Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Tegenvallende spelers

Bij barcelona

Renato Augusto( geen enkele goal in 2 seizoenen)

Sultan Cem ( 5 goals in twee seizoenen)

Klaas -Jan Huntelaar ( zelfde verhaal als cem)

Lucio (hoop rare fouten eigen goals koploper rode kaarten 7 )

• Antwoorden 53
  • Weergaven 177
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dan lag het dus aan jouw...

:) , deels ja , maar was niet van plan om mijn opstelling aan Vagner aan te passen . Ik heb een prima opstelling en hij pastte daar blijkbaar niet goed in , dit seizoen in 14 wedstrijden 42 keer gescoord en maar 4 tegendoelpunten dus missen doe ik hem niet .

Geplaatst

Bij barcelona

Dan ligt het misschien aan je speelwijze, btw weet ik toevallig dat huntelaar veel scoort als je met buitenspelers speelt of mijn opstelling 2-2-2-3-1 (per linie)

Luico rode kaarten, makkie bestraf hem gewoon en hij zal het echt wel leren..

Augusto en Cem heb ik nog niet onder me hoede gehad, vandaar, maar zag wel screentje van psv van iemand hier waar die er 20 had ofso, probeer wat aan je opstelling te doen het kan ook zijn dat je slecht middeveld heb, die weinig kansen voor e spitsen creeirt, geeef me anders ff screen van je team en van je tacktiek,

Geplaatst

Bij barcelona

Dan ligt het misschien aan je speelwijze, btw weet ik toevallig dat huntelaar veel scoort als je met buitenspelers speelt of mijn opstelling 2-2-2-3-1 (per linie)

Augusto en Cem heb ik nog niet onder me hoede gehad, vandaar, maar zag wel screentje van psv van iemand hier waar die er 20 had ofso, probeer wat aan je opstelling te doen het kan ook zijn dat je slecht middeveld heb, die weinig kansen voor e spitsen creeirt, geeef me anders ff screen van je team en van je tacktiek,

ben niet zo handig met screens

maar ik speel 4-4-2 attacking met een mc en een amc

bij rate my team kun je de ploeg zien.

Geplaatst

Ik vind Podolski érg tegenvallen, scoort nooit! Keek laatst bij Bayern: Podolski: 26 wedstrijden, 3 goals :( :O]:

Geplaatst
  • Auteur

Bij barcelona

ben niet zo handig met screens

maar ik speel 4-4-2 attacking met een mc en een amc

bij rate my team kun je de ploeg zien.

is dus een soort 4-4-2 met een ruit.

Geplaatst

Huntelaar was bij mij zeer goed zowat 1 op 1. Rosenberg heb ik nog niet zo uitgeprobeerd omdat hij niet in mijn opstelling paste bij ajax.

Bij mij valt v.d Borre ook erg tegen ik heb hem als rechtsback.

Je moet eens kijken naar Vanden Borre's stats. Hij heeft lage waardes voor zijn verdedigende attributen. Daarom heb ik hem geretained tot AMR. Ik ben niet meer verder gegaan met mijn Ajax game, omdat het saai aan het worden was. Ik won alles. Hij haalde wel redelijke cijfers. Niks speciaals.

Geplaatst

Pablo Vitti, stond vanaf het begin in de basis, scoorde 3 doelpunten in de eerste 15 wedstrijden waarvan de 2 laatste als wissel. Nu staat die in de wissel; het is wel een speler die je snel kwijt raakt. Teams zijn geinteresseerd in hem, maar dat zijn ook niet de beste teams: Wolfsburg, FC Utrecht en Frankfurt. Dus hij valt zeer tegen bij mij.

Vanden Borre is bij mij super goed, was in het eerste seizoen bij Ajax mijn beste speler volgens de supporters. Huntelaar is super goed stond einde van het seizoen op 36 doelpunten in de competitie. Rosenberg weet ik eigenlijk niet die verkoop ik altijd in het begin van het seizoen, vang je lekker veel geld voor. Ongeveer 9/10 miljoen kan ik wel voor hem krijgen, dan gaat die naar Tottenham enzo.. dus mijn aanrader is Huntelaar behouden, geen Vitti aantrekken en Rosenberg verkopen;)

Geplaatst

Fernando Gago is in mijn team niet zo goed als ik had verwacht. Ik had gehoopt met hem de nieuwe redondo binnen te halen maar voorlopig is het meer een Maduro. Meespelen wel voldoendetje pakken hij is nooit meer dan grijze middelmaat.

