Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 23,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Na de interland periode moest er natuurlijk ook gewoon gevoetbald worden in de competitie en speelden  wij ook een bekerwedstrijd . In de competitie mochten wij op bezoek bij Szombathelyi Haladas

• Voor en na het interland voetbal werd er deze maand ook gevoetbald . Vier competitie duels stonden er op het programma , 1 wedstrijdin de Champions League tegen Villarreal en de beker wedstrijd tegen

• Djurovski
    Djurovski

Waar mijn zoon een rustige maand had zo druk had ik het in Groningen . Behalve de transferperiode werd er namelijk ook gewoon gevoetbald . Eerst wat oefenwedstrijden en daarna gewoon voor de competiti

Geplaatst

Dat het eerst wat minder ging is misschien niet eens een nadeel. Het is nu pas dat je er moet staan.

Geplaatst

Een verhaal van het prachtige Groningen en dat in combinatie met nog wat extra's.

Ik ga dit volgen!

Geplaatst
  • Auteur

4F4Fm3R.png

Met Italië stonden er twee belangrijke wedstrijden op het programma deze maand . Beide wedstrijden

waren voor de Nations League waar wij dus de 1e wedstrijd wisten te winnen van de Noord Ieren . Nederland won ook van de Noord Ieren dus de komende wedstrijd in en tegen Nederland was er 1 die zeer belangrijk was . En ik was dan ook zeer benieuwd hoe mijn ontvangst zou zijn aangezien ik Italië boven Nederland had verkozen .   Na deze wedstrijd mochten wij dan afreizen naar Noord Ierland . 

xO0TKPS.png

Geen schokkende veranderingen in de selectie en zo reisden wij dus af naar Amsterdam om in de Arena te spelen tegen Nederland . 

En wat ik al had gedacht het was geen erg warm welkom . Termen als NSB'er en landverrader hoorde ik dan ook regelmatig langskomen .

Toen Hans Kraay Jr mij vooraf aan de wedstrijd interviewde en vroeg of ik er wakker van lag , antwoordde ik met  ach over het algemeen neemt een deel van Nederland Groningen ook niet serieus dus waarom zou ik deze fans wel serieus nemen . Vind sowieso dat er een groot verschil zit tussen club supporters en fans die het Nederlands Elftal als een avondje uit zien . En blijkbaar denk ik niet alleen zo . Op dat moment liet ik een foto zien van een spandoek van Roemeense fans . 

VDlUFAa.jpg

Echter was het interview live te zien in het stadion dus direct was er weer veel gejoel maar goed dan weten die ook hoe ik over hun denk .

Goed dan over naar de wedstrijd . Vanaf het begin hadden wij de overhand qua kansen . Nederland had wat meer balbezit maar vanuit de omschakeling waren wij veruit gevaarlijker . Echter bleef het heel lang 0-0 . In de 72e minuut deed ik een tactische ingreep die Nederland en hun fans niet verwachte ( die dachten van Italië is vast tevreden met een punt )  en waar ze in Italië nooit aan gedacht hebben dat het zou gebeuren . Na iets minder dan uur had 3 man laten warm lopen waarvan 1 verdediger , een verdedigende middenvelder en een spits . Waar alles en iedereen zou verwachten dat ik een extra verdediger of een extra blok op het middenveld zou zetten , haalde ik onze nummer 10 naar de kant en gooide er een spits bij in . Zodoende gingen we een soort 4-2-4 spelen en dat pakte zeer goed uit . Nederland kwam er nu niet meer aan te pas en zeven minuten voor tijd was het Moise Kean die scoorde . Nederland mocht een doeltrap nemen en wij zetten Nederland goed vast , de opbouw van Strootman werd verstoord zodat hij in de fout ging en zodoende konden wij Kean vrijzetten . Hiermee winnen wij met 0-1 

jKbqU5t.png

Uit tegen Noord Ierland besloot ik te starten zoals wij tegen Nederland waren geëindigd en ook nu waren wij veel beter .

