Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De komende jaren wordt het even door de zure appel heen bijten jongens. Elk team heeft mindere jaren en nu is het bij Ajax aan de beurt.

Als Kroes volgend seizoen niet levert dan is zijn bubbel toch ook geklapt met zijn praatjes? Dan kan je die vent ook niet meer serieus nemen.

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
8 uur geleden zei ElMarcos:

Als Keizer het tactisch brein moet zijn van dit duo, dan hadden we nog beter Ron Jans kunnen bellen. Met het gebrek aan surplus aan kwaliteit gaat dit echt een vijfde of een zesde plek opleveren. Mijne gutte.....

Volgens een speler die onder Slot en Keizer heeft gespeeld is Keizer tactisch bijna van het niveau Slot.

Het komt van Voetbalprimeur af, dus ik neem het met een korreltje zout.

Geplaatst
53 minuten geleden zei Wolf_pd:

Volgens een speler die onder Slot en Keizer heeft gespeeld is Keizer tactisch bijna van het niveau Slot.

Of die speler is zelf nogal snel onder de indruk.

Zijn er al geluiden dat Heitinga überhaupt interesse heeft zijn gespreide bedje te verlaten om zijn carrière te grabbel te gooien?

bewerkt door The Saint

Geplaatst
14 uur geleden zei Wolf_pd:

Die heeft Slot meegemaakt als assistent en daarna hoofdtrainer bij AZ. Dat betekent dat Keizer tactisch bijna aan het niveau zit van de beginnende Slot.

Een deel van het verhaal is dat Kroes hoorde dat er erg veel kritiek kwam op Farioli als buitenlander en daarom graag een Nederlandse coach wil....

Verder, Heitinga was de minst slechte coach in de 2 jaar voor Farioli. Keizer heeft (icm Heitinga) een positieve indruk gemaakt bij Jong Ajax en deed het qua spel aardig met Ajax na een bizar lastige aanloop. Ik word niet heel vrolijk van deze ongeïnspireerde keuze, die mede ingegeven lijkt door de wens van belangrijke media (de Telegraaf gaat nóg meer inside information krijgen). Ik vind het eerder een degelijke dan een slechte keuze.

Belangrijker is of Kroes de selectie een beetje op niveau weet te houden/krijgen. Dat vind ik gezien de verhalen eigenlijk spannender.

Geplaatst

Rond duo #Heizer maar snel af, kunnen we snel weer over naar de transfergeruchten van Sontje Hansen en Mats Rots

Geplaatst
10 minuten geleden zei Chiemel:

Rond duo #Heizer maar snel af, kunnen we snel weer over naar de transfergeruchten van Sontje Hansen en Mats Rots

Jij bent echt niet voor Ajax he.

Geplaatst
7 minuten geleden zei timpy00:

Jij bent echt niet voor Ajax he.

Ik wil het beleid gewoon niet Matsen, hopelijk gebruiken ze hun gesontje verstand

Geplaatst
30 minuten geleden zei Chiemel:

Ik wil het beleid gewoon niet Matsen, hopelijk gebruiken ze hun gesontje verstand

Jij staat te stuiteren bij ieder klein geruchtje wat je tegenkomt en blijft er dan in hangen.

Volgens mij is bijvoorbeeld allang duidelijk dat Ajax nietvan plan is Hansen te halen op dit moment.

Geplaatst

Gerucht nummer 2 vanuit Nijmegen. Als ze dan toch iemand daar vandaan halen, dan het liefste Dirk Proper of Sano.

Geplaatst
Voetbal International
No image preview

Zo speelde John Heitinga in zijn eerste periode bij Ajax

Lees meer

Weer terug naar Frank de Boer U-voetbal. Verwacht dat 'ie in februari weer weggaat en we dan 4e staan :)

Geplaatst
59 minuten geleden zei Thierryvane:

Benieuwd wanneer Frans Bauer langskomt.

Scouting van niks natuurlijk, al vind ik die Roefs geen verkeerde keeper.

Geplaatst

Robin Roefs is gewoon een prima doelman. Snap die kritiek niet zo. Kun je ook nog jaren mee vooruit.

Geplaatst
2 uur geleden zei Maurice':

Scouting van niks natuurlijk, al vind ik die Roefs geen verkeerde keeper.

Scouting van niks maar geen verkeerde keeper? -D

Geplaatst
13 minuten geleden zei La Pulga:

Scouting van niks maar geen verkeerde keeper? -D

Bord op schoot scouting, dat bedoel ik er mee te zeggen. Ook als je alle andere nemen leest waar ze (waarschijnlijk) interesse in hebben.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Maurice':

Bord op schoot scouting, dat bedoel ik er mee te zeggen. Ook als je alle andere nemen leest waar ze (waarschijnlijk) interesse in hebben.

Ik snap wat je zegt, maar dit fenomeen wordt ook wel te pas en te onpas genoemd als iets negatiefs. En in dit geval is het toch prima om een talentvolle Nederlandse keeper uit de Eredivisie aan te trekken (of in ieder geval een poging doen). Het zou raar zijn om Roefs maar over te slaan omdat het anders bord op schoot scouting wordt genoemd.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Geppiej:

Ik snap wat je zegt, maar dit fenomeen wordt ook wel te pas en te onpas genoemd als iets negatiefs. En in dit geval is het toch prima om een talentvolle Nederlandse keeper uit de Eredivisie aan te trekken (of in ieder geval een poging doen). Het zou raar zijn om Roefs maar over te slaan omdat het anders bord op schoot scouting wordt genoemd.

Ook eens met wat jij zegt hoor. De speler zelf ben ik wel blij mee hoor als die zou komen, zoals ik eerder zei. Echt wel een goede keeper en nog jong.

Geplaatst

Heb toch ook wel liever dat je een beetje weet wat je in huis haalt dan dat je iemand buiten de EU haalt waarvan die zich weer moet gaan aanpassen aan het verkeer, weer en slecht eten. Vooral als keeper zijnde is dat wel erg belangrijk.

Geplaatst

Ik heb het idee dat Ajax heel graag Marcel Keizer wilde (als assistent) en dan op zoek zijn gegaan naar iemand die erbij paste/wilde. Hoewel ik er nog niet heel enthousiast van word wil ik het wel eens kans geven. Binnenkort eens wat lijstjes maken.

Geplaatst
42 minuten geleden zei FlyD:

Ik heb het idee dat Ajax heel graag Marcel Keizer wilde (als assistent) en dan op zoek zijn gegaan naar iemand die erbij paste/wilde. Hoewel ik er nog niet heel enthousiast van word wil ik het wel eens kans geven. Binnenkort eens wat lijstjes maken.

Kans geven moeten we sowieso doen.

Wordt er niet warm of enthousiast van voor nu.

Ben wel vooral benieuwd naar de transferperiode.