Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat vinden jullie nou spelers die echt tegenvallen?

Dembele bakt er bij mij niks van.

• Antwoorden 53
  • Weergaven 176
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Wat vinden jullie nou spelers die echt tegenvallen?

Dembele bakt er bij mij niks van.

Geplaatst

Re: Tegenvallende spelers

Lijkt toch een beetje op het topic ''Overschatten'' en ''Onderschatte spelers'' of heb ik het mis ?

Geplaatst
  • Auteur

Ow onderschatte spelers heb ik niet zien staan

Maar ik heb het hier meer over spelers die goed lijken te zijn qua stats maar dat er uiteindelijk niks uit komt.

Overschat en onderschat is toch weer wat anders.

Geplaatst

Spelers met goede stats voor dat niveau moeten altijd hoge ratings kunnen halen, mits je ze juist gebruikt.

Geplaatst

Patrick Kluivert valt bij mij altijd wel erg tegen heeft zeker 10 kansen nodig voor een goal. Arouna Koné daarin tegen heeft jiuster genoeg aan een halve kans om tot scoren te komen.

Geplaatst

A. vanden Borre valt bij mij enorm tegen. Hij is weer uit de basis en heb Vermaelen er voor in de plek gezet..

Geplaatst
  • Auteur

Koevermans bakt er ook niks van bij mij. 7 doelpunten in meer dan 20 wedstrijden.

Geplaatst

Huntelaar

dramatisch bij mij:S evenals rosenberg

Geplaatst

Ligt aan je opstelling dan nino,

Bij mij scoorde Hunter, er 25 in het 1e seizoen 25, en rosenberg 14

(Rosenberg speelde ook als invaller bijna elke keer...)

Geplaatst

Huntelaar was bij mij zeer goed zowat 1 op 1. Rosenberg heb ik nog niet zo uitgeprobeerd omdat hij niet in mijn opstelling paste bij ajax.

Bij mij valt v.d Borre ook erg tegen ik heb hem als rechtsback.

Geplaatst

Misschien andere positie niet..

Ik denk eerlijk gezegt dat voor sommige teams het iets minder is, maar toch wel waardevol, sinds 2 spelen valt Antoli Todorov onzettend tegen, hij word slechter met het jaar das geen goed teken ;)

Geplaatst

Nee, ik bedoel per game, in CM4 was hij super, FM2005 ook nog, FM2006 veel minder en nu is ie niks meer, alleen als ik sparta was, of VVV dan is het een topaankoop, daarvoor bij elke club, hij had, snelheid 20 en versnellen, techniek 20 en afwerken, super spits toen de tijd, blijkbaar hebben ze zich toen erg vergist

Geplaatst
  • Auteur

Kennelijk hebben ze die speler opnieuw bekeken en hadden zoiets van het kan wel minder want zo goed is hij nouw ook weer niet.

Ik vond Kennedy trouwens in fm 06 ook beter dan in fm 07.

Geplaatst

Klopt, daar heb je gelijk in,

Op zoek naar NIeuwe dus, (zijn er genoeg van :) )

Geplaatst

Tardelli valt ook flink tegen in het begin, bij mij begint hij pas na een half seizoen te scoren (aanpassing?)

Geplaatst

Vagner Love bakt er bij niks van 28 wedstrijden : 8 goals 3 assists , er is inmiddels wel veel intresse voor em .

Ga hem waarschijnlijk voor 11 miljoen verkopen dus dat levert me tenminste nog 5 miljoen winst op (ben Twente).

Geplaatst

Meestal, gebruik je de spelers verkeerd, ik weet toevallig dat vanger love in me Rangers game veel scoorde hij was als enige spits met buitenspelers of een AMC erachter..

Dus geef hem niet te snel op, maar idd als je niet zo speelt zou ik hem verkopen..

Geplaatst

Tardelli valt ook flink tegen in het begin, bij mij begint hij pas na een half seizoen te scoren (aanpassing?)

Kan zeker aan aanpassing liggen :)

Geplaatst

Meestal, gebruik je de spelers verkeerd, ik weet toevallig dat vanger love in me Rangers game veel scoorde hij was als enige spits met buitenspelers of een AMC erachter..

Dus geef hem niet te snel op, maar idd als je niet zo speelt zou ik hem verkopen..

Speel met een twee-spitsen opstelling met een AMC , hij doet het op het moment al wat beter als invaller.

Hou em voorlopig wel bij de club , hij lijkt zich langzamerhand beter aan te passen aan mijn opstelling , verkopen kan altijd nog want hij heeft nog voor 3 jaar een contract en is altijd wel gewild .

Geplaatst

Mooi, ik weet wel bijna zeker dat ie echt gaat scoren, maar goed het kan weleens voorkomen dat hij niet scoort ik heb het ook weleens met huntelaar gehad, dan gebruikte ik hem verkeerd, maar goed, hopen dat ie er minimaal 15 scoort ;)

Geplaatst

Mooi, ik weet wel bijna zeker dat ie echt gaat scoren, maar goed het kan weleens voorkomen dat hij niet scoort ik heb het ook weleens met huntelaar gehad, dan gebruikte ik hem verkeerd, maar goed, hopen dat ie er minimaal 15 scoort ;)

Bleef toch tegen vallen dus ----> voor 7.5 miljoen naar HSV , vervangen door Ionut Mazilu (gratsi) die er in 18 wedstrijden 20 in heeft hangen en ook nog eens 10 assists heeft gegeven , dus iedereen blij (want Love doet et bij HSV gewoon goed).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]