Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

@Mordurette Lekker gecounterd :) Defensie is echt een zwakke plek voor ons dus we moeten het van de doelpunten hebben

@Kavinos Het was erg fijn ja, deze wedstrijden konden we gewoon blanco in

@FM_Lesly Beetje half om half gedaan, wilde het goede gevoel er in houden

@Rossi Behoorlijk te kijk gezet ja, de Portugezen zullen zich we afvragen wat er in hemelsnaam gebeurd is

@delichris Het was zeker een heerlijke wedstrijd, ik vind het altijd prettig als het niet op de laatste wedstrijd aan komt

@komodo25 Heerlijke overwinning was het

@Titan Ik had het niet verwacht maar als mijn team op zijn top is kan dit dus blijkbaar gewoon gebeuren

EK 2040

Opstellingen Rusland - San Marino

afd1333cd6b52651273d378bf6864a93.png

Wedstrijd tegen Rusland

81d5d88027d64c59e0b414719cb37fde.png

Andere landen zijn gewaarschuwd! San Marino is niet zomaar te kloppen, dat heeft Portugal op een pijnlijke wijze ondervonden. Ook tegen Rusland kwamen we in de eerste helft goed voor de dag. Beide landen waren aan elkaar gewaagd, tot een moment vlak voor rust. Ceccoli wordt in het strafschopgebied onderuit gehaald door Pereira. Het gevolg is een penalty voor ons. Maar niet alleen de penalty was de consequentie, ook een rode kaart werd er getrokken door de scheidsrechter. Ghiotti faalde niet vanaf 11 meter en scoorde. Rusland kon het allemaal niet bolwerken na die rode kaart. Sinds de rode kaart was het éénrichtingsverkeer. Niet eens qua balbezit want Rusland had veel meer de bal. Maar nogmaals, dat mag van mij. Wij zijn aan het counteren en dat deden we deze wedstrijd ook weer erg scherp. De eindstand was dan ook maar liefst 0-4. Eerst verslikte Portugal zich flink in ons en nu Rusland dus ook. Als de wedstrijd tegen Portugal al niet indrukwekkend was, dan was dat deze wel.

Loting 2e ronde

592f642cf15eb6d58510ae8c1b7d2d26.png

In de tweede ronde spelen we tegen Polen. Ook Polen is een ploeg om rekening mee te houden. Polen heeft net als ons een gouden generatie (denk aan België IRL) met een aantal zeer goede spelers die bij topclubs spelen. Maar ook wij hebben ons laten zien dit EK. Ik denk dat de kansen 50/50 zullen zijn. Het belooft een zeer spannende wedstrijd te worden maar we zijn zeker niet kansloos

• Antwoorden 943
  • Weergaven 21,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Het San Marino verhaal; De laatste update!   Hallo allemaal, dat was al weer een tijdje geleden. Ik heb er voor gekozen om mijn San Marino game vaarwel te zeggen, er was helaas geen motivati

• Thomassje123
    Thomassje123

@Mordurette @Kavinos @delichris @komodo25 @FM_Lesly @Politico @ElMarcos   Poh, even kijken waar ik ook alweer gebleven was haha. Ik ben in 2045 gebleven. Met het land hebben we in 2044 voor

• Thomassje123
    Thomassje123

Ik bedoelde dus de volgende ronde, foutje. Nu aangepast

Geplaatst

Zeer effectieve wedstrijd. Vraag me af wat Rusland met al het balbezit heeft gedaan, achterin rond gespeeld en wat afstandsschoten? Succes tegen Polen. Wie is de nummer twee uit je poule?

Geplaatst

Opnieuw een knappe overwinning. Polen is qua naam te doen gezien de tegenstanders in de poule. Echter lijken de Polen een sterk elftal te hebben als ik dat zo lees. Succes 

Geplaatst

Wederom een prima overwinning, maar nu gaat het toernooi pas echt beginnen. Succes tegen de Polen!

Geplaatst

Heerlijk, en wat moet het voor de andere landen als een collectief falen voelen om tegen nota bene San Marino zo van het veld te worden gevaagd. Polen is een haalbare kaart, maar na de groepsfase zijn de wedstrijden toch altijd anders. Succes!

Geplaatst
  • Auteur

Deze update liet even op zich wachten want ik lag met griep op bed.

