Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 13,6k
  • Weergaven 481,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

• 100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

• Christian.
    Christian.

Are u sure 'bout that?     

Geplaatst
9 uur geleden zei Paul.:

Vente kan inderdaad per game behoorlijk verschillen, beetje mazzel mee gehad dus. Zou je screentje van Summerville kunnen delen? Ben wel benieuwd naar hem. 

zffrfy82w.png

In de Eredivisie dit seizoen in 10 wedstrijden (+ 3 invalbeurten) 7 goals en 2 assists op zijn naam weten te krijgen. Niet slecht voor een back-up. Heeft dit seizoen wel ongeveer evenveel minuten gemaakt als Stengs maar dat kwam door Stengs' blessureleed. 

n0oee822.png

Dit is Burger bij mij. Staat al 1.5 jaar in de interesse van Manchester United maar ik wil een eigen jeugdspeler niet voor zo'n laag bedrag laten gaan, ook al betwijfel ik hoe goed hij zal worden. 

Heb momenteel een extreem ruime selectie van 33 man (transferperiode loopt nog dus er gaan nog spelers weg) maar daarvan zijn er 25 Nederlands. Een mooi gegeven. 

Geplaatst

3a229936b5e63d5dd8eccc83c9f1bb44.png

YES EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!

Een stadion naar mij vernoemd, een sponsor die de helft van het stadion betaalt en GEEN lening. En maar liefst 81.803 plaatsen (momenteel 45.000) met uitbreidingsmogelijkheden (ga ik van uit)

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

794420531_tussenstandserieA2024.png.f80b32568d4eca16d2d816d02a90162b.png

Gaat het dit seizoen dan eindelijk gebeuren?

EDIT:

2045019542_standSerieA2024.png.6cf2ab90d4b9bd122ef7e193378e6290.png

Ojazeker en gelijk overtuigend :(H): 1 Juli ook naar een nieuw stadion dus de club zit aardig in de lift :D

bewerkt door sennid

Geplaatst

Begonnen bij Wuppertal, in de Regional Liga. We begonnen heel goed, maar ineens kwam de klad erin. Toen we begin amart het kampioenschap echt konden vergeten, maar veelal jonge talenten erin om zich te ontwikkelen. Volgend seizoen beter.

Geplaatst
2 minuten geleden zei joostmakaay:

c855643a-1dd8-4f89-9b1c-5f21c431e337.thumb.jpg.180ee6d0a7c06674839ea588b42bef51.jpg

Haha wtf is dit dan weer, iemand die weet of je dit ongedaan kunt maken?

Nope, moet je een nieuwe game voor starten. Bug is iig gefixt door SI.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mordurette:

Wanneer is dit gefixt? Ik zie het in mijn paar dagen oude save ook nog.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Bas0314:

Wanneer is dit gefixt? Ik zie het in mijn paar dagen oude save ook nog.

Had ergens gelezen dat ze dit gefixt hadden, geen idee meer wanneer maar volgens mij wel langer geleden dan gisteren... ?

Zou anders eens op het forum van SI kijken voor de oplossing.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Mordurette:

Bug is helaas nog niet gefixt. Ze zijn de fix nog aan het testen. Bij update 19.3 komt de fix pas als het goed is.

Geplaatst
Zojuist zei FMNOOB:

Bug is helaas nog niet gefixt. Ze zijn de fix nog aan het testen. Bij update 19.3 komt de fix pas als het goed is.

Dan heb ik dat helaas verkeerd gelezen ?

Geplaatst

Wat een dilemma, keeper die sinds zijn instroom in de basis staat wil niet verlengen met nog 2 jaar te gaan. Dit had ik 2/3 jaar terug ook. Destijds kwam hij er op terug, maar nu heb ik het idee dat dat niet gaat gebeuren. Hij wil gewoon naar een grotere club, maar wij zijn wel op weg om die grote club te worden. 

Voor het geld hoef ik het ook niet te doen, €180 miljoen op de bank en 90 miljoen transferbudget (geef daar nooit veel uit). Daarnaast nog 90 miljoen salarisbudget, terwijl we slechts €43 miljoen uitgeven aan salaris.

c9e7c9c87ee131d786525e0bed7187cb.png

fd66f8f04148f636f569c9afe415cf50.png

429372954b84da82b20cd269673d36e0.png

Geplaatst
39 minuten geleden zei Barteh:

Ook wel weer geinig. Speel je opeens met Jong Ajax of Jong PSV in de Champions league ook. 

Huhu idd, had voor de grap m'n hele bank beschikbaar gesteld voor Jong toen ze tegen Ajax moesten, wonnen ze ook nog. Game zelf maar weggegooid want verneukt toch een beetje het spelplezier.

