Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Afgelopen twee seizoenen de grote man. Scoort ontzettend veel, hoogste gemiddelde, etc. Contract loopt nog 1 seizoen, zit echter wel een optie in om te verlengen dus wat dat betreft is niet noodzakelijk om te laten gaan. Financieel gezien ook niet, zwem behoorlijk in het geld. Heb niet echt een passende vervanger, denk er aan om Andreas Pereira om te trainen in zijn positie. Tja, zeg het maar.

Spoiler

N7dRU8e.jpg

• Antwoorden 769
  • Weergaven 32,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• De vraag was hem al beantwoorden inderdaad, haha. Daarna volgde deze Duitse vriend nog;    

• delichris
    delichris

@Isco22 @Kavinos en @Mordurette ik heb toch maar gehaald. Zo'n speler op de linksback zal ik niet snel weer vinden denk ik.

• @Mordurette     Het is wel echt enorm veel geld  Gundogan vind ik ook niet zo erg, die speelt toch weinig. Bernarda Silva is twijfelgevalletje. Het is wel Mbappe 

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Karlo:

Afgelopen twee seizoenen de grote man. Scoort ontzettend veel, hoogste gemiddelde, etc. Contract loopt nog 1 seizoen, zit echter wel een optie in om te verlengen dus wat dat betreft is niet noodzakelijk om te laten gaan. Financieel gezien ook niet, zwem behoorlijk in het geld. Heb niet echt een passende vervanger, denk er aan om Andreas Pereira om te trainen in zijn positie. Tja, zeg het maar.

Inhoud verbergen

N7dRU8e.jpg

Is er dan wel eentje voor het MU Records topic ?

Tsja, lastig verhaal... Als hij onmisbaar is en je dus geen vervanger hebt zou ik hem houden.

Geplaatst

Dit het openingsbod?

Evengoed kun je er sowieso nog paar miljoen bij krijgen denk ik.

Al had ik dit bod ook aanvaard. Voor dat geld is er zeker een vervanger te vinden. Wie weet een Engels man

Geplaatst

Bedankt voor het meedenken.

Heb het bod uiteindelijk geweigerd, wilde hem nog niet kwijt. En toch nog een poging gedaan om een nieuw contract te laten tekenen en uiteindelijk tot een akkoord gekomen.

Dit was inderdaad het openingsbod, alleen kon ik niet onderhandelen. Anders had ik er zeker nog wel een paar miljoen meer uit kunnen persen. 

Geplaatst

Ik zie in mijn game Anthony Martial op de transferlijst staan. Hij is 25 jaar. Ik heb zelf Sancho en Kean. Respectievelijk 19 en 21 jaar. Martial kan ik kopen voor 61 miljoen.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei delichris:

Ik zie in mijn game Anthony Martial op de transferlijst staan. Hij is 25 jaar. Ik heb zelf Sancho en Kean. Respectievelijk 19 en 21 jaar. Martial kan ik kopen voor 61 miljoen.

Je hebt hem dus eigenlijk niet nodig, want Kean én Sancho zijn gewoon wereldtop en een stuk jonger dan Martial.

Geplaatst

Ik kan Becker in de voorbereiding van seizoen 2 verkopen voor €7.5M, wat kan oplopen tot €9.25M.

Opties als vervanger zijn Van Crooy (€3M), Linssen (€3.2M), Ola John (€2.5M) en Acolatse (€1,8M).

Iemand een advies wat ik zal doen?

Edit:

Linssen valt af.

Edit 2:

Meneer weigert Crystal Palace en is daarna boos dat ik een bod van 4miljoen afwijs van Las Palmas. Na een transferverzoek is hij alsnog voor deze prijs daarheen... 

Als vervanger heb ik uiteindelijk Menig gehaald voor €2.8M. Verwacht ik daar de wel winst op kan maken.

bewerkt door Rossi

Geplaatst

Mooi bedrag voor Becker, wel beetje aan de hoge kant voor Menig lijkt me @Rossi.  Was er geen goedkopere, of betere voor die prijs, optie? Dos Santos, Kuwas,  Clement, Kerk als Nederlanders. Of Bongonda, Musonda, Bakkali, Skov, Marin, Majer, Amuzu, Dennis Johnsen, Djenepo, Coman, Ocansey, Cerny, Paintsil, Adegbenro. Noem maar wat namen hoor ? 

Geplaatst
23 uur geleden zei dvsermelo:

Mooi bedrag voor Becker, wel beetje aan de hoge kant voor Menig lijkt me @Rossi.  Was er geen goedkopere, of betere voor die prijs, optie? Dos Santos, Kuwas,  Clement, Kerk als Nederlanders. Of Bongonda, Musonda, Bakkali, Skov, Marin, Majer, Amuzu, Dennis Johnsen, Djenepo, Coman, Ocansey, Cerny, Paintsil, Adegbenro. Noem maar wat namen hoor ? 

De eerste drie waren te duur, rest niet naar gekeken.

Helaas heb ik per ongeluk de game overschreven met een andere game. Ik twijfel om hem opnieuw op te pakken... Voor nu even verder met de nieuwe game dan maar.

Geplaatst

Speel met FC Eindhoven. Eredivisie, 9M op de bank. In de zomer deze jongen transfervrij opgepikt, en nu in de winterse transferperiode kloppen de topclubs al op de deur. Deadline day; FC Porto komt aanzetten. Uiteindelijk tot een niet onderhandelbaar bod van 5,5 Miljoen gekomen. Vervanger heb ik niet direct in huis. Speler heeft aangegeven dat hij graag een stap wil zetten, dus weigeren betekent waarschijnlijk een probleem in mn groepsdynamiek.

What to do?

image.png.8dc551da2af75f38db164bc2c8e0cbc1.png

Geplaatst
6 uur geleden zei Bramvinos:

Afwijzen @Niejo101 Als het deadline day is, is de interesse vaak ook zo weer weg. Dan loopt het af met een sisser.

Thanks, inderdaad afgewezen. Speler pissed, maar na een gesprekje met mn aanvoerder was alles alweer koek en ei. Lekker :)

Neemt niet weg dat ik hem na dit seizoen waarschijnlijk alsnog kwijt ben, maar dan ga ik in ieder geval de absolute hoofdprijs vragen.

Geplaatst

Ik kan deze kopen voor €2.2 miljoen, salaris van €66k p/maand en wat lage premies. Scout rapport heb ik niet volledig maar is toch redelijk accuraat. Hij moet de strijd aangaan met Ganz (spoiler) maar twijfel of hij deze investering waard is (vind zelf het basissalaris eigenlijk erg hoog).

3712ba95b758812be49b136335d85891.png

Spoiler

b8eba62992dcfb307177b7a5a4e5f0af.png

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Ik zou die gok wagen.

2 uur geleden zei Bramvinos:

Ik zou het ook doen.

Uiteindelijk ook gedaan. Deed per ongeluk annuleren ipv uitstellen. Nu op de laatste dag van de transferperiode heb ik hem alsnog. Heb iets meer moeten betalen (€2,9m).

Geplaatst

Kan hem kopen voor 250k, zou goed in mijn systeem passen maar zal wel veruit mijn best betaalde speler worden, scouts zijn ook erg enthousiast.

fasfasfasfasf.png