De aankomende 2 weken heb ik vakantie, dit geeft mij rustig de tijd om andere verhalen te lezen en weer bij te halen

@Rossi Denk het, als je kijkt naar de uitgelezen kansen hebben ze weinig gecreëerd, wij daarentegen hebben zeer goed gecounterd

@komodo25 Ze hebben een goede generatie met een geweldig spits die bij Barca speelt. De kansen waren 50/50 deze wedstrijd

@Mordurette Zeker, ik hou van counteren ^^

@FM_Lesly Nu gaat het idd beginnen, hopelijk hebben we niet te vroeg gepiekt

@delichris Deze overwinning was niet nodig maar desondanks wel fijn

@Titan Die zullen zich flink waardeloos voelen. Ze zijn allemaal in onze val getrapt. 

@Kavinos Thnx

EK 2040

Opstellingen San Marino - Polen

111qg6d.png

Wedstrijd tegen Polen

2h2o2lf.png

Na een geweldige groepsfase begint alles weer op 0. Nu zijn de knock-out wedstrijden aan de beurt. Met Polen hadden we een relatief gunstige loting maar makkelijk zou het niet worden. Ik denk dat beide landen wel aan elkaar gewaagd zijn. We begonnen de wedstrijd heel goed en komen al na 3 minuten op een 1-0 voorsprong. Zo leek een nieuwe stunt in de maak. Maar 2 minuten later worden we compleet van onze roze wolk gedonderd want de 1-1 viel erg snel. Veel sneller dan mij lief was. Het zorgde voor een deukje in ons vertrouwen. In de groepsfase ging ons namelijk alles voor de wind. De gehele eerste helft ging het gelijk op en 1-1 was een logische en terechte tussenstand. Beide landen lieten zien aan elkaar gewaagd te zijn. Toch komen wij wederom goed uit de kleedkamers en maken snel de 2-1. Zo zag het er al heel goed uit voor ons. We deden dan ook ons uiterste best om deze stand te behouden. Helaas wordt Polen steeds sterker en krijgen wij het steeds lastiger. Helaas kon de 2-2 dan ook niet uitblijven. Moreel gezien hadden wij een achterstand. Dit is de tweede tegenslag deze wedstrijd terwijl we er in de groepswedstrijd geen enkele hadden. Hoe gingen de spelers daar mee om? Niet zo heel goed. Het vertrouwen slonk steeds meer.  Toen het 2-3 werd wist ik dat we in de problemen zaten. De wedstrijd glipte uit onze handen. We moesten op jacht naar de 3-3 maar toen vlak voor tijd de 2-4 viel was het over en klaar.

Conclusie

We hebben er een geweldig EK op zitten maar het is erg zonde dat het hier eindigt. Je kunt wel zeggen dat we te vroeg gepiekt hebben. Denk aan het EK van Nederland in 2008, dit is hetzelfde verhaal. Desondanks kunnen we tevreden zijn over wat we hebben laten zien. Iedereen weet nu dat San Marino niet te onderschatten is!

2626qae.png

Geplaatst

Erg jammer dat je door Polen uitgeschakeld wordt, maar al met al kun je trots zijn op de prestaties op het EK. Nu de focus op de pittige WK-kwalificatie! 

Geplaatst
  • Auteur

@Mordurette Kansen waren 50/50, viel helaas niet onze kant op

@Kavinos Dat is het zeker maar er had nog meer in gezeten

@Titan Die is best pittig ja, driemaal raden wie we tegen komen...... Ik laat je nog even gissen

@komodo25 Dat kunnen we zeker

@Rossi Ja jammer dat je het weggeeft. Al met al kunnen we terugdenken aan een prima EK, niet vergeten dat dit ons debuut was

@delichris Heel jammer, zeker als je kijkt naar tegen wie we in de volgende ronde hadden kunnen spelen

@FM_Lesly Ja, ze gingen ook niet goed om met tegenslagen helaas

EK 2040

Het verloop van het EK

391a6004630785fc99e72123247b77e3.png

Helaas eindigde het voor ons in de tweede ronde. Hierboven zie je hoe het EK is verlopen. Uiteindelijk zou Duitsland het EK winnen. In de finale versloegen ze Italië met 1-2. Na de wedstrijd tegen Polen zou een wedstrijd tegen Engeland of Zwitserland voor de deur staan. En ja hoor, driemaal raden wie die wint? Uiteraard schakelt Oostenrijk Engeland uit. Als we wonnen van Polen hadden we tegenover Oostenrijk gestaan. En Oostenrijk was gezien onze groepsfase ook een haalbare kaart geweest. En dan had je zomaar in de halve finale kunnen staan en dan had je ook nog eens tegen Italië kunnen spelen. Het had een geweldig EK kunnen worden maar helaas viel het niet onze kant op. Niet te lang bij stil staan, uiteindelijk hebben we het beter gedaan dan iedereen verwacht had.

