Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
14 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik ben een beetje einde raad. Ik kan nog geen halfuur spelen of ik heb een crashdump. Verschrikkelijke zooi is het ook. Heb al vaker hier aangegeven maar amper respons. Wie wil mij helpen?

Ik zou echt even mailen met Sports Interactive. Ik had andere klachten, maar die verhielpen ze toch (redelijk) snel. 

• Antwoorden 13,6k
  • Weergaven 481,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

• 100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

• Christian.
    Christian.

Are u sure 'bout that?     

Geplaatst
25 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik ben een beetje einde raad. Ik kan nog geen halfuur spelen of ik heb een crashdump. Verschrikkelijke zooi is het ook. Heb al vaker hier aangegeven maar amper respons. Wie wil mij helpen?

Gewoon naar het forum van SI gaan, daar kunnen ze je beter helpen dan hier. Als je al amper respons gekregen hebt zul je nu niet meer respons krijgen...

Geplaatst
19 uur geleden zei cimbomcu:

Het forum kan je ook vele beter helpen en je kan daar ook gewoon support contacteren. Die helpen je altijd verder en die weten veel meer over de crashdumps dan wij. 

https://community.sigames.com/forum/651-crashes-and-technical-issues/

bewerkt door Bokke

Geplaatst

FM 2019 hier ook binnen.

Na de nodige aanpassingen (real names fix, facepacks, kits en logo's) natuurlijk eerst even gestart met Ajax. Voorronde CL overleefd, nu in een poule met Bayern, Spurs en Celtic. Ik zie wel kansen.

Had geen echte back-up voor Tagliafico dus heb Wijndal gehaald van AZ voor de toekomst, verder doe ik het met de huidige selectie. Voorlopig nog aan het stoeien met een 4-2-3-1 tactiek; Onana; Mazraoui, de Ligt, Blind, Tagliafico; van de Beek, de Jong; Neres, Ziyech, Tadic; Huntelaar (Dolberg was nog geblesseerd). 

Door die voorronde CL in de competitie gestart met een B-team, om het A-team fit te houden. Hierdoor wat slordige puntjes verspeeld. Heb 9 punten uit 5 wedstrijden, maar dat maak ik later wel goed hopelijk. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Karlo:

FM 2019 hier ook binnen.

Na de nodige aanpassingen (real names fix, facepacks, kits en logo's) natuurlijk eerst even gestart met Ajax. Voorronde CL overleefd, nu in een poule met Bayern, Spurs en Celtic. Ik zie wel kansen.

Had geen echte back-up voor Tagliafico dus heb Wijndal gehaald van AZ voor de toekomst, verder doe ik het met de huidige selectie. Voorlopig nog aan het stoeien met een 4-2-3-1 tactiek; Onana; Mazraoui, de Ligt, Blind, Tagliafico; van de Beek, de Jong; Neres, Ziyech, Tadic; Huntelaar (Dolberg was nog geblesseerd). 

Door die voorronde CL in de competitie gestart met een B-team, om het A-team fit te houden. Hierdoor wat slordige puntjes verspeeld. Heb 9 punten uit 5 wedstrijden, maar dat maak ik later wel goed hopelijk. 

Haal Boadu, nu het nog kan. Huntelaar zal snel stoppen en Boadu is cheap.

Geplaatst

Geen idee hoe dat mentionen werkt.

Bokke, Morduette, dsveralmelo. Ik heb gemaild naar SI en ook op het forum hulp gevraagd. Schijnt iemand te zijn die hetzelfde heeft als ik. Alleen ik zie e rnog weinig fiducie in. Ik heb gewoon al die standaard dingen om het probleem te verhelpen allemaal al geprobeerd en het werkt gewoon niet.

Geplaatst

Hier ook continu crashdumps. Bij mij is het begonnen toen ik in de instellingen automatisch opslaan veranderde. Zelfs bij het opslaan krijg ik soms een crashdump. Hierdoor heb ik fm al een paar dagen niet meer aangeraakt omdat het spelplezier helemaal weg is op dit moment.

Geplaatst
13 uur geleden zei cimbomcu:

Geen idee hoe dat mentionen werkt.

