Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Las op het forum van SI dat de bug met Jong teams die promoveren is gefixt, heb het even getest en bij mij doet ie het inderdaad weer. Moet wel een nieuwe game beginnen, maar goed..

• Antwoorden 13,6k
  • Weergaven 481,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

• 100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

• Christian.
    Christian.

Are u sure 'bout that?     

Geplaatst

Mijn bestuur heeft besloten om een nieuw stadion te bouwen.

Maar als alles volgens plan verloopt ben ik gepromoveerd tegen dat het stadion klaar is, en in de hogere reeks is er een hogere capaciteit nodig.

weet iemand wat er gaat gebeuren? Gaan ze meteen vergroten? of ga ik nu altijd in een gehuurd stadion van een andere club moeten spelen?

Geplaatst

Mannen.

Ik heb mezelf ook weer eens laten besmetten.

Iemand enige idee waarom FM bij het opstarten soms 'opnieuw gaat installeren'.

Zijn dit updates dan?

Geplaatst
15 minuten geleden zei Alovenac:

Mannen.

Ik heb mezelf ook weer eens laten besmetten.

Iemand enige idee waarom FM bij het opstarten soms 'opnieuw gaat installeren'.

Zijn dit updates dan?

Klopt.

Geplaatst
Op 21-1-2019 om 07:48 zei Bas0314:

Hoeveel opdrachten geven jullie een scout, kan ik een scout bijvoorbeeld Brazilië en Argentinië en de volgende tegenstander laten scouten of moet ik voor één van de drie gaan?

Ik eigenlijk altijd wel voor meerdere opdrachten, bovendien laat ik een scout meestal een regio afdekken en geen specifiek land, de VS als uitzondering.

Geplaatst
Op ‎20‎-‎1‎-‎2019 om 10:50 zei Svenpunt:

Vraagje, hoe kan ik als satellietclub zien welke spelers er beschikbaar zijn bij mijn moederclub om te huren? Bij het afsluiten van de samenwerking krijg je de melding welke spelers beschikbaar zijn maar hoe ik het op een andere manier kan vinden weet ik niet echt :)

EDIT: Iemand een link naar de data update voor de Serie D in Italie? San Marino challenge lijkt me tof om ook eens te proberen

Heb hier ook last van, iemand tips?

Geplaatst
2 uur geleden zei stan7:

Heb hier ook last van, iemand tips?

Gewoon naar die club gaan en da kijken welke spelers Loa of Huu hebben staan, afhankelijk van jouw ingestelde taal.

Geplaatst
36 minuten geleden zei Rossi:

Gewoon naar die club gaan en da kijken welke spelers Loa of Huu hebben staan, afhankelijk van jouw ingestelde taal.

Of even een teamverslag vragen aan 1 van je scouts. Van zodra het teamverslag binnenkomt even bij scouting kijken

Geplaatst
  • Auteur
Op 14-1-2019 om 18:51 zei Vilhena:

Tweede seizoen Alemannia Aachen. Doelstelling: Proberen niet te degraderen. Nou dat is gelukt... ;c Met enkele goede versterkingen, denk hier o.a. aan Michael Chacón van FC Emmen, meteen weer kampioen geworden! De één na laatste wedstrijd werd thuis gewonnen van Erzgebirge Aue en zo wisten we ons in de laatste wedstrijd tot kampioen te kronen. Nu met echt veruit het laagste budget hopen degradatie te voorkomen. 

pnkuju.png

Tja ''nu met echt veruit het laagste budget hopen degradatie te voorkomen''... Mission completed. En hoe! Dat ik met deze selectie kampioen heb kunnen worden is echt een raadsel. Was wel ongelofelijk spannend. Het leek er op af te gaan dat Aue kampioen zou worden en wij de play-offs in doken, maar de laatste paar wedstrijden gebeurde er rare dingen. Aue nog steeds knap de 5e plek, nadat ze met mij mee promoveerde uit de 3. Liga. 

Prijzengeld voor de eindklassering ruim 17 miljoen euro, echter nog steeds geen transferbudget en een laag salarisbudget. Moet nu wel gaan doorselecteren, want enkele spelers in mijn selectie hebben nog steeds Regionalliga niveau en zitten sindsdien ook al bij de club. Tien van de 26 selectiespelers hebben de gehele opkomst van Aachen meegemaakt, van de Regionalliga tot de Bundesliga. Enkele van hun zullen echter nooit een Bundesliga-wedstrijd voor Aachen gaan spelen. Helaas, maar we moeten door. 

2q82v49pp1r.png

Hieronder mijn selectie van afgelopen seizoen, met de rode stip zijn de spelers die alles meegemaakt hebben.

Spoiler

3ai1jehvcik.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Vilhena:

Tja ''nu met echt veruit het laagste budget hopen degradatie te voorkomen''... Mission completed. En hoe! Dat ik met deze selectie kampioen heb kunnen worden is echt een raadsel. Was wel ongelofelijk spannend. Het leek er op af te gaan dat Aue kampioen zou worden en wij de play-offs in doken, maar de laatste paar wedstrijden gebeurde er rare dingen. Aue nog steeds knap de 5e plek, nadat ze met mij mee promoveerde uit de 3. Liga. 