Echter duurde het erg lang voordat wij de defensie wisten kapot te spelen . Pas een kwartier voor tijd kwamen wij op 0-1 . Santon kwam goed mee op vanaf de zijlijn en legde de bal panklaar voor Chiesa . Beide waren na 65 min ingevallen . Hierna was het verzet gebroken en drie minuten later was het al 0-2 . Moise Kean scoorde na een goede steekpass van Veratti . Lo Faso weet twee minuten daarna Chiesa te bereiken en die kopt knap binnen . 0-3 in vijf minuten tijd . In de blessure tijd weet Kean ook zijn 2e te maken . Lo Faso was weer de man van de assist . Een zeer terechte overwinning 

LLhtiAc.png

DUACEWV.png

Hiermee staan wij op pole position om door te gaan in de Nations League . Thuis is een punt komende maand genoeg tegen Nederland om ons te kwalificeren . Al zal die wedstrijd nog wel weer wat stof doen opwaaien . 

@Titan Met dit soort landen spelen vind ik altijd erg leuk . Helaas heb ik geen aparta db geladen dus de doorstroom is erg slecht . Kan met deze groep nog een jaar of 2 vooruit maar daarna zal het snel minder worden . Martinique verliezen zou erg zuur zijn geweest maar gelukkig wisten wij de penalty's te winnen . Trinidad hebben we nu al een aantal keer tegen gespeeld , we kunnen ze hebben maar makkelijk zal het niet zijn 

@Rossi  Dank je . We hebben al een paar keer tegen ze gespeeld en het is een goede ploeg . Hadden ze ook in de vorige ronde van de WK kwalificatie . Dat doelsaldo zegt mij niet zo gek veel want hun tegenstanders waren ook niet de sterksten.  

@Mordurette In deze vorm zeer zeker . Gelukkig is de wedstrijd nog ver weg en zijn de blessure en schorsingen inmiddels weer verdwenen . Maar we kunnen ze zeker hebben als wij in de juiste vorm zijn dat hebben we al laten zien 

@delichris Uiteindelijk is doorgaan het belangrijkste en hoe is dat dan niet . Met alle spelers fit kunnen we ze hebben idd

@Marius Klopt . Misschien was het wel even goed om even op de plek terug te worden gezet . Blijkbaar dacht een deel dat deze exoten gemakkelijk aan de kant konden worden gezet . 

@FM_Lesly Ja anders had het toernooi zomaar al afgelopen kunnen zijn . Tegen Trinidad zullen we het ook zeker nodig hebben maar voor we die wedstrijd spelen , spelen we eerst nog een paar potten voor de WK kwalificatie 

@TeamWesil Een nieuwe volger is altijd leuk . In de volgende update komt Groningen weer om de hoek kijken 

@True_Legend @prinz poldi

Geplaatst

Niks mis met die overwinningen, uiteraard Strootman die de druk niet aankon. Tja, supporters van 'Oranje", een circus is het in ieder geval wel. Niet dat zo'n Russische knokploeg me erg kan bekoren, maar toch. 

Geplaatst

Het is al wel duidelijk dat je naar de halve finale gaat, want in eigen huis moet je makkelijk van Nederland kunnen winnen!

Geplaatst
  • Auteur

wb1wY4P.jpg

Voor en na het interland voetbal werd er deze maand ook gevoetbald . Vier competitie duels stonden er op het programma , 1 wedstrijdin de Champions League tegen Villarreal en de beker wedstrijd tegen Lienden . In de competitie speelden wij deze maand uit tegen Utrecht , thuis tegen NAC , thuis tegen Sparta en thuis tegen Emmen . Niet de aller zwaarste reeks maar goed de wedstrijden moeten wel eerst gewonnen geworden natuurlijk . Voor wij gaan kijken hoe wij het gedaan hebben deze maand kwam er goed nieuws vanuit het bestuur .

PQimPKz.png

Het bestuur wou in gesprek om mijn contract te gaan verlengen . Contract wat deze zomer zou aflopen .

Natuurlijk had ik hier zeker interesse in . En het voorstel zag er ook goed uit vond ik . 

NOVoEyv.png

Heb dus voor 3 jaar extra getekend en wat mij betreft komen daar nog vele jaren bij . Ook onze keeper was hier erg blij mee.Ook de fans waren er blij mee al waren er ook wat reacties op sites als voetbalprimeur en voetbalzone dat het beter was dat ik naar een Italiaanse club zou vertrekken , Echter waren dit personen die reageerden met namen als 010kampioen en wzawdb . Voornamelijk internethooligans van de randstedelijke clubs . Goed dan de competitie .