Wereldranglijst na EK

24vryna.png

Het kon natuurlijk niet uitblijven. We haalden voor het eerst in ons bestaan het EK en deden het daar ook nog eens erg goed. Het kon dan ook niet uitblijven dat we gestegen zijn op de wereldranglijst. We staan nu 22e.

Nieuwe generatie spitsen

Ceccoli stopt!

4ij591.png

Ceccoli is gestopt als international. Ceccoli zal het stokje door geven aan een nieuwe generatie spitsen. Ceccoli was nog wel beschikbaar mocht het nodig zijn maar ik heb er geen gebruik van hoeven maken. Ceccoli is de speler die de meeste goals heeft gemaakt voor het nationale team. 71 keer wist hij te scoren, hij had hier 116 wedstrijden voor nodig. Dat is geen slecht moyenne. De 28 jarige Giacomo Gobbi staat echter niet ver achter hem. Hij staat op 56 doelpunten uit 80 wedstrijden.

Nieuwe spitsen

ojl91z.png

2ibcjr9.png

noezp3.png

Dit zijn de spitsen die het de komende tijd moeten gaan doen, zij moeten voor de goals gaan zorgen. Het zal geen verrassing zijn dat we zo sterk in de counter zijn, we hebben spitsen van misschien wel wereldklasse. Ze spelen dan ook niet voor niets respectievelijk voor Dortmund, Spurs en Betis. Onze voorhoede is levensgevaarlijk en dat hebben ze wel laten zien op het EK. Het is erg jammer dat we zulke zwakke verdedigers hebben, het lukt maar niet om goede verdedigers te produceren.

Einde EK

En zo komen de updates over het EK 2040 tot een einde. Het was een mooi avontuur maar ik ga weer terug naar de club, waar we overigens ook een fantastisch jaar hebben gehad. 2040 is een jaar om nooit te vergeten!

Geplaatst

De top 20 is bijna bereikt, hopelijk krijg je voor de WK kwalificatie een redelijk gunstige loting en zien we je over twee jaar terug op het WK!

Geplaatst

Je stoomt steeds verder door op de wereldranglijst. Achteraf had het een nog mooier EK kunnen worden, maar de tweede ronde mag al een formidabele prestatie worden genoemd. De spitspositie lijkt snel weer goed gevuld met die spelers!

Geplaatst
  • Auteur

@Rossi Dat kunnen ze zeker, maar het zal niet makkelijk worden

@FM_Lesly Ik hoop het maar de loting is niet echt bepaald gunstig

@delichris Ja het was erg jammer, dit was de kans om ver te komen. Het is niet anders

@Titan De tweede ronde was een prima prestatie ja, het halen van het EK was al het doel, misschien zijn we nog verder dan ik dacht

@Mordurette Daar heb ik geen twijfel over maar het is de verdediging die me al jarenlang zorgen baart

@komodo25 We gaan ons best doen

@Kavinos Dat is luxe ja en dat terwijl we nog maar 1 EK gespeeld hebben, je zou denken dat we nog meer kunnen stijgen

Speelronde 1 t/m 8

257p06e.png

Wedstrijd tegen Juventus

21nm9ol.png

Wedstrijd tegen AC Milan

b7lvmt.png

Champions League

Wedstrijden

2uh1kar.png

We hebben zeer makkelijk geloot in de groepsfase van de Champions League. Geen enkel team bleek een probleem te zijn voor ons, alleen in België werd er gelijk gespeeld tegen RC Genk, de rest van de wedstrijden werden makkelijk gewonnen

Groepsfase

10gbfko.png

Loting WK Kwalificatie

We hebben ongunstig geloot. Ten eerste komen we een bekende tegenstander tegen. Polen is 1 van de landen in onze poule. Sterker nog, de eerste wedstrijd is thuis tegen Polen. Voor ons is dit een mogelijkheid voor revanche. De andere landen zijn Spanje, Armenië, Liechtenstein en Estland. Met Spanje en Polen wordt het nog een lastige klus om ons voor het WK te kwalificeren. Alleen de nummer 1 plaatst zich direct en de nummer 2 speelt play-offs. Waarschijnlijk zal het tussen ons en Polen gaan om die 2e plaats maar misschien kunnen we stunten tegen Spanje