Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 13,6k
  • Weergaven 481,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

• 100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

• Christian.
    Christian.

Are u sure 'bout that?     

Geplaatst
5 minuten geleden zei Rossi:

Nette prestatie hoor. Leuke aanwinsten, is die Ebecilio nog wat?

Ja is wel een degelijk spelertje, ik gebruik hem als een dynamische middenvelder.

KKWAjRS.png 

Geplaatst
50 minuten geleden zei Bas0314:

Ja is wel een degelijk spelertje, ik gebruik hem als een dynamische middenvelder.

\Oh nog wel bruikbaar. Zonde dat die jongen nooit zijn potentie heeft kunnen waarmaken. Toen hij naar Ado kwam had ik goeie hoop maar helaas. Nu zag ik dat hij laatst met het tweede bij ons meespeelde, op amateurbasis ofzo

Geplaatst

Weer 2de geworden achter Juventus ;e We laten het altijd liggen als het er op aan komt... 

Geplaatst
4 uur geleden zei Jespresso:

Hierbij

Villani, eerste jeugdinstroom. World-class midfielder btw 

image.thumb.png.448cd2c08233b1df5e3cfe7ccdc1f314.png

Filipe Rossa, heerlijke speler. Al 4 seizoenen 10+ goals gemaakt

image.thumb.png.0481a46bfd5c1ce7cfb0bd14f6dd46b3.png

Ismaili, uitgeleend maar bleek makkelijk mee te kunnen in het eerste.

image.thumb.png.9c11f00c509c4bc2f85f0b9ae168ce72.png

Leuke spelers hoor! Met name die Rossa ziet er goed uit. Jouw middelste linie naar voren ligt wel prima vast zo ;)

Geplaatst
9 minuten geleden zei Twan1810:

Leuke spelers hoor! Met name die Rossa ziet er goed uit. Jouw middelste linie naar voren ligt wel prima vast zo ;)

Dan heb je mijn beste middenvelder nog niet gezien. Geen eigen jeugd, 18 miljoen (afkoopsom) voor betaald op z'n 16e. 

image.thumb.png.0350ecc5a154d14bd897c0e96370c0bc.png

Op dit moment wel een zware blessure, vandaar rode pijltjes.

Geplaatst
38 minuten geleden zei sennid:

Weer 2de geworden achter Juventus ;e We laten het altijd liggen als het er op aan komt... 

Juventus is bij mij echt een subtopper geworden. Missen nu zelfs CL omdat ze financiele problemen hebben.

Geplaatst

f8863e780e01160dbf03e65700abd364.png

Ik krijg de tegengoals er maar niet uit, het begint echt frusterend te worden. Geen enkele tweak lijkt te werken. Vooral goals vanaf de flanken maar mijn verdedigers zijn juist goed in defensief positie kiezen, sprongkracht, mandekking en koppen dus ik vind het erg vreemd

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
16 minuten geleden zei Thomassje123:

f8863e780e01160dbf03e65700abd364.png

Ik krijg de tegengoals er maar niet uit, het begint echt frusterend te worden. Geen enkele tweak lijkt te werken. Vooral goals vanaf de flanken maar mijn verdedigers zijn juist goed in defensief positie kiezen, sprongkracht, mandekking en koppen dus ik vind het erg vreemd

Misschien je backs breder opstellen. Weet alleen niet of je zoiets kunt instellen op FM14

Geplaatst
2 minuten geleden zei Jespresso:

Misschien je backs breder opstellen. Weet alleen niet of je zoiets kunt instellen op FM14

e0f21006b0db3686c4887a8bb8c1ecd6.png

Backs staan al breed en ver naar voren, In theorie gaan de VCL en VCR richting de flanken en de VMC zakt terug om de VC te helpen. Zo speel ik al jaren en sta ik al jaren 1e op de coëfficiëntenlijst. De verdediging is altijd mijn sterkste punt geweest en nu is het ineens ons zwakste

Geplaatst

Hoeveel opdrachten geven jullie een scout, kan ik een scout bijvoorbeeld Brazilië en Argentinië en de volgende tegenstander laten scouten of moet ik voor één van de drie gaan?

bewerkt door Bas0314

Geplaatst

@Rossi Ik zag dat jij gisteren een pm stuurde met de link naar de database om met San Marino te beginnen. Ik heb na het lezen van jouw posts en de novelle van @Thomassje123 ook zin gekregen om na mijn huidige game hier mee aan de slag te gaan. 

Zou je me deze pm ook willen sturen?

Thanks!

Geplaatst
1 uur geleden zei Twan1810:

@Jespresso Wat een speler is dat zeg :< Koopje gebleken dus. 

Dat is inderdaad gebleken ja, toen was het wel een gokje. Heb vaker gehad dat zulke spelers dan al bijna aan hun top zitten, maar deze jongen ontwikkelt zich nog steeds.

Geplaatst

It's done. Eerste keer ooit dat ik dit presteer in FM, voor zover ik weet. Wel aantal keer geluk gehad met laatste minuut terugkomst e.d, maar maakt het niet minder lekker.

Opvallend trouwens dat Milan is gedegradeerd; werden vorige jaren respectievelijk 4e, 5e en 5e. 

c768d40d17c8b7835672637a74cbeaaa.png

Geplaatst
8 minuten geleden zei Rossi:

@Jespresso Ongekend seizoen gedraaid, gefeliciteerd. Milan dacht ik begin maar aan de Milan challenge? Die 6-0 tegen United is ook een mooie uitslag zeg.

Thanks!

Milan was schrikbarend slecht.

Tegen United raakten wij uit liefst 4 keer het houtwerk, dus had wel vertrouwen in een goede afloop; 6-0 was dan wel weer onverwachts goed.

Geplaatst

Bij een aantal spelers staat 

“ was ongelukkig met het lage niveau van de algemene training”

wat kan ik hier aan veranderen?

Geplaatst
2 uur geleden zei putdus:

Bij een aantal spelers staat 

“ was ongelukkig met het lage niveau van de algemene training”

wat kan ik hier aan veranderen?

Extra trainers of betere trainers, of te veel spelers.