Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 13,6k
  • Weergaven 481,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Nou mensen, ik kan inmiddels bevestigen dat Teddy Thierry met zijn vrouw bij de Eiffeltoren is geweest. Mevrouw Thierry vond het leuk.

• 100% score!  121 goals voor, 13 tegen. Best redelijk.     Topscorers; Porteous had er zin in, een half seizoentje met 18 goals. Precies 1 op 1  

• Christian.
    Christian.

Are u sure 'bout that?     

Geplaatst

Dit waanzinnige talent heeft mij al een paar keer dwars gezeten in het verleden.  Daarom is het ook volkomen logisch dat hij de duurste speler aller tijden is geworden. 

e0e168a4aed80c932b57ba0b43b7216c.png

70559e250411e0dcd77f087f49770058.png

Geplaatst
21 minuten geleden zei Rossini':

Iemand leuke talentjes voor ACM?

Welke club jaar budget etc

Of bedoel je milan, ik dacht aanvallend centraal middenveld?

bewerkt door Rossi

Geplaatst
12 minuten geleden zei Rossini':

Iemand leuke talentjes voor ACM?

Benedetti is goedkoop op te halen en doet het bij mijn Anderlecht zeer goed. Een Colombiaan geloof ik, net mijn game afgesloten, dus kan het niet onmiddellijk opzoeken.

Ianis Hagi kan ook als AMC, maar ik gebruik hem als AML en doet het daar fantastisch, kost wel wat meer.

Geplaatst

image.png.64a2d38c9ea3e958255b9f9d93ee7300.png

Zo gaan wij de winterstop in. Overwinteren in de Europa League, nadat wij tweede plaats behaalden in een poule met Gladbach, Braga en Sevilla. Hebben nu AS Roma geloot. In de Supercup verloren van PSG en in de Coupe de la Ligue verloren van Auxerre (Coupe de France moet nog beginnen). 

Geplaatst
9 uur geleden zei Sophomore:

image.png.64a2d38c9ea3e958255b9f9d93ee7300.png

Zo gaan wij de winterstop in. Overwinteren in de Europa League, nadat wij tweede plaats behaalden in een poule met Gladbach, Braga en Sevilla. Hebben nu AS Roma geloot. In de Supercup verloren van PSG en in de Coupe de la Ligue verloren van Auxerre (Coupe de France moet nog beginnen). 

Netjes! Hoe kun je in Europa spelen, beker gewonnen?

Geplaatst

Dank dank

3 uur geleden zei Jespresso:

Netjes! Hoe kun je in Europa spelen, beker gewonnen?

Jaman, Coupe de France vorig seizoen gewonnen. Zelf Lyon en Lille uitgeschakeld en geluk gehad dat PSG van Bordeaux verloor. Finale tegen Guingamp, wat vrij gemakkelijk te winnen was.

Dit seizoen al in onze eerste ronde met 6-2 verloren van Nice :r Moet dus wel de Europa League winnen om volgend seizoen Europees te spelen ;c

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
26 minuten geleden zei Sophomore:

Dank dank

Jaman, Coupe de France vorig seizoen gewonnen. Zelf Lyon en Lille uitgeschakeld en geluk gehad dat PSG van Bordeaux verloor. Finale tegen Guingamp, wat vrij gemakkelijk te winnen was.

Dit seizoen al in onze eerste ronde met 6-2 verloren van Nice :r Moet dus wel de Europa League winnen om volgend seizoen Europees te spelen ;c

Nice man, dat is lekker voor de financiën! EL winnen zal een zware klus worden.

Geplaatst

Ik heb enkele seizoenen geleden Andreas Pereira bij Manchester vandaan geplukt transfervrij met Ajax.

(contract liep af over half jaar en ik haalde hem binnen met leuk salaris)

Vorig seizoen gemiddelde rating van 8+ einde seizoen. Inmiddels loopt de halve top Europa erachteraan :)

Wil hem eigenlijk nog niet kwijt en ligt ook nog vast, dus zie wel hoe het loopt.

Is een goede speler voor corners/vrije trappen (plus penalty redelijk)en schiet heel zuiver.

bewerkt door Peterhs

Geplaatst

Omdat ik de laatste wedstrijden met jeugdspelers speelde, werden we 6e. Maar toch kreeg ik commentaar van het bestuur, ze waren niet tevreden met de laatste resultaten en ik had een beter team kunnen opstellen. De eerste 5 wedstrijden van het nieuwe seizoen moet ik 12 punten zien te halen. Gelukkig heb ik de openingswedstrijd tegen Aken met 2-5 gewonnen.

Had nog nooit eerder zo'n bericht gekregen.

Geplaatst

Heb zelf geen FM 2019 maar checken jullie Maximiliano Gomez van Celta de Vigo eens :-D :-D:-D Drop anders hier maar een screentje als iemand heb gecheckt heeft :D

Geplaatst
19 minuten geleden zei ForzaUtreg:

Heb zelf geen FM 2019 maar checken jullie Maximiliano Gomez van Celta de Vigo eens :-D :-D:-D Drop anders hier maar een screentje als iemand heb gecheckt heeft :D

Speelt inmiddels in mijn save bij Hoffenheim sinds dit seizoen.

3cfbaf4892938a251953b5cee03d429f.png

Geplaatst

Mijn 2 nieuwste youthpulls bij Ajax:

Deze kreeg ik van Sturm Graz vanwege de samenwerking:

910dc20e75115ccb9d4de50d1cc251e7.png

Deze uit Zaanstad. Afwachten wat het gaat worden, maar ziet er tot nu toe heel goed uit.

dbaed7b5e20f39445c1f0229f7ba4c1a.png

Geplaatst
1 uur geleden zei ForzaUtreg:

Thanks, nu kan de rest het ook ff zien: over een allrounder gesproken :D Bizar :-D 

Ik herinner me dat Luis Enrique en CM2 '97/98 positioneel nogal bijzonder was: D RCL/ M RLC / AM RCL/ SC.

bewerkt door Hwb

Geplaatst
57 minuten geleden zei Hwb:

Ik herinner me dat Luis Enrique en CM2 '97/98 positioneel nogal bijzonder was: D RCL/ M RLC / AM RCL/ SC.

Zie hier de screenshot (helaas niet van hemzelf, maar van de Barca squad). Zoek Luis Enrique even: D/M/F RLC.

image_thumb%5B4%5D.png?imgmax=800

Geplaatst

Is het in Duitsland niet mogelijk om spelers van 16 jaar in te schrijven voor de competitie? 

Geplaatst
Op 28-1-2019 om 17:51 zei putdus:

Zou hem verkopen.

al mijn trainingsonderdelen hebben minimaal vier sterren.

De trainer werklast is overal op licht.

Veel spelers hebben “ was ongelukkig met het lage niveau van de algemene training”

Wat kan ik hieraan doen?

Sommige hebben ook “ algemeen ontevreden over de training”  of vindt dat zijn trainingseenheid niet genoeg aandacht krijgt

assistent manager zegt ook bij sommige talenten “ staat stil in zijn ontwikkeling door lakse houding ten opzichte van training”

Niemand een idee?

Geplaatst
2 uur geleden zei Minitolluz:

Is het in Duitsland niet mogelijk om spelers van 16 jaar in te schrijven voor de competitie? 

In FM18 was dat wegens de competitieregels in ieder geval niet mogelijk. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Minitolluz:

Volgens mij mogen spelers onder de 17/18 jaar (even geen idee precies) niet spelen in de competitie, dus nee, 16-jarige kunnen niet ingeschreven worden.