Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Na 20 competitiewedstrijden geen wedstrijden meer!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zit met een heel raar probleem. Ik zit nu in april 2008, maar ik heb vanaf 26 december geen enkele competitiewedstrijd meer gespeeld. Ook in andere competities is dit zo. Ik met nog wel bekerwedstrijden spelen.

De wedstrijden staan tevens niet meer op de verschillende schema's/agenda's.

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit met een heel raar probleem. Ik zit nu in april 2008, maar ik heb vanaf 26 december geen enkele competitiewedstrijd meer gespeeld. Ook in andere competities is dit zo. Ik met nog wel bekerwedstrijden spelen.

De wedstrijden staan tevens niet meer op de verschillende schema's/agenda's.

Geplaatst

Re: Na 20 competitiewedstrijden geen wedstrijden meer!

met welke club speel je dan

Geplaatst
  • Auteur

met welke club speel je dan

Ajax

Geplaatst

En met een legale versie?

Geplaatst

Zou je er een screenshot van kunnen maken?

Geplaatst
  • Auteur

Hij is volledig illegaal ;)

En hier een tweetal screens :

fmbugnb9.jpg

+

fmbug1al9.jpg

Je ziet dat hij helemaal naar beneden is gescrolled, tevens kun je zien dat het allemaal in cupverband is en dat ik na 26 december 2007 geen eredivisieduel meer heb gespeeld (ditzelfde geld voor de andere competities)

Geplaatst

Ik heb dit in FM2006 (zo legaal als het maar zijn kan) ook gehad met Barcelona...

Ik stond bij de winterstop eerste en ineens was héél de premier league gedaan, geen wedstrijden meer...

Enkel CL en beker kwamen nog te pas !!

raar maar waar werd ik zelfs uitgeroepen tot kampioen dat jaar !!

Ik heb verschillende games gehad in FM2006 en het is mij slechts 1maal voorgekomen !!

Geplaatst

Maarja als je een gedownload versie hebt heb je waarschijnlijk geen volledig versie gedownload of niet helemaal goed....

Geplaatst
  • Auteur

Maarja als je een gedownload versie hebt heb je waarschijnlijk geen volledig versie gedownload of niet helemaal goed....

Lijkt me niet, bij iedereen werkt het perfect, bij mij dus ook, tot na anderhalf seizoen.

En Paul heb het ook gehad, bij een legale versie. Ik speel het seizoen maar ff uit en ga en er dan vanuit dat hij het weer normaal doet. Ik heb ook nergens anders over het probleem gehoord, ja, alleen nu van Paul dan ;)

Maar wel vaker wordt gedacht dat een gedownloade versie fouten eerder komen. Ik geef ook wel toe dat het soms niet altijd perfect is, maar dan gaat vooral om het spel werkende te krijgen en niet hoe het spel verder verloopt/werkt.

--------

Nu wordt het helemaal gek. Fred Rutten is ontslagen vanwege de tegenvallende prestaties van Twente de afgelopen weken. Die gasten heb de laatste 12 weken niet één wedstrijd gespeeld :-D :D

Geplaatst

Tuurlijk heb je bij een legale versie ook fouten maar komen ze met een gedownloade versie eerder, ik denk dat niemand hier een oplossing voor heeft, je kan alleen maar kijken of het met de volgende game ook is en je weet het antwoord ;)

Geplaatst
  • Auteur

Tuurlijk heb je bij een legale versie ook fouten maar komen ze met een gedownloade versie eerder, ik denk dat niemand hier een oplossing voor heeft, je kan alleen maar kijken of het met de volgende game ook is en je weet het antwoord ;)

Idd, maar ff kijken of het straks helemaal weg is bij het begin van het nieuwe seizoen.

Geplaatst

Tja oplossingen zijn er idd niet voor denk ik... Ik ben ook van het standpunt dat je games beter koopt, als is het maar om de gameindustrie te laten draaien. Maar ik weet ook wel dat gedownloade games meestal ook perfect werken...

Dit probleem is een éénmalige gebeurtenis op vele jaren dus kan ik er mee leven !!

Geplaatst
  • Auteur

Tja oplossingen zijn er idd niet voor denk ik... Ik ben ook van het standpunt dat je games beter koopt, als is het maar om de gameindustrie te laten draaien. Maar ik weet ook wel dat gedownloade games meestal ook perfect werken...