Bokke, Morduette, dsveralmelo. Ik heb gemaild naar SI en ook op het forum hulp gevraagd. Schijnt iemand te zijn die hetzelfde heeft als ik. Alleen ik zie e rnog weinig fiducie in. Ik heb gewoon al die standaard dingen om het probleem te verhelpen allemaal al geprobeerd en het werkt gewoon niet.

Ik had er ook last van. Het plezier voor het spel verdween helemaal. Nadat ik de drivers heb ge-update is het bij mij niet weer gebeurd. Hieronder staat een link hoe je de drivers kunt updaten. Laat maar weten of het bij jou helpt. 

https://www.coolblue.nl/advies/laptop-driver-updaten.html

Geplaatst

Ben voor het eerst weer ingelogd sinds het nieuwe design van het forum. Kan niet zo snel vinden helaas waar ik deze vraag kan stellen maar is er iemand handig met de Editor? Wil graag een database hebben die alle huidige continentale Champions League´s vervangt door een FIFA Champions League waar clubs uit alle landen aan deelnemen. Een lucratief toernooi met als prestige natuurlijk deze nieuwe bokaal. 

Reden dat ik deze editor wil is omdat ik het geweldig vindt om met bijvoorbeeld Boca Juniors te spelen maar het jammer is dat je je dan nooit echt kan meten (behalve op club WK) met de grootmachten van het Europese voetbal. 

Is zoeits te maken?

Geplaatst
1 uur geleden zei AFCA90:

Ben voor het eerst weer ingelogd sinds het nieuwe design van het forum. Kan niet zo snel vinden helaas waar ik deze vraag kan stellen maar is er iemand handig met de Editor? Wil graag een database hebben die alle huidige continentale Champions League´s vervangt door een FIFA Champions League waar clubs uit alle landen aan deelnemen. Een lucratief toernooi met als prestige natuurlijk deze nieuwe bokaal. 

Reden dat ik deze editor wil is omdat ik het geweldig vindt om met bijvoorbeeld Boca Juniors te spelen maar het jammer is dat je je dan nooit echt kan meten (behalve op club WK) met de grootmachten van het Europese voetbal. 

Is zoeits te maken?

Ieder jaar worden er databases gemaakt met een speciale competitie waar dan alle teams in verdeeld worden volgens het wereldranking. De eerste 20 ploegen in de eerste divisie. Ploegen 21 tot 40 in 2de divisie en zo verder. Misschien is dit iets voor jou? Geen idee of deze al uit is voor FM19.

Het maken van zo een Champions League is mogelijk, maar niet aan mij besteed.

Geplaatst
4 minuten geleden zei W8er:

Ieder jaar worden er databases gemaakt met een speciale competitie waar dan alle teams in verdeeld worden volgens het wereldranking. De eerste 20 ploegen in de eerste divisie. Ploegen 21 tot 40 in 2de divisie en zo verder. Misschien is dit iets voor jou? Geen idee of deze al uit is voor FM19.

Het maken van zo een Champions League is mogelijk, maar niet aan mij besteed.

Bedankt voor je reactie, die databases waren mij inderdaad bekend ook. Maar die vind ik dan weer minder. 
Jammer, maar misschien zijn er wel goede editors die zo'n champions league kunnen maken:)

Geplaatst

Was even in de Duitse jeugdelftallen aan het kijken of er nog leuk talent rond liep dat misschien naar Deventer wil komen. Kom ik opeens deze gast van 14 tegen. Dat daar nog geen wonderkind bij staat is onbegrijpelijk. Ik zou hem zo bij mij in de basis zetten.

a72301906c27633e9b69d6245e783e99.png

Geplaatst
6 minuten geleden zei delichris:

@GAE EAGLES Die jongen ziet er qua stats goed uit. Heb je hem gehaald of wil hij niet komen?

Nee, die jongen wil niet naar Eagles komen, laat staan dat de club hem laat gaan. Probeer het niet eens, daar heb ik het geld niet voor. Kwam hem tegen en voor iemand van 14 is die al aardig ontwikkeld. Dat ga ik wel volgen uiteraard.