Geplaatst

@GAE EAGLES Zeer groot dilemma inderdaad. Als je er heilig van overtuigd bent dat hij never nooit gaat bijtekenen zou ik hem verkopen. Heb je een vervanger voor hem direct beschikbaar? Anders kan je met dat geld iig eentje kopen.

Geplaatst

@GAE EAGLES Moeilijk parket inderdaad. Ik zou het wel doen wanneer je een goede jonge keeper (liefst Nederlands wellicht) kan vinden. Echter, als geld niet belangrijk is kan je nu nog wel minstens 2 jaar genieten van een topkeeper die op z'n 22e al bijna 60 interlands op zijn naam heeft, hij kan zomaar recordinternational worden. Of je houdt hem nu nog een jaartje maar haalt wel nu vast een vervanger die dan een jaar lang in de beker enzo kan wennen. 

Geplaatst

Zou hem verkopen.

al mijn trainingsonderdelen hebben minimaal vier sterren.

De trainer werklast is overal op licht.

Veel spelers hebben “ was ongelukkig met het lage niveau van de algemene training”

Wat kan ik hieraan doen?

Geplaatst
12 uur geleden zei Mordurette:

@GAE EAGLES Zeer groot dilemma inderdaad. Als je er heilig van overtuigd bent dat hij never nooit gaat bijtekenen zou ik hem verkopen. Heb je een vervanger voor hem direct beschikbaar? Anders kan je met dat geld iig eentje kopen.

Ik heb hem verkocht met pijn in mijn hart. Was echt een topper, maar voor dit geld en omdat hij niet wil bijtekenen is dit de beste optie.

Heb zelf nog niet echt wat achter de hand, 2 talenten, waarvan de eerste net een seizoen Serie A achter de rug heeft. Die gaat de voorkeur krijgen. Verder nog even kijken of er iets leuks voor handde is. De laatste ziet er goed uit, kost 2.9 miljoen. Die gaat er in ieder geval bij komen en dan zal hij het met Rizzo moeten uitmaken.

48c0201e60b3c2b736a1223f4e959f48.png

6bd9e1ebdc7bfc7333babbccbfcedeeb.png

ee02678d7782c89911e428d11b8219bb.png

10 uur geleden zei Twan1810:

@GAE EAGLES Moeilijk parket inderdaad. Ik zou het wel doen wanneer je een goede jonge keeper (liefst Nederlands wellicht) kan vinden. Echter, als geld niet belangrijk is kan je nu nog wel minstens 2 jaar genieten van een topkeeper die op z'n 22e al bijna 60 interlands op zijn naam heeft, hij kan zomaar recordinternational worden. Of je houdt hem nu nog een jaartje maar haalt wel nu vast een vervanger die dan een jaar lang in de beker enzo kan wennen. 

Nederlands keeperstalent is er niet of is onbetaalbaar doordat die bij Leicester City zit. Die interlands komen mede door mij, ben 4 jaar bondscoach (WK gewonnen, EK na de groepsfase uitgeschakeld) geweest, 53 wedstrijden gespeeld, waarvan hij er 1 miste. Daarna is hij basisspeler gebleven en dat record moet goed komen als hij blijft spelen. 

2 uur geleden zei putdus:

Zou hem verkopen.

al mijn trainingsonderdelen hebben minimaal vier sterren.

De trainer werklast is overal op licht.

Veel spelers hebben “ was ongelukkig met het lage niveau van de algemene training”

Wat kan ik hieraan doen?

Heb hem verkocht. 

Geen idee wat je er aan kan doen, bij mij is dat niet het geval. Ook alles licht en minimaal 4 sterren. 

Geplaatst
Op 27-1-2019 om 17:54 zei FMNOOB:

Heb je enig idee wanneer die update 19.3 zou uitkomen?

Geplaatst

Vorig seizoen Woodburn van Liverpool gratis opgepikt bij mijn Pisa. Nu verkocht voor 40 (oplopend tot 60) miljoen aan Chelsea :mrgy: en dat voor een wisselspeler ;c

EDIT:

1278542690_donnarumma2024.thumb.png.39faeb4a85abb3e788bd45f247ce520a.png

Dit kon ik niet laten lopen :< AC Milan zal het nu een stuk moeilijker krijgen dit seizoen.

bewerkt door sennid

Geplaatst

Het is voor Chelsea wel een homegrown natuurlijk, uiteraard een prima deal, daar kan je wel en degelijke vervanger voor halen. Met Donnarumma doe je goeie zaken. Als hij niveau blijft houden kan je hem wellicht een jaar of 8-10 gebruiken.