Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
21 uur geleden zei FlyD:

Toch al eens een eerste lijstje/analyse gemaakt.

Keepers:

Eerste doelman: aankoop. Robin Roefs is voor mij een optie (zeker als Pasveer blijft als backup), maar alleen als hij niet teveel kost. Olij of De Lange (iets meer twijfel bij hem) kan trouwens ook.

Backup: Pasveer

Derde doelman: Paul Reverson

Gorter en Setford beide verkopen (of verhuren)

Rechtsachter:

Eerste keus: aankoop. Afhankelijk van de andere aankopen zou ik kunnen leven met Kenny Tete (niet als Blind, Tadic,... ook al komen).

Backup: Anton Gaaei

Lucas Rosa verkopen

Centrale verdedigers:

Eerste keus: Sutalo en Baas

Hier zou ik 1 aankoop doen die beide kan kan uitdagen voor die basisplaats. Koni De Winter vond ik hier de vorige jaren de ideale optie voor, maar die zal nu niet meer haalbaar zijn. Zou dus zoeken naar zo'n profiel speler.

Backup: een van de 3 hierboven (Sutalo, Baas of de aankoop) + Bouwman en Janse

Kaplan en Medic: verkopen. Bij een goed bod zou ik ook Sutalo verkopen, heeft me ook dit jaar niet helemaal kunnen overtuigen. Dan moet er wel een extra verdediger bij.

Linksachter:

Eerste keus: Hato - indien hij verkocht wordt zal een aankoop nodig zijn

Backup: Sosa en Wijndal zijn moeilijk te verkopen, maar een van de twee kan zeker dienen als backup.

Defensieve middenvelder
Laat Mokio en Mannsverk het hier maar uitvechten. Met de beperkte budgetten zou ik de prioriteit voor nieuwe spelers ergens anders leggen.

Centrale middenvelders

Klaassen en Taylor zou prima zijn natuurlijk met Fitz-Jim, Regeer en Hlynsson daar achter. Taylor zal waarschijnlijk vertrekken voor een mooi bedrag en dan zou ik gaan voor een vervanger die er direct kan staan en de nodige creativiteit kan toevoegen aan het middenveld.

Branco van den Boomen verkopen

Rechtsbuiten

Hier zit je volgens mij met een probleem. In het ideale geval komen er 2 clubs uit de zandbak en halen die Berghuis en Traoré op en kun je gaan shoppen met dat geld. De kans lijkt me echter klein en dan heb je dus 2 opties en kun je er moeilijk nog iemand bij halen. Daarachter zit nog Faberski die van mij ook zeker een kans mag krijgen.

Spits

Nog een 'probleempositie'. Opnieuw is het ideale scenario dat de zandbak langskomt voor Weghorst, Brobbey en Akpom. Als dat niet gebeurt zou ik toch durven verder inzetten op Brobbey. Weghorst is top als pinchhitter en tijdelijke vervanger, maar qua kleedkamer natuurlijk een risico.

Een fitte Broja zie ik wel als een interessante aankoop als er voldoende spitsen vertrekken.

Konadu is een talent en lijkt me ideaal als 3e spits

Akpom en Rijkhof zou ik verkopen.

Linksbuiten

Laat Godts en Edvardsen het maar een jaartje uitvechten.

Forbs verkopen

Ik zie hierin niet direct plaats/prioriteit voor genoemde namen als Tadic, Blind,...

Een wereldelftal gaat dit nooit worden, maar je kunt er gewoon een prima team van maken dat bovenin mee doet en nog kan doorgroeien met de nodige talenten.

Jong Ajax kan met deze jongens spelen:

GK: Reverson (El Hani/Van der Velde)

VR: Ugwu (Frankel)

VC: Bouwman (Johnson/Van de Pavert)

VC: (Janse) Verschuren (Van der Lans)

VL: Jetten (Butera)

DM: Verkuijl (Johnson/Butera)

MC: Steur (Messori)

MC: A. Ouazane (Chourak, Acheampong)

AMR: Faberski (Nash)

SP: Konadu (Vink, Kalokoh)

AML: Bounida (Wolff)

Verder kun jongens Ayyıldız, D. Van der Vaart, O'Neill, Kasanwirjo, Romers, E. Unuvar als eens komen meedoen met Jong.