Geplaatst

Dat komt nog wel, het light er ook aan hoe je je een speler geberuikt, ik denk dat als er een Human speler bij bayern zit poloski gewoon scoort, hetzelfde voor Gago,en vitti,

Bij mij bij Az scoorde vitti eroplos als een gek!, speelde met buitenspelers goede voorzet en vitti als enige spits, misschien werkt dat, vroeg had je dat met Machlas in cm00/01, (niet dat machlas in het echt super was, maar in cm scoorde hij onwijs veel) en gago ik zou zeggen probeer hem eens anders te geberuiken laat gago het tempo maken etc, kijk bij positie's als daat iets staat wat je hem eigenlijk verbied te doen kan dat ook tegen werken, geef hem anders creative ruimte als die hoger als 16 heeft voor creativiteit.. laat het me ff weten hoop dat het helpt ;)

Geplaatst

Ik denk dat Roma in mijn FM07 Nicolas Millan als een serieus dure flop kan beschouwen :D

flop1.jpg

53 matchen en slechts 4 goals, daar betaal je dan 16.750.000 euro voor...

Geplaatst

Je hebt hem wel vaak laten invallen ofniet ? misschien gewoon 1 seizoen in de basis laten staan en dan kijken :D .. of gewoon weg knikkeren en een nieuwe kopen :)

Geplaatst
Je hebt hem wel vaak laten invallen ofniet ? misschien gewoon 1 seizoen in de basis laten staan en dan kijken :D .. of gewoon weg knikkeren en een nieuwe kopen :)

Gelukkig is hij niet van mij :banana:

Was aan het rondkijken voor enkele absolute toptransfers nog te doen in mijn laatste seizoen Real Madrid, zijn naam hier enkele keren gezien + zijn stats zagen er goed uit. Maar euhm als ik naar zijn prestaties kijk geef ik er toch maar geen centen aan uit.

(ik vertrek iedere keer als ik de league win naar een ander team, nu bezig aan tweede seizoen real madrid. Heb barca, die waren me voor vorig jaar, simpelweg uitgeteld door hun enige doelpuntenmachine weg te kopen :D)

Geplaatst
Koevermans bakt er ook niks van bij mij. 7 doelpunten in meer dan 20 wedstrijden.

Echt?

Bij mij was die topscorder allertijden van AZ was ook wel aardig ver hij was al bijna gestopt, maar het kan misschien omdat je andere spelers om hem heen heb dan mij, en andere tacktiek..

Geplaatst

Soms ligt het eraan dat hij moet wennen aan een voetbalstyle in een bepaald land :D

Geplaatst
Gelukkig is hij niet van mij :banana:

Was aan het rondkijken voor enkele absolute toptransfers nog te doen in mijn laatste seizoen Real Madrid, zijn naam hier enkele keren gezien + zijn stats zagen er goed uit. Maar euhm als ik naar zijn prestaties kijk geef ik er toch maar geen centen aan uit.

(ik vertrek iedere keer als ik de league win naar een ander team, nu bezig aan tweede seizoen real madrid. Heb barca, die waren me voor vorig jaar, simpelweg uitgeteld door hun enige doelpuntenmachine weg te kopen :D)

Wie dan? Screentje?

Geplaatst

bij mij,,,,babel met ajax hij scroot 2x in 14wedstrijden

Geplaatst

moet je hem naast huntelaar zetten ei, dan speel je dus een kut taktiek, heb nergens last van

Geplaatst
moet je hem naast huntelaar zetten ei, dan speel je dus een kut taktiek, heb nergens last van

ze stonden naast elkaar heb hem inmiddels verkocht voor 10miljoen:clap:

Geplaatst
bij mij,,,,babel met ajax hij scroot 2x in 14wedstrijden

Babel is in mijn Man Utd game een god !!

Hij is echt goed hoor... vooral in je 2de seizoen

Geplaatst

In een ajax game

4-1-2-1-2 (diamond)

dan Huntelaar als targetman op hoofd 40 goals

en Babel als vrije man 33 goals

vind ik wel goed

Geplaatst

Bij mij (Feyenoord) viel André Bahia enorm tegen hoewel het best een aardige verdediger is... hij scoorde in een half jaar 4 rode kaarten, toen mocht hij naar benfica voor 3 miljoen. (een jaar later zag ik hem in de Braziliaanse selctie...). César Delgado deed het bij mij wel aardig, maar was continu geblesseert (daardoor slechts 13 wedstrijden, 9 goals). Thiago Ribeiro (opvolger Delgado die naar Roma mocht) scoorde in zijn eerste seizoen 17 uit 28, 2de seizoen 13 uit 25 (beiden 7 assists). Hij mist simpelweg teveel kansen. Hoewel zijn beoordelingen de pan uit rijzen. Maar daar heb je niet zoveel aan (hoewel hij in Hary een leuke aanvalspartner heeft met een gemiddelde van 21.5)

Geplaatst

Bij mij viel Jefferson Farfan vies tegen vorig seizoen, hij had 16 goals in vrijwel alle competitieduels erin liggen, hij zal nog geen 8 duels niet gespeeld hebben wegens blessures etc en die heb ik voor 21 mil. gehaald, inmiddels Nugent erbij en die scoorde tegen Betis Sevilla zijn eerste goal, eindigde wel gelijk helaas.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]