Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 minuten geleden zei Elano:

Weet iemand hoe ik de 4de divisie in Frankrijk speelbaar kan krijgen? Staat wel tussen de opties bij een standaard database, maar als ik het spel heb aangemaakt is de competitie grijs geworden?

Daar heb je een extra database voor nodig.

• Antwoorden 13,6k
  • Weergaven 481,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

• 100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

• Christian.
    Christian.

Are u sure 'bout that?     

Geplaatst

Nee, dat is er niet. Dan zou je die landen één voor één moeten aanklikken ben ik bang.
Ja heb al een scoutopdracht gemaakt. Kost alleen ff iets meer tijd haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Geplaatst
5 minuten geleden zei Elano:

Waarom staat hij dan tussen de opties?

Geen idee, ik weet alleen dat het niet speelbaar is ? in vorige FM editie ook al naar gezocht, maar enkel met een extra database kreeg ik 't speelbaar.

Geplaatst
2 uur geleden zei Elano:

Weet iemand hoe ik de 4de divisie in Frankrijk speelbaar kan krijgen? Staat wel tussen de opties bij een standaard database, maar als ik het spel heb aangemaakt is de competitie grijs geworden?

https://www.fmscout.com/c-fm19-leagues.html?id=5302

Deze Megapack van Claassen is goed, zit zelfs het 5e niveau van Frankrijk nog bij in. Ook in Nederland kan hier een leuke LLM mee gespeeld worden. 

Geplaatst

b871ad6f6fcde244a615e6b3d22f641e.png

PSV is al jaren de ploeg die ons nog een beetje kunnen bijhouden. De rest valt wel erg tegen. 

Alleen krijg ik mijn spits al 3 seizoenen niet meer aan het scoren. De buitenspelers doen het goed met 15+ goals en mijn CM (aanvallend) heeft er ook 15+.  Dat is nog wel een verbeterpunt en ook het aantal tegendoelpunten mag nog wel wat naar beneden.

c6cd5d88176e94865a66e1c6b145ae28.png

Geplaatst
  • Auteur

Nou, deze mannen moeten het doen komend seizoen. Gelukkig kon ik mijn gratis opgepikte doelman na één jaar voor €5M slijten bij Hertha. Zo kon ik toch nog iets hogere salarissen bieden en enkele spelers kopen. Enige spelers die al sinds de Regionalliga bij onze club spelen en ook dit seizoen minuten zullen gaan maken in de Bundesliga zijn Kai-David Bösing en Valmir Sulejmani. Bösing is in de rangorde wel onze 5e centrale middenvelder en Sulejmani onze 3e linksbuiten. Ik gun ze wel wat minuten. Pogingen om Joshua Zirkzee te huren mislukte, hij wilde niet verhuurd worden aan onze mooie club, en vertrok vervolgens op huurbasis naar Lech Poznan :cab: Al met al wel tevreden over de selectie. En wederom ga ik het zeggen: Hopen degradatie te voorkomen. Een helser karwei dan ooit. 

m9tlmw991c7.png

e3kb18aw3ec.png

Waren wel even dramatisch bezig in de voorbereiding en toen ineens een 10-2 overwinning op La Liga-middenmoter Malaga... Opmerkelijk, aangezien ze wel op volle oorlogssterkte naar Aken kwamen.

t7g8lsa6w.png

Geplaatst

Van je aankopen ken ik alleen Lo Faso en Varesanovic. Denk dat deze prima versterkingen zijn. Het huren van Sandler is ook een mooie zet. Aparte voorbereiding wel qua uitslagen

Geplaatst

axn1d4p92rtq.59.28.png

Vaste basiself Feyenoord halverwege seizoen 3. Ik probeer de 'eigen' jongens kansen te geven en dat werpt redelijk zijn vruchten af. Zie bijvoorbeeld screentje van Vente: 

cughno41.01.08.png 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Paul.:

Vaste basiself Feyenoord halverwege seizoen 3. Ik probeer de 'eigen' jongens kansen te geven en dat werpt redelijk zijn vruchten af. Zie bijvoorbeeld screentje van Vente: 

Werkt deze tactiek bij jou? Ik probeer ook een 4-3-2-1 te creëren maar tot nu toe overtuigt het nog niet.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rossi:

Werkt deze tactiek bij jou? Ik probeer ook een 4-3-2-1 te creëren maar tot nu toe overtuigt het nog niet.