Uit bij Utrecht speelden wij een goede 1e helft al duurde het lang voordat wij ons overwicht in doelpunten wisten uit te drukken. In de 39eminuut kwam Rollheiser goed door aan de rechterflank en zijn voorzet werd door Felix binnen geschoten met een volley . Twee minuten later gaat Rollheiser weer op avontuur en trek goed naar binnen en schiet met een diagonaal schot de 0-2 binnen . 1 minuut later is het echter Labyad die er 1-2 van maakt maar direct na de aftrap weet Sanabria er zelfs 1-3 van te maken door een voorzet van Rollheiser simpel binnen te tikken . Vier doelpunten in een paar minuten . De tweede helft is echter van onze kans zeer zwak en hebben wij het aan Plizzari te danken dat het geen 2-3 werd diverse keren . Sancho weet drie minuten voor tijd de 1-4 binnen te tikken en daarmee het verzet van Utrecht te verbreken . Labyad was nog zo gefrustreerd dat hij in de 93e minuut een rode kaart pakte door Benkovic een elleboogstoot te geven .

Thuis tegen NAC zet Pulkrab de borg al in de 7e minuut in vuur en vlam door de 1-0 binnen te schieten na een prima 1-2 met Felix . In de 21e minuut geeft Finnsson een diepe bal op Pulkrab die hem goed door kopt naar Rollheiser die hierna geen fout maakt . Twee minuten later hoekschop genomen door Rollheiser en Benkovic krijgt een duw en dus een strafschop . Pulkrab mikt hem echter tegen de paal . Vier minuten voor rust maakt Pulkrab dan wel zijn 2e treffer deze middag . De assist kwam wederom van Felix . Zeven minuten na rust is het juist andersom , Pulkrab is fungeert weer als kapstok en weet de bal goed terug te leggen op Felix die zo de 4-0 binnen weet te schieten . Kat in bakkie toch . In de 59e minuut maakt Bodi Brusselers er 4-1 van en in de 69e minuut een zeldzaam foutje van Benkovic en Vancas weet er van te profiteren 4-2 . Toch komt NAC niet meer dichterbij en met iets minder dan een kwartier te spelen maakt Felix er nog 5-2 van . Zijn inzet gaat via beide palen voor hij over de doellijn rolt .

Tegen Villarreal beginnen wij furieus wat resulteert in twee grote kansen binnen het kwartier . Finnsson raakt de bal echter niet lekker en zo wordt het een afzwaaier waar veel meer in had gezeten en Sancho werd goed vrijgespeeld maar faalde oog in oog met de doelman .In de 22e minuut zijn het beide heren die voor de 1-0 zorgen . Finnsson steekt Sancho diep en dit maal faalt Sancho niet oog in oog met de doelman . Twee minuten later valt van Drongelen geblesseerd uit ( naar later blijkt voor 2 tot 3 weken ) als vervanger komt Schuurs er in ...

In de 27e minuut krijgen we weer een dot van een kans als Pulkrab vrij voor de doelman opduikt maar helaas gaat de bal via de dikke teen van de keeper naast . In de 33e minuut ziet Felix Rollheiser vertrekken aan de rechterflank , Bal wordt weg gekopt en komt in de kluts bij Pulkrab die daarna onderuit wordt getackeld door Rodri . Penalty ! Sancho stuurt de doelman de verkeerde hoek in 2-0 . Direct na de aftrap geeft Villarreal de bal een hengst naar voren en Schuurs let weer niet op ( tegen Ajax ook al o.a) En Soriano zorgt voor de 2-1 .Een domper omdat wij tot die tijd veel beter waren . In de tweede helft gooit Villarreal wat meer olie op het vuur en worden zij sterker .

In de 63e minuut kunnen wij echter de marge weer op twee brengen maar het schot van Sancho eindigt op de paal. Vijf minuten later is het dan 2-2 door Ighalo en Schuurs was van alles aan het doen behalve zijn man te dekken .... Het lijkt erop dat Schuurs niet goed genoeg is in topwedstrijden helaas . Ga eens bedenken wat wijsheid is . Misschien in de winter verhuren om vlieguren te maken en een andere verdediger terug te halen van verhuur . Gezien het spelbeeld was een 2-2 geen onlogische uitslag maar de overwinning zat er zeker in . 

