Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 uur geleden zei Thierryvane:

Transferwatch meldt het. Daar zit die Klerry achter + Rutger van @1908nl.

Er loopt nog een vleugelaanvaller die van City kwam bij Ajax, toch? 

In het seizoen 2022/2023 scoorde hij totaal 29 doelpunten en gaf hij 18 assists in alle competities (33 wedstrijden).

Dat zijn de statistieken van Forbs het jaar voor hij naar Ajax kwam.

Deze Ndala heeft vorig seizoen in de 11 wedstrijden dat hij in dezelfde competitie speelde, 0 goals en 0 assists geleverd. Ik denk niet dat men daar in Amsterdam heel warm van wordt, toch?

Misschien raadzaam om wat geduld te hebben met de spelers waar veel geld tegenaan gegooid wordt, om ze vervolgens na een jaar van collectieve wanprestatie af te schrijven. Het is goed dat dit soort spelers wat langer de kans krijgen om zich te bewijzen. 

Het had voor een speler als bijv. Francisco Conceicao ook een hoop verschil kunnen maken als hij vaker dan 4x in de basiself had kunnen beginnen, of langer dan 3 wedstrijden op rij 45 minuten of langer de kans kreeg. 

Het is helaas de waan van de dag die regeert, wat maakt dat ook in dit topic jeugdspelers van topclubs opgehemeld worden, alsof het goede aankopen zouden zijn. 

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
5 uur geleden zei putdus:

Oxlade-Chamberlain Is een gerucht 

vond ik bij Arsenal en Liverpool erg goed. Maar afgelopen jaar bij besiktas ook niks gepresteerd

Prima back up in mijn Betis save

Geplaatst

EL draw simulator (inker.one)

Genoeg prima opties zie ik in de Europa League voor een prima schema. 

1e try kom ik op: thuis: Frankfurt, Lille, Molde, Hoffenheim en uit: Spurs, Braga, Union SG, Nice

2e try: thuis: Rangers, Maccabi, Ferencvaros, Hoffenheum en uit: Spurs, Lille, Ludogorets, Midtjylland

Geplaatst

Wat ik wel mooi vind aan deze manier van loten is dat het weinig meer uitmaakt in welke pot je zit. Maken die gare Europese punten op dat gebied gelukkig de dienst niet meer uit. Verder genoeg leuke wedstrijd ertussen waarschijnlijk, en doorgaan zal je vast.

Kwam zelf op:

Thuis: Real Sociedad, PAOK, Dynamo Kiev, Anderlecht

Uit: Man United, Lyon, Plzen, Midtjylland

Oprecht ook leuke meerdere tegenstanders. Kijk al uit naar de derde helft op de donderdagavonden.

Geplaatst

Hopelijk plannen ze die thuispot tegen Fortuna in de plek. Want anders krijg je echt een vol programma.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Gert:

Hopelijk plannen ze die thuispot tegen Fortuna in de plek. Want anders krijg je echt een vol programma.

Kan je dat wel maken tegenover de supporters van beide teams?

en Fortuna moet dit weekend ook gewoon al spelen natuurlijk 😋

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Roffa lafaards! Rennen in je eigen stad! Ben blij dat ik in metropoolregio Mokum woon en niet zoals @Magikarp aan de bange kant van het groene hart. 

Geplaatst
30 minuten geleden zei La Pulga:

Hebben die kakkies weer even geluk dat het zondag niet doorgaat, KNVF!!!!!!!!!

Reported. Neuzennamen zijn niet toegestaan. 

Geplaatst

Zit het speelschema even te bekijken, daar wordt Ajax toch even lekker het pak in genaaid. Eerstvolgende mogelijkheid is de 1e bekerronde (eind oktober), waarna Ajax in dat weekend thuis tegen PSV speelt (Feyenoord heeft AZ). Andere optie is de wedstrijd toch uitstellen, maar dan mag Ajax op bezoek bij AZ in het weekend erop.

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Kan je dat wel maken tegenover de supporters van beide teams?

en Fortuna moet dit weekend ook gewoon al spelen natuurlijk 😋

Haha klein detail. Stom van me.

Geplaatst
49 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Reported. Neuzennamen zijn niet toegestaan. 

Oh pas nou op zo is het voor mij een x aantal jaar vollédig uit de klauwen gelopen met @Bruins

Geplaatst

Namli heeft nog geen nieuwe club, zal die stiekem ook in de wachtkamer zitten?

Geplaatst

Alsof je een Lamborghini op het oog hebt (die je alleen even flink moet bijtanken) en uiteindelijk toch maar voor die Kia Picanto occasion gaat kijken

Geplaatst
39 minutes ago, Beppu said:

Alsof je een Lamborghini op het oog hebt (die je alleen even flink moet bijtanken) en uiteindelijk toch maar voor die Kia Picanto occasion gaat kijken

Wie is dan die Lamborghini? Giminez is meer een Chinese EV. Goedkoop, rijdt lekker en komt op zijn locatie maar na 6 maanden kan je wekelijks naar de garage.

Geplaatst
Zojuist zei WillieColón:

Wie is dan die Lamborghini? Giminez is meer een Chinese EV. Goedkoop, rijdt lekker en komt op zijn locatie maar na 6 maanden kan je wekelijks naar de garage.

Voortaan toch maar ff de grappen langs de RvC laten gaan voor je ze post maat

Geplaatst
1 uur geleden zei rich ruzzian:

Nottingham zou nu Brobbey op de korrel hebben als nieuwe spits

Zou mooi zijn. Voegt weinig toe.

Geplaatst
1 uur geleden zei putdus:

Zou mooi zijn. Voegt weinig toe.

Dat kan ook niet hè als je geen minuten krijgt :D.

Heb wel echt het gevoel dat Brobbey op een soort make or break punt in zijn carrière zit. Bij Ajax lijkt het er nu (weer?) niet uit te komen. Een transfer naar Forrest is wel echt einde verhaal voor m’n gevoel. Dat wordt een Leipzig achtig verhaal. Voelt zich niet thuis, wordt niet fit (genoeg), speelt te weinig etc. 

Ben wel benieuwd hoe de mensen die in Brobbey echt een wereldspits in wording zien hier naar kijken. 

@Thierryvane; Ben wel benieuwd op basis waarvan hij dan heel veel meer waard zou zijn. Nog een lang contract? KKD wedstrijden werken voor veel clubs niet echt waarde verhogend en vorig seizoen ook niet heel veel laten zien toch? 

bewerkt door Michaelinho*

Geplaatst

Management van Brobbey (José Fortes Rodriguez) heeft al aangegeven dat hij niet naar Nottingham wil. Verlaat Ajax alleen als het een goede stap is.