Prijzengeld voor de eindklassering ruim 17 miljoen euro, echter nog steeds geen transferbudget en een laag salarisbudget. Moet nu wel gaan doorselecteren, want enkele spelers in mijn selectie hebben nog steeds Regionalliga niveau en zitten sindsdien ook al bij de club. Tien van de 26 selectiespelers hebben de gehele opkomst van Aachen meegemaakt, van de Regionalliga tot de Bundesliga. Enkele van hun zullen echter nooit een Bundesliga-wedstrijd voor Aachen gaan spelen. Helaas, maar we moeten door. 

2q82v49pp1r.png

Hieronder mijn selectie van afgelopen seizoen, met de rode stip zijn de spelers die alles meegemaakt hebben.

Inhoud verbergen

3ai1jehvcik.png

Wauw, dat is echt een topprestatie zeg! Hoe ga je de selectie Bundesliga-waardig maken? Enkel huurspelers?

Geplaatst
  • Auteur

@Twan1810 Zal wel moeten ben ik bang, maar ik ga in ieder geval veel tijd steken in het vinden en scouten van spelers. Hopelijk kan ik enkele goede (jonge) spelers binnenhalen voor een prikkie. Het laatste wat ik wil is een club vol leenspelers. 

Geplaatst
48 minuten geleden zei Vilhena:

@Twan1810 Zal wel moeten ben ik bang, maar ik ga in ieder geval veel tijd steken in het vinden en scouten van spelers. Hopelijk kan ik enkele goede (jonge) spelers binnenhalen voor een prikkie. Het laatste wat ik wil is een club vol leenspelers. 

Lekker veel uren stoppen in het langslopen van afgelopen contracten en dergelijke dus, succes zeg. Welk jaar zit je nu?

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei Twan1810:

Lekker veel uren stoppen in het langslopen van afgelopen contracten en dergelijke dus, succes zeg. Welk jaar zit je nu?

2021 pas, drie kampioenschappen op rij :-D

Geplaatst

@Vilhena

Zat er niks interessants in dat lijstje van vrijgegeven spelers die je jaarlijks krijgt? Aantal spelers hebben bij enorm geholpen en doen dat nog steeds. Of lage afkoopclausules vanwege degradatie/lager niveau?

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei Rossi:

@Vilhena

Zat er niks interessants in dat lijstje van vrijgegeven spelers die je jaarlijks krijgt? Aantal spelers hebben bij enorm geholpen en doen dat nog steeds. Of lage afkoopclausules vanwege degradatie/lager niveau?

Had toen geen middelen om iemand vast te leggen. Heb wel enkele interessante spelers opgeslagen, dus nu kijken wat we kunnen doen. Kan ook geen transfersom betalen dus helaas heb ik niks aan die lage afkoopclausules. 

Geplaatst

Duidelijk. Ik had dan het geluk dat de club werd overgenomen. Maar ik had idd ook wat spelers opgeslagen van die lijst wegens geldgebrek en deze uiteindelijk  wel kunnen vastleggen. Succes in de bundesliga

Geplaatst

Ik mag 10 buitenlanders inschrijven, echter gelden sommige landen als bijv Rusland of Turkije als niet-buitenlandse landen in mijn competitie. Is er een manier om daarop te scouten? Of moet ik al die nationaliteiten aanvinken?

bewerkt door Rossi

Geplaatst

Het begon weer eens te kriebelen ( dat is lang geleden zeg) dus FM gekocht en maar weer eens begonnen. Standaard eerste game met Ajax. God wat is FM veranderd, erg wennen.

nog geen inkomende of uitgaande transfers, al mag er wel een CV bij. Eerste wedstrijd om het eggie, 7-0 gewonnen van paok. Dit beloofd veel goeds. 

Geplaatst
6 uur geleden zei Rossi:

Ik mag 10 buitenlanders inschrijven, echter gelden sommige landen als bijv Rusland of Turkije als niet-buitenlandse landen in mijn competitie. Is er een manier om daarop te scouten? Of moet ik al die nationaliteiten aanvinken?

Je kan eisen meegeven aan he scouts, waaronder leeftijd en ook nationaliteit. Daarbij kan je dus ook EU-landen aangeven. Dan zoekt hij dus alleen naar spelers met een Europees paspoort.

Geplaatst

Je kan eisen meegeven aan he scouts, waaronder leeftijd en ook nationaliteit. Daarbij kan je dus ook EU-landen aangeven. Dan zoekt hij dus alleen naar spelers met een Europees paspoort.
Dat snap ik. Maar hier is een lijst van ongeveer 20 landen die als niet-buitenlands gezien worden. Maar ik kan daar niks over vinden, wel over EU spelers scouten idd maar dat wist ik al. Het gaat mij puur om het scouten van landen van die lijst, dacht misschien zit er een opdracht ergens om "binnen de reglementen te scouten".

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Geplaatst

Weet iemand hoe ik de 4de divisie in Frankrijk speelbaar kan krijgen? Staat wel tussen de opties bij een standaard database, maar als ik het spel heb aangemaakt is de competitie grijs geworden?

Geplaatst
56 minuten geleden zei Rossi:

Dat snap ik. Maar hier is een lijst van ongeveer 20 landen die als niet-buitenlands gezien worden. Maar ik kan daar niks over vinden, wel over EU spelers scouten idd maar dat wist ik al. Het gaat mij puur om het scouten van landen van die lijst, dacht misschien zit er een opdracht ergens om "binnen de reglementen te scouten".

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Nee, dat is er niet. Dan zou je die landen één voor één moeten aanklikken ben ik bang.