N4va4TQ.png

De uitwedstrijd tegen Villarreal komende maand lijkt een cruciale te worden . Lyon valt wel erg tegen moet ik zeggen.Thuis tegen Sparta beginnen wij erg fel maar Sparta weet het tegen te houden en de wedstrijd kabbelt hierna voort .In de 69e minuut komen wij dan toch op 1-0 . Hoekschop van Rollheiser , Benkovic kopt door en Potapov geeft het laatste tikje .In de 76e minuut krijgt onze linksback Mesika zijn tweede gele kaart omdat hij huurling Busek haakt en daarmee ontvlamd de wedstrijd want Sparta gaat zowaar voetballen . Hierdoor krijgen wij wel meer ruimte , Potapov vangt een bal op en geeft een geweldige pass van zo'n 45 meter op Rollheiser . Keeper verwacht een voorzet en Rollheiser besluit de bal in de korte hoek te schieten 2-0 met nog tien minuten te spelen . De 2-0 blijft ook staan

Tegen Lienden mogen de reserves spelen en al in de 6e minuut is het raak . Mahi scoort uit een voorzet van Gutierrez . In de 1e helft is het eenrichtingsverkeer maar scoren doen wij die helft niet meer . In de 2e helft vervangt Sanabria Gutierrez . In de 57e minuut voorzet Rodriquez , Mahi kopt hem bij de 2e paal terug en Sanabria kan hem intikken 2-0 . In de 59e minuut krijgen wij een vrije trap op zo'n 30 meter . Bal gaat richting Sanabria die omver wordt geduwd . Penalty en Mahi weet zijn 2e te maken . In de 68e minuut geeft Hateboer de bal op zo'n 25 meter van de achterlijn voor op Sanabria die net buiten de 16 staat en die volleerd de bal zo het doel in . Prachtig doelpunt 

yxzgAH6.png

In de volgende ronde wacht MVV . Ook dat mag geen probleem zijn normaal gesproken . De laatste wedstrijd deze maand was tegen FC Emmen . En aangezien wij na deze wedstrijd weer tegen Villarreal moesten mochten de wisselspelers weer aan de bak en dat heeft Emmen geweten wat waren de jongens gretig . In de 25e minuut maakte Fernandez er 1-0 van  uit een voorzet van Rodriquez . Diezelfde Rodriquez was twee minuten laten trefzeker nadat Pulkrab ( oke Pulkrab is normaal geen standaard reserve maar wisselt veel met Sanabria af ) de bal door tikte . In de 37e minuut was ook Pulkrab op het scorebord gekomen na een prima voorzet van Adzic . 

In de blessuretijd van de 1e helft scoort Rodriquez wederom . In de 69e minuut weet wonderkind Gamal ook zijn 1e voor Groningen te maken . Rollheiser was inmiddels in de ploeg gekomen en gaf een fijne voorzet , Adzic legt de bal terug en Gamal kan hem van 20 meter binnen poeieren . Minuut later was het Rollheiser die scoorde en weer was de assist van Adzic . Vier minuten voor tijd hoekschop voor ons , Rollheiser neemt hem , Sanabria schiet op de doelman en Gamal kan de rebound binnen tikken 7-0 . In de blessure tijd maakt de ingevallen Felix er nog zelfs 8-0 van na wederom een voorzet van Adzic . Geweldige pot en de reserves kloppen op de deur 

NlQvs5q.png

UUCzfbZ.png

PSV kan qua verliespunten nog enigszins volgen . Feyenoord en AZ doen hun best maar lijken niet mee te gaan doen . Ajax blijft ondermaats presteren . Onderin lijkt het voor Emmen en VVV een zwaar seizoen te worden . Komende maand twee belangrijke wedstrijden met de uitwedstrijd tegen Villarreal en PSV . In de staf is er nog het 1 en ander veranderd . Had het bestuur gevraagd voor extra scouts en heb die ook gekregen 

kP7Hq5M.png

Grads Fühler is terug als scout . Zorgde toch voor de nodige parels en zijn vertrek had serieuze invloed op het matige transferbeleid van een aantal jaar terug . Zijn terugkeer is door de fans met het nodige gejuich ontvangen . 

RwfTeBe.png

Carbajo is ook gehaald als scout en dan vooral voor de Spaanse markt . Heeft al de nodige ervaring opgedaan en zie hem dan ook welkome versterking . 

igcbUYG.png

Filipponi is gehaald voor de Italiaanse markt , Ook deze scout heeft de ervaring en is nog jong genoeg om nog lang mee te gaan . 

