Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je dit bericht ziet denk je toch heb ik het dan toch verkeerd gezien. Maar als je naar de stand kijkt zijn het niet meer dan 2 middenmoters geworden. En als ik dan naar de speler kijk weet ik het zeker. Ga maar lekker naar een van deze clubs.

ff0745fb4adb7a02be23318fb91e8345.png

4c5386e46cbc4a1a53f07dc4bcb454ec.png

• Antwoorden 13,6k
  • Weergaven 481,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

• 100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

• Christian.
    Christian.

Are u sure 'bout that?     

Geplaatst

fef5c7e4a940a5f5ace2e8f52a6dce6b.png

Ik ben weer helemaal terug bij af. De huidige generatie gaan nu stuk voor stuk stoppen en ik heb niks achter de hand. Er gaan een paar vervelende jaren komen. Mijn doorzettingsvermogen zal nu flink op de proef gesteld worden

Geplaatst
8 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Dat is minder @Thomassje123

En misschien nog wat Italianen met dubbel paspoort die misschien de overstap willen/kunnen maken?

Nope

Geplaatst

@GAE EAGLES Super seizoen, finale CL ook erg knap. Aparte biedingen voor die speler, lekker laten gaan

@Thomassje123 Dat is zonde. Wat is de potentiële kwaliteit gemiddeld van jouw jaarlijkse instroom? Zeker ook de Italianen die beter zijn? Ik heb geluk met die Zavoli van die screens hierboven. Hij is potentieel middenmoot Serie A. Dan heb ik zelf nog een verdediger (18) en een spits (16) die top/subtop Serie B zouden kunnen halen. Rest is vrijwel maximaal Serie C materiaal. De komende jaren kan ik dus wel richting plek 100 gaan, maar voor lange termijn valt er nog veel terrein te winnen. Heb wel door overname m'n faciliteiten kunnen verbeteren.

bewerkt door Rossi

Geplaatst
4 minuten geleden zei Rossi:

@GAE EAGLES Super seizoen, finale CL ook erg knap. Aparte biedingen voor die speler, lekker laten gaan

@Thomassje123 Dat is zonde. Wat is de potentiële kwaliteit gemiddeld van jouw jaarlijkse instroom? Zeker ook de Italianen die beter zijn? Ik heb geluk met die Zavoli van die screens hierboven. Hij is potentieel middenmoot Serie A. Dan heb ik zelf nog een verdediger (18) en een spits (16) die top/subtop Serie B zouden kunnen halen. Rest is vrijwel maximaal Serie C materiaal. De komende jaren kan ik dus wel richting plek 100 gaan, maar voor lange termijn valt er nog veel terrein te winnen. Heb wel door overname m'n faciliteiten kunnen verbeteren.

2 namen, Gobbi en Ceccoli. Gobbi heeft bij Liverpool en Dortmund gespeeld. Ceccoli bij Manchester City en Newcastle in de top van de Premier League. Dat waren topspelers, die generatie is nu helemaal weg. Dan heb ik het echt over spelers op topniveau. Gemiddeld zit ik nu op het niveau middenmoot Serie A, misschien zelfs lager. De nederlaag tegen Cyprus zegt genoeg, ook gelijkgespeeld tegen Botswana. 4 seizoenen geleden waren deze wedstrijden nog 2 vingers in de neus. Er zijn een paar grote talenten maar die hebben een Italiaans paspoort, dan moet ik de goden ook nog eens smeken dat ze niet gekozen worden voor Italië

ps. Ik heb de editor gebruikt om de reputatie van het land lichtjes te verhogen in 2042. Ook de jeugdwaardering heb ik flink opgeschroeft, daardoor zijn de talenten bij mij nu 50/50 wat Italië of San Marino betreft

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Zo dat is geen misselijk bedrag.

Ja middenmoot Serie A is inderdaad geen niveau op de wereldranglijst te bestormen. Hopelijk kan je wat van die gasten voor je winnen. Kan je ze niet al vroeg oproepen en een keertje laten meespelen?

Geplaatst
4 minuten geleden zei Thomassje123:

45f4782167a37617b8b34c7c12d71a30.png

Koekoek

lekker hoor, wat een absurd bedrag.

@Rossi het gaat hier al jaren lekker, maar nu ook eindelijk op Europees niveau ook. En die speler had ik al gezegd dat hij transfervrij mocht vertrekken en toen kwam dat bericht een paar weken later. Dus toch even een keer extra kijken of ik het wel goed had en dat had ik. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rossi:

Zo dat is geen misselijk bedrag.

Ja middenmoot Serie A is inderdaad geen niveau op de wereldranglijst te bestormen. Hopelijk kan je wat van die gasten voor je winnen. Kan je ze niet al vroeg oproepen en een keertje laten meespelen?

Dat weigeren ze

Ik zak ook steeds meer op de wereldranglijst. 2 seizoen geleden nog 25e. Nu 56e en we lijken alleen maar meer te zakken

Geplaatst
9 uur geleden zei Rossi:

Ik bedoel in het echt, aangezien er een aantal Jong elftallen in de voetbalpiramide zijn in gestroomd. Zover ik weet speelt Jong Ado in het echt ongeveer 1 "officieel" duel in de 2 a 3 weken. 

