren..

Toon verborgen inhoud

b334f452a4a8eaa1279f4f569b34f06e.png

Ja, ze kunnen wel zeker promoveren. Blijkbaar spelen ze gewoon in een onzichtbare competitie. Hoop voor je dat ze dan uiteindelijk promoveren naar een speelbare competitie. 

Geplaatst
  • Auteur
34 minuten geleden zei RedwingsQlu:

Ik zoek een club om opnieuw mee te beginnen.

Bij voorkeur een gevallen (top)club.

Geen topclubs, maar wel clubs die door financiën zijn teruggezet... Bari, Cesena, Catania. Je moet dan wel even een extra database downloaden van de Serie D, geloof ik.

Anders een club als Bolton Wanderers, jarenlang in de Premier League gespeeld, maar nu onderaan in de Championship.

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Geen topclubs, maar wel clubs die door financiën zijn teruggezet... Bari, Cesena, Catania. Je moet dan wel even een extra database downloaden van de Serie D, geloof ik.

Anders een club als Bolton Wanderers, jarenlang in de Premier League gespeeld, maar nu onderaan in de Championship.

Je hebt idd een extra database nodig voor Serie D. Bij Bari ligt er wel een basis om binnen twee jaar in de Serie B te spelen. 

Geplaatst

Racing Santander, Hercules Alicante (beide derde divisie Spanje), de Vitesse & AC Milan-challenge op ons forum, Sunderland (misschien te mainstream), Alemannia Aachen (extra database nodig voor Regionalliga Duitsland) en de bovengenoemde Italiaanse clubs zijn allemaal erg leuke uitdagingen. 

Geplaatst

Ik ga misschien eens een save in de MLS proberen.

Heb nu enkele stukken erover gelezen. Het is zo anders dat ik het wel eens wil zien.

Kunnen zij ook nog voor iets spelen trouwens zoals de CL in Europa?

bewerkt door Peterhs

Geplaatst
  • Auteur
40 minuten geleden zei Peterhs:

Ik ga misschien eens een save in de MLK proberen.

Heb nu enkele stukken erover gelezen. Het is zo anders dat ik het wel eens wil zien.

MLK? Bedoel je niet de MLS?

Geplaatst
58 minuten geleden zei Mordurette:

MLK? Bedoel je niet de MLS?

Ja :)

Bewerkt en bedankt.

Geplaatst
1 uur geleden zei Peterhs:

Ik ga misschien eens een save in de MLS proberen.

Jazeker. Er is daar ook een Champions League. Wordt meestal door Mexiaanse teams gewonnen.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Jespresso:

Jazeker. Er is daar ook een Champions League. Wordt meestal door Mexiaanse teams gewonnen.

Ok, mooi, want anders wordt het al snel saai. Dat zal dus de ingang zijn vanuit daar naar de Wereldbeker voor clubs.

Misschien pakt de achievement hem later wel, want nu win ik hem 2x maar geen activering van een achievement.

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei Peterhs:

Ja :)

Bewerkt en bedankt.

MLS is inderdaad heel wat anders dan je gewend bent en je moet ermee om kunnen gaan. Drafts en salaris caps. Wel een hele uitdaging natuurlijk.

Geplaatst
Op 25-1-2019 om 16:27 zei Whitewolf345:

ik ben nu bij fm19 begonnen met ajax zoals altijd eigenlijk.
Nu houd ik best wel van een kleine uitdaging, sta nu met ajax 6 punten lost van de nummer 2 en 10 los van de nummer 3 .
Voor een ander save game ben ik op zoek naar een club die best wel wat werk nodig heeft om weer terug aan de top te kunnen komen,
Hebben jullie ideeën?

Ik heb op FM 2016 een zeer interessante game gehad met FK DAC 1904 Dunajska Streda, club op het hoogste niveau van Slowakije. Ik las recent nog een zeer interessant artikel over deze club op een voetbalsite (weet niet of ik die mag noemen). Uitdaging is om de gevestigde orde in Slowakije van de troon te stoten en kijken of de ambitie van de eigenaar verder uitgerold kunnen worden, dat artikel is zeker het lezen waard. Zeker ook voldoende mogelijkheden op het gebied van financiën. 

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei SLeePo:

Ik heb op FM 2016 een zeer interessante game gehad met FK DAC 1904 Dunajska Streda, club op het hoogste niveau van Slowakije. Ik las recent nog een zeer interessant artikel over deze club op een voetbalsite (weet niet of ik die mag noemen). Uitdaging is om de gevestigde orde in Slowakije van de troon te stoten en kijken of de ambitie van de eigenaar verder uitgerold kunnen worden, dat artikel is zeker het lezen waard. Zeker ook voldoende mogelijkheden op het gebied van financiën. 

Ik heb hetzelfde artikel gelezen, vond het ook zeer interessant. Gloednieuwe trainingsfaciliteiten. Twijfel om daarmee te beginnen of Slovan Bratislava. 

Geplaatst

Kleine tip: Brentford. Leuke ploeg uit Championship, met gerichte aankopen wel klaar voor de titelstrijd. Heeft onder andere ook twee leuke UK talentjes: Mepham en Konsa.

Geplaatst

Ik probeer al een tijdje een club te vinden het oostblok van Europa.

Weet iemand misschien een leuke subtopper/middenmoter?

Geplaatst
  • Auteur

Bulgarije heeft een leuke competitie, kan je kijken naar o.a. Slavia Sofia, CSKA Sofia of op het tweede niveau Litex Lovech (voorheen ook grootmacht in Bulgarije). 

Servië heeft enorm veel talent rondlopen bij topclubs Partizan en Rode Ster.

Geplaatst

Litex is het geworden,

Bedankt ik had namelijk nooit Bulgarije als een optie gezien(y)

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei rink_hsv:

Litex is het geworden,

Bedankt ik had namelijk nooit Bulgarije als een optie gezien(y)

Geen dank, heb zelf al eens een carrière gehad met Litex. Na drie jaar kampioen van Bulgarije en Ludogorets van de troon gestoten.