Dit probleem is een éénmalige gebeurtenis op vele jaren dus kan ik er mee leven !!

Ook waar, op zich is het ook wel grappig :P Maar dat is het ook alleen als je eerste staat, wat in jouw en mijn geval ook zo is, maar als je lager staat zul je toch wel balen :P

Geplaatst

raar ,,

Wat een zinnige post zeg. Het kan iniedergeval niet liggen aan een legale of illigale versie want het is gewoon hetzelfde. Hij kon vast de db niet meer lezen ofzo, dus dat wordt overnieuw beginnen.

hêêêl raar , En waarom mag ik het niet raar vinden ?

Geplaatst

Maak er niet zon drama van.. t is maar een postcount.. meer niet .. damn..

Al die zijkerige mensen altijd maar over een "extra post"..

Wtf boeit zon post nou ..

Iig.. on topic :

Ik heb dit zelf ook gehad.. Ben toen maar m'n game opnieuw begonnen.. en heb er nu geen last meer van ..

Geplaatst

Het is een bug. SI weet ervan en het komt voor in sommige games, meerder mensen hebben er last van dus je bent niet de enige.

Geplaatst
  • Auteur

Mooi kloten dan! Net de CL gewonnen en aangenomen als bondscoach van NL-elftal, ken ik opnieuw beginnen!

En zou ik hetzelfde probleem krijgen als ik met een savegame verder ga waar ik nog voor die 26 december zit?

Geplaatst

Waarschijnlijk krijg je dan hetzelfde ja. Maar anders moet je het ff proberen, of gewoon ff tot 1 januari op vakantie gaan ofzo...

Geplaatst

Voor zover ik weet... de demo gaat niet verder dan de winterstop. Weet je zeker dat je de "volledige" versie hebt?:P. Mogelijk heb je een aangepaste demo ofzo.

Enne warez zijn verboden hier.. dus.. dit gepraat bevindt zich vast in een grijs gebied.

Geplaatst
  • Auteur

Voor zover ik weet... de demo gaat niet verder dan de winterstop. Weet je zeker dat je de "volledige" versie hebt?:P. Mogelijk heb je een aangepaste demo ofzo.

Enne warez zijn verboden hier.. dus.. dit gepraat bevindt zich vast in een grijs gebied.

Ja ik weet zeker dat ik een volledige heb, en na het starten van een savegame eerder in dat seizoen ben ik op vakantie gegaan tot 1 januari. De eredivisiewedstrijden zijn er nogsteeds, dus ik kan weer gewoon verder gaan. Ik moet alleen even wat wedstrijden opnieuw spelen.

En je hebt het mooi verwoord :P , maar het gaat toch echt om het aanbieden/vragen van/naar warez. Het gaat dus niet om vragen stellen over FM terwijl hij niet legaal is ;)

Zo zie ik het in ieder geval. En als je ergens hiero kijkt, zie je ook een topic: "hoe kom jij aan FM 2007?" het gros van de reacties is vervolgens: "downloaden, duhh" :P

Geplaatst

Ja ik weet zeker dat ik een volledige heb, en na het starten van een savegame eerder in dat seizoen ben ik op vakantie gegaan tot 1 januari. De eredivisiewedstrijden zijn er nogsteeds, dus ik kan weer gewoon verder gaan. Ik moet alleen even wat wedstrijden opnieuw spelen.

En je hebt het mooi verwoord :P , maar het gaat toch echt om het aanbieden/vragen van/naar warez. Het gaat dus niet om vragen stellen over FM terwijl hij niet legaal is ;)

Zo zie ik het in ieder geval. En als je ergens hiero kijkt, zie je ook een topic: "hoe kom jij aan FM 2007?" het gros van de reacties is vervolgens: "downloaden, duhh" :P

Vaag dat het blijft steken... zal vast wel een bug zijn.. nu wachten op de patch. Fm is 1 van de weinige spellen die ik koop. Aangezien ik aan de laatste FM werkelijk een jaar pret heb gehad.. en die daarvoor ook. Deze FM is stukken beter... omdat je tactieken veel meer meetellen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]