Charlie Setford en Rijkhof zou ik zoals eerder vermeld verkopen.

De Lange was bij GAE helemaal niet zo heel goed. Gorter heeft daar op jongere leeftijd veel meer indruk gemaakt (al was dat wel JL). Ik begrijp echt niets van de (vermeende) interesse in De Lange.

Geplaatst
Zojuist zei La Pulga:

Was een geintje omdat ik dat een maand geleden aankondigde

Ik was al bang dat je tijdelijk onder een hunebed was terechtgekomen en de aanstelling had gemist. classic_ninja

Geplaatst
1 minuut geleden zei ElMarcos:

Ik was al bang dat je tijdelijk onder een hunebed was terechtgekomen en de aanstelling had gemist. classic_ninja

Haha nee ik wacht al tot de verademde persconferentie van onze Geitinga!

Geplaatst
2 uur geleden zei Hwb:

De Lange was bij GAE helemaal niet zo heel goed. Gorter heeft daar op jongere leeftijd veel meer indruk gemaakt (al was dat wel JL). Ik begrijp echt niets van de (vermeende) interesse in De Lange.

Vandaar ook dat ik meer twijfel heb bij hem. Was in de jeugd van Ajax ook niet overtuigend.

22 uur geleden zei Chiemel:

Snelle reactie;

• vd Boomen verkopen gaat je waarschijnlijk niet lukken (geblesseerd)

• Mokio/Manssverk positie laten uitvechten groot risico, wel meer prio. Zou zelf Kaplan op deze positie nog wel eens willen zien (?)

• Gaaei verkopen zou logischer zijn / zie ik eerder gebeuren (meer interessant) dan Rosa

• Van den Boomen zal inderdaad lastig worden, maar anders moet hij maar stilstaande fases trainer worden voor de jongens die wel minuten maken.

• Kaplan op 6? Dat zie ik helemaal niet voor me. Veel zal ook afhangen van de invulling van de rest van het middenveld.

• In Gaaei zie ik meer toekomst en meer waarde voor het komende seizoen. Rosa kun je misschien wel verkopen aan een Braziliaanse ploeg waar een beetje geld zit.

Geplaatst

Aantal gedachten:

• Ik denk dat we van De Lange, nu de back-up van Rulli in Zuid-Frankrijk, niet beter gaan worden. Dan vind ik Olij en Roefs echt betere opties tegen de juiste prijs.

• Van den Boomen raken niet kwijt zolang hij in de lappenmand zit, maar ik hoop dat hij geen minuten gaat maken als hij weer fit is. Op elke mogelijke manier laten zien niet goed genoeg te zijn.

• Kaplan vind ik al een onrustige wildebras achterin. Laat staan op zes. Mokio zou daar zeker een kans moeten krijgen, Mannsverk zie ik niet zo zitten. Beetje een slappe zak. Dan zou ik liever kijken of een Regeer of Klaassen daar invulling aan kunnen geven.

• Gaaei of Rosa, dat is kiezen tussen de pest en cholera. Ik denk dat de ondergrens van Rosa hoger is en maakte een goede indruk tegen PSV. Gaaei is aanvallend ingesteld, maar veel passes en voorzetten komen niet aan. Defensief is hij uitermate kwetsbaar. Onderaan de streep denk ik dat Rosa iemand meer concurrentie kan geven, op dit moment, dan vriend Gaaei.

Geplaatst
1 uur geleden zei ElMarcos:

Aantal gedachten:

• Ik denk dat we van De Lange, nu de back-up van Rulli in Zuid-Frankrijk, niet beter gaan worden. Dan vind ik Olij en Roefs echt betere opties tegen de juiste prijs.

• Van den Boomen raken niet kwijt zolang hij in de lappenmand zit, maar ik hoop dat hij geen minuten gaat maken als hij weer fit is. Op elke mogelijke manier laten zien niet goed genoeg te zijn.

• Kaplan vind ik al een onrustige wildebras achterin. Laat staan op zes. Mokio zou daar zeker een kans moeten krijgen, Mannsverk zie ik niet zo zitten. Beetje een slappe zak. Dan zou ik liever kijken of een Regeer of Klaassen daar invulling aan kunnen geven.

• Gaaei of Rosa, dat is kiezen tussen de pest en cholera. Ik denk dat de ondergrens van