@delichris Ben zeker tevreden over de twee wedstrijden . Nu is het zaak om het komende maand tegen Nederland af te maken

@TeamWesil Alstu

@Titan Tja Strootman .. niet meer hetzelfde sinds zijn blessure . Heb ook weinig op met de fans van het Nederlands Elftal . Sowieso kan 

het Nederlands Elftal mij niet zo veel schelen . Natuurlijk hoop ik eens een titel bewust mee te maken maar kan er ook niet mee zitten dat ze er niet bij zijn of er snel uitvliegen . Ben toch meer een club supporter . Maar goed die knokploegen zijn ook niets uiteraard 

@Marius Inderdaad hopelijk nu in Italië nogmaals 

@Mordurette Klopt en het is ook fijn dat ik hem zowel als AML en als tweede spits kan gebruiken 

@FM_Lesly Makkelijk wil ik wedstrijden tegen Nederland niet noemen . Hebben toch zeker prima spelers hoor . Maar goed aangezien een punt genoeg is zal ik zeer teleurgesteld zijn mochten wij het niet redden 

@Rossi Niet verliezen van Nederland is voldoende . Maar goed met spelers als Depay moeten wij wel uitkijken natuurlijk .

@True_Legend @prinz poldi

bewerkt door komodo25

Geplaatst

Het ziet er allemaal weer prima uit man. Mooi dat je je contract voor 4 jaar hebt verlengd!

Geplaatst

Nationaal steek je er gewoon een kopje bovenuit. In de CL blijft alles mogelijk na dat gelijkspel tegen Villarreal. Maar je bent duidelijk nog niet klaar met je werk gezien je contractverlenging.

Geplaatst

Een duidelijk pak slaag voor Emmen, wat aantoont hoe ver Groningen zich onder jouw bewind ontwikkeld heeft. In de CL sta je er nog goed voor, maar een misstap in de komende wedstrijden kan finaal zijn. Gelukkig kun je de beste spelers sparen tijdens een wedstrijd in de Eredivisie, de voorsprong is daar zeer comfortabel. 

Geplaatst

Emmen even te kijk gezet en keurig aan kop. Europese overwintering lijk je wel te halen, of dat EL of CL is moet nog blijken. Contractverlenging is een mooi iets om verder te bouwen

Geplaatst

Je doet in alle opzichten nog volledig mee, mooi om te zien.

In de competitie begint de afstand al duidelijk te worden. 

Geplaatst
  • Auteur

MFNVZje.png

Nog 1 wedstrijd te gaan en dat zit 1/3 van de competitie er op . Deze wedstrijd is de uitwedstrijd naar Diosgyori .

Hierna mochten wij ons opmaken voor de derby tegen Ferencvaros maar dit maal op hun veld . Deze werd gevolgd door de thuiswedstrijd tegen Vasas . Vervolgens stond er een beker wedstrijd tegen Tiszafüred op het programma en de maand oktober sluiten we af 

met een uitwedstrijd tegen Debreceni . Door de interland periode dus niet veel wedstrijden maar wel zeer belangrijke wedstrijden .

Het beste nieuws kwam echter vanuit het bestuur 

mtAxAij.png

En dit was iets waar ik zeker op hoopte . Momenteel heb ik het prima naar mijn zin in Boedapest .

Het voorstel was ook zeer aardig dus lang hoefde ik niet na te denken 

hUgX5YX.png

Behalve mijn contract verlengde er nog een belangrijke speler zijn contract . En dat zorgde ervoor dat ik komende transfer periode niet voor een dilemma kom te staan . 

972ZOiI.png

Dan gaan we over naar de wedstrijden .  Tegen Diosgyori begonnen we erg slap en stonden zo al na 3 minuten op een 1-0 achterstond door Toungana . Achterin stonden wij echt te slapen . In de 12e minuut komen wij dan toch langszij Adorjan is de man die mag feestvieren de assist kwam van Keirrison . Wij komen de complete 1e helft niet in ons eigen spel . Op slag van rust lijken wij op 1-2 te komen . De keeper van de tegenstander blundert en schiet de bal tegen Keirrison aan . De bal lijkt via de paal over de lijn te gaan maar de vlag wijst niet naar de middenstip . Waar is de VAR als je die nodig hebt ? In de 2e helft wordt ons spel een stuk beter en komen wij dan ook op voorsprong . In de 57e minuut steekt Keirrison Adorjan weg en die weet zijn 2e te maken . Zes minuten later beslissen wij de wedstrijd wanneer Keirrison de 1-3 binnen tikt na een prima actie van Prosser . Een paar minuten later maakt Adorjan zelfs zijn 3e door een bal binnen te tikken die op de achterlijn werd binnen gehouden door Keirrison . Vol goede moed konden wij ons opladen voor Ferencvaros uit 

