Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei delichris:

Bij mij kunnen de B-teams niet promoveren. Het ligt dus aan extra gedownloade databases vermoed ik.

Of ze daadwerkelijk kunnen promoveren in mijn gedownloade database weet ik niet. Ik heb nu de NL-comp niet geselecteerd.

Mijn game met Ado was echter met de SI standaard database. En daar speelde jong PSV wel playoffs, werden er wel uitgeknikkerd door GAE. 

bewerkt door Rossi

• Antwoorden 13,6k
  • Weergaven 481,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

• 100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

• Christian.
    Christian.

Are u sure 'bout that?     

Geplaatst
29 minuten geleden zei Twan1810:

Ook niet denk ik. Ik speel zonder extra databases al vanaf de beta met deze game en hier lijkt het dat Jong Ajax ook kan gaan promoveren.. Jong PSV daarentegen weer niet. 

Wat heb je staan bij de reglementen staan van de Keukendivisie? Daar moet het staan namelijk.

Geplaatst

Iemand een idee hoe je de competitiereputatie omhoog kan krijgen?

Nu na 3 jaar in de top 5 te staan qua club coefficent per land komen we niet hoger dan plek 7 qua reputatie.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Jeff_J:

Iemand een idee hoe je de competitiereputatie omhoog kan krijgen?

Nu na 3 jaar in de top 5 te staan qua club coefficent per land komen we niet hoger dan plek 7 qua reputatie.

Heeft ook veel te maken met de nationale ploeg geloof ik. En ook beter doen in europese competities. Maar dan moet de rest van de ploegen ook verder geraken europees.

Geplaatst
Zojuist zei Rossi:

Ik zie nu pas dat ik soort pakketten kan instellen bij scouting. Is dit aan te raden?

Ja. Dan kan je meer spelers scouten en zien die je wel interessant lijken. Maar ligt er aan of je het kan betalen. 

zie hierboven mij.

Geplaatst
30 minuten geleden zei delichris:

Wat heb je staan bij de reglementen staan van de Keukendivisie? Daar moet het staan namelijk.

Hier staat dat B-teams niet kunnen promoveren maar ik ben er nog niet zo zeker van. Ben zelf Feyenoord dus een tweede team van Ajax in de competitie zou het flink verzieken. 

a86oys4so7w.png

Zo kan je natuurlijk ook debuteren zeg :< Mark Adowa komt op z'n 17e voor 5.5 miljoen over van Frankfurt en scoort meteen een hattrick + nog eens een assist. Wauw.

Spoiler

60co6wb.png

Geplaatst
25 minuten geleden zei delichris:

Het lukt maar niet om hoger op te komen.

Er is de afgelopen 10 jaar nog wel het 1 en ander gebeurd maar dat zie je nog wel in mijn novelle. Helaas nu terug bij af

21 minuten geleden zei Rossi:

Je keldert hard.

Borat maakt een aardige sprong.

Yep, zoals ik al zei. Helemaal terug bij af

Geplaatst
31 minuten geleden zei Thomassje123:

Er is de afgelopen 10 jaar nog wel het 1 en ander gebeurd maar dat zie je nog wel in mijn novelle. Helaas nu terug bij af

Yep, zoals ik al zei. Helemaal terug bij af

Dat is erg balen. Ben benieuwd naar je novelle over wat er gebeurd is :) 

Geplaatst
3 minuten geleden zei komodo25:

Nog wel spannend op het einde haha

Eerste seizoen was het een stuk spannender. Maar zit genoeg uitdaging in. Europees ben ik nog zwak en ik kan mijn spelers niet voor veel verkopen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Dysproz:

Eerste seizoen was het een stuk spannender. Maar zit genoeg uitdaging in. Europees ben ik nog zwak en ik kan mijn spelers niet voor veel verkopen.

Europees zal zeker nog wel even duren. 

Leuk land ook. Zie je niet vaak 

Geplaatst
23 uur geleden zei Twan1810:

@JespressoBen wel benieuwd naar screens van die Villani, Ismaili en Rossa. Van die spelers die je ontglippen na een verhuur, klinkt herkenbaar.

Hierbij

Villani, eerste jeugdinstroom. World-class midfielder btw 

image.thumb.png.448cd2c08233b1df5e3cfe7ccdc1f314.png

Filipe Rossa, heerlijke speler. Al 4 seizoenen 10+ goals gemaakt

image.thumb.png.0481a46bfd5c1ce7cfb0bd14f6dd46b3.png

Ismaili, uitgeleend maar bleek makkelijk mee te kunnen in het eerste.

image.thumb.png.9c11f00c509c4bc2f85f0b9ae168ce72.png