Ja, loopt als een tierelier! Het is een bewerking op een al bestaande tactiek die ik ergens vandaan heb getoverd. Tactiek met heel veel druk zetten en hoog tempo. Ik laat Malacia de hele linkerflank bestrijken en Geertruida just naar binnen knijpen voor defensieve balans.  El Bouchataoui moet de rechterflank opzoeken voor de breedte. Ik maak veel goals en met mooi voetbal al zeg ik hetzelf. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Paul.:

Ja, loopt als een tierelier! Het is een bewerking op een al bestaande tactiek die ik ergens vandaan heb getoverd. Tactiek met heel veel druk zetten en hoog tempo. Ik laat Malacia de hele linkerflank bestrijken en Geertruida just naar binnen knijpen voor defensieve balans.  El Bouchataoui moet de rechterflank opzoeken voor de breedte. Ik maak veel goals en met mooi voetbal al zeg ik hetzelf. 

Ik speel doorgaans 4-2-3-1 of 4-4-1-1, maar ik heb momenten gehad dat ik vanwege blessures maar 1 vleugelspeler beschikbaar had. Mijn 4-3-2-1 leverde net een puntje op of met hakken over de sloot gewonnen. Wellicht nog even bijschaven.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rossi:

Ik speel doorgaans 4-2-3-1 of 4-4-1-1, maar ik heb momenten gehad dat ik vanwege blessures maar 1 vleugelspeler beschikbaar had. Mijn 4-3-2-1 leverde net een puntje op of met hakken over de sloot gewonnen. Wellicht nog even bijschaven.

Dat is het leukste aan FM, net zolang schaven en tweaken totdat de juiste tactiek is gevonden! Vind zo'n 4-3-2-1 wel leuk, omdat het net wat anders is dan de standaardformaties met vleugelspelers. Ik heb ook al mijn vleugelspelers verkocht dus een weg terug is er ook niet meer:-D. Succes!

Geplaatst

@Vilhena Sergio Diaz was op FM16 echt een enorme killer bij mijn Feyenoord save, leuk dat je hem oppikt. Met Lo Faso en Varesanovic ook twee leuke spelertjes opgepikt. Ben benieuwd of het genoeg is voor handhaving. Wel een mooie grote schoonmaak gehouden in ieder geval. 

@Paul. Leuk om te zien dat Vente bij jou zo goed is geworden, stelt hier echt niks voor bij mij. Geertruida en Malacia zijn inderdaad leuke spelers om speeltijd te geven, al staan ze bij mij wel in de schaduw van Burger. Ook Summerville doet het bij mij uitstekend als back-up van Stengs. Zit zelf ook in seizoen 3. 

Geplaatst
27 minuten geleden zei Twan1810:

@Vilhena Sergio Diaz was op FM16 echt een enorme killer bij mijn Feyenoord save, leuk dat je hem oppikt. Met Lo Faso en Varesanovic ook twee leuke spelertjes opgepikt. Ben benieuwd of het genoeg is voor handhaving. Wel een mooie grote schoonmaak gehouden in ieder geval. 

@Paul. Leuk om te zien dat Vente bij jou zo goed is geworden, stelt hier echt niks voor bij mij. Geertruida en Malacia zijn inderdaad leuke spelers om speeltijd te geven, al staan ze bij mij wel in de schaduw van Burger. Ook Summerville doet het bij mij uitstekend als back-up van Stengs. Zit zelf ook in seizoen 3. 

Vente kan inderdaad per game behoorlijk verschillen, beetje mazzel mee gehad dus. Zou je screentje van Summerville kunnen delen? Ben wel benieuwd naar hem. 

Geplaatst

Ik probeerde Luc Castagnios transfervrij te halen met De Graafschap en hij wilde 47k aan salaris, dat vond ik te veel en nu zie ik dat hij bij Heerenveen speelt voor 18k, is dit omdat ik een kleinere club ben dat hij zoveel meer vraagt?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Bas0314:

Ik probeerde Luc Castagnios transfervrij te halen met De Graafschap en hij wilde 47k aan salaris, dat vond ik te veel en nu zie ik dat hij bij Heerenveen speelt voor 18k, is dit omdat ik een kleinere club ben dat hij zoveel meer vraagt?

Heeft te maken met reputatie. Bij Heerenveen verwacht hij meer te spelen om prijzen bijvoorbeeld en wilt dan ook voor minder loon bij hen voetballen.