Ik heb even mijn vorige game met Den Haag geladen. Die spelen wel Reservencompetitie, daaronder is een Reservecompetitie eerste divisie. Beide divisies hebben 8 clubs, maar geen De Graafschap.

Ook klopt de opzet niet maargoed er wordt iig competitief gespeeld. Zie wel dat ik een hele hoop oefenpotjes had ingepland. Want 1 of 2 wedstrijden per maand is te weinig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Zou het dom zijn om al mijn Jong spelers naar het u19 of het eerste te sturen en dan geen aandacht te geven aan het jong team?

Geplaatst
1 uur geleden zei Bas0314:

Zou het dom zijn om al mijn Jong spelers naar het u19 of het eerste te sturen en dan geen aandacht te geven aan het jong team?

Durf ik niet te zeggen. Van alleen oefenwedstrijden groeien ze geloof ik wel minder. In mijn eerste seizoen San Marino had ik ook geen beloftencompetitie, toen ik promoveerde wel. Echter waren de spelers van zo'n matig niveau dat ik er dat eerste jaar niks mee gedaan heb. Degene die echt potentie hadden haalde ik bij het eerste de rest liet ik voor wat het was. 

Zou die met -19 mee kunnen doen gewoon daarin zetten en de talenten die al redelijk met 1 mee kunnen af en toe minuten laten maken en bij 1 mee trainen. Misschien dat anderen hier een andere kijk op hebben?

Zou wel het Jong elftal af en toe een oefenwedstrijdje laten spelen, al is het maar om wissels etc fit te houden als zij te weinig ritme op doen.

@Thomassje123 oei, dat is wel een forse daling

bewerkt door Rossi

Geplaatst
21 minuten geleden zei Thomassje123:

54d9215af3f72746447bd4263fd5998a.png

Strafschoppenreeksen in FM 14, 1 grote bug is dat soms. (was overigens een oefentoernooitje)

:-D:-D

Citaat

On January 23, 2005, a new record was set in the Namibian Cup 2004/05, known under its sponsored name as Tafel Lager NFA Cup. In the first round, KK Palace played Civics in Tsumeb and ninety minutes finished with a 2-2 draw. No extra time was played, but the ensuing penalty shoot-out probably took at least as long: both teams took 24 penalties, for a grand total of 48, before KK Palace had decided the tie with a 17-16 win in the shoot-out.

Geplaatst

Zo vervelend dat die Jong teams kunnen promoveren uit de KKD. In mijn 5e seizoen met Milan is Jong Ajax nu landskampioen geworden en die gaan dus ook de CL in. Zonde van al mijn tijd, vind er nu niks meer aan..

Geplaatst
9 minuten geleden zei Arles:

Zo vervelend dat die Jong teams kunnen promoveren uit de KKD. In mijn 5e seizoen met Milan is Jong Ajax nu landskampioen geworden en die gaan dus ook de CL in. Zonde van al mijn tijd, vind er nu niks meer aan..

Prima beleid van Marc Netto

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rossi:

Prima beleid van Marc Netto

Gaat de schaal toch weer naar Amsterdam :-D

Geplaatst
Zojuist zei Arles:

Gaat de schaal toch weer naar Amsterdam :-D

Hahaha, tja ik zou me als eerste elftal speler kapot schamen.

Ik had het in mijn Ado game ook, jong psv in de playoffs. Vorig seizoen stond Juve U23 even op promotie vanuit Serie B, maar dat zakte ineens helemaal in. Mochten zij ook kunnen  promoveren haalt dat een hoop spelvreugde weg. Echter speel ik nu met een gedownloade league, dus misschien is dat door de creator al aangepast, heb geen idee eigenlijk.

Geplaatst

Vraagje, hoe kan ik als satellietclub zien welke spelers er beschikbaar zijn bij mijn moederclub om te huren? Bij het afsluiten van de samenwerking krijg je de melding welke spelers beschikbaar zijn maar hoe ik het op een andere manier kan vinden weet ik niet echt :)

EDIT: Iemand een link naar de data update voor de Serie D in Italie? San Marino challenge lijkt me tof om ook eens te proberen

bewerkt door Svenpunt

Geplaatst
28 minuten geleden zei Svenpunt:

Vraagje, hoe kan ik als satellietclub zien welke spelers er beschikbaar zijn bij mijn moederclub om te huren? Bij het afsluiten van de samenwerking krijg je de melding welke spelers beschikbaar zijn maar hoe ik het op een andere manier kan vinden weet ik niet echt :)

In de -20 -18 teams kijken (of welke er beschikbaar zijn) en zien welke spelers je kunt huren (LOA-indicatie). Als je dit dan probeert, zie je vanzelf of de club en/of speler interesse hebben.

Geplaatst
1 uur geleden zei delichris:

Bij mij kunnen de B-teams niet promoveren. Het ligt dus aan extra gedownloade databases vermoed ik.

Ook niet denk ik. Ik speel zonder extra databases al vanaf de beta met deze game en hier lijkt het dat Jong Ajax ook kan gaan promoveren.. Jong PSV daarentegen weer niet.