Uit bij onze rivaal en hoewel ik het eigenlijk wel had verwacht was het stadion niet uitverkocht helaas . Toch was de sfeer er omheen wel derby waardig . Ik had besloten om met een counter tactiek te komen en daar had Ferencvaros veel moeite mee . Het werd dan ook een wedstrijd met weinig grote kansen , Lang leek het 0-0 te blijven maar negen minuten voor tijd was daar ineens Babinszky die met een droge knal voor de 0-1 zorgde . Verdiend ? Nee maar goed wie maalt erom 

Vasas was in het 1e deel ook al een lastige tegenstander en wederom was dat vandaag weer . In de 42e minuut leek Ofosu op weg naar de 1-0 maar faalde oog in oog met de doelman . De wedstrijd was zeer gelijk opgaand en in de 70e minuut was het Vasas dat verrassend op 0-1 kwam . Bacsa was de gevierde man . Binnen de minuut stonden wij echter al langszij , Keirrison die was ingevallen scoorde uit een voorzet van de ook ingevallen Babinszky . In de slotfase waren wij een paar keer dicht bij de 2-1 maar het mocht niet zo zijn 

In de 1e ronde hadden wij thuis weinig moeite met Debreceni en uit was dat niet anders . Al leek dat de 1e helft niet het geval . De thuisclub was beter en de 1-0 hing in de lucht . Geheel tegen de verhouding in kwamen wij op 0-1 . Senic zorgde voor de treffer na een sublieme voorzet van Djordjevic . In de 66e minuut maakt Keirrison pas zes minuten in het veld de 0-2 na een mooie voorzet van Senic . In de 73 minuut komen wij op 0-3 . Misic neemt de hoekschop , Keirrison kopt hem door bij de 1e paal . Szabo pas 1 minuut in het veld geeft de bal het laatste tikje . Twee minuten later maakt Adorjan er 0-4 van uit een prachtige aanval . Adorjan maakt er vijf minuten voor tijd zelfs 0-5 van . Het slotakkoord is voor de thuisclub Asani zet de einduitslag op 1-5 

yLu0iys.png

w98sqCo.png

Zes punten is nu het gat met Ferenc . De rest volgt al op grote achterstand . Voor VAC lijkt het al over .

Dan hebben we nog de bekerwedstrijd tegen Tiszafüred 

A7zxGPa.png

Speelden absoluut niet tegen met onze sterkste 11 . Maar het resultaat mag er zijn . Een vrij eenvoudige overwinning . 

Ook de volgende ronde mag geen probleem zijn 

E91Puym.png

@FM_Lesly Dank je . Ben ook blij met de verlenging want ben nog lang niet klaar in Groningen 

@delichris Ik mag zeker niet klagen 

@Marius In de CL is nog veel mogelijk . Nationaal lijken we langzaam de beste te worden maar mijn werk is nog lang niet gedaan in Groningen

@Titan De wedstrijd tegen Emmen toont de veerkracht van de kleedkamer aan . In de CL is komende maand cruciaal

@Rossi Overwinteren lijkt wel haalbaar . Persoonlijk het liefst in de EL zie daar meer kansen . Nationaal zijn wij erg sterk 

@TeamWesil En daar ligt ook een gevaar . Zolang we voor alles meedoen spelen we ook veel wedstrijden . Maar aan de andere kant wil je dat ook juist 

@Mordurette @prinz poldi @True_Legend

Geplaatst

Mooie voorsprong al bij mekaar gesprokkeld. Echt een droom als promovendus.

Geplaatst

Gaat goed in de competitie. Heb je Adorjan zelf weten te halen? Ik kan 'm niet overhalen onze kant op te komen... Beker kan je inprincipe met een b-elftal afdoen, moet normaal gesproken geen probleem zijn.

Geplaatst

Een onvervalst zespuntenduel tegen Ferencs! Je gaat uitstekend in de competitie en gelukkig mag je je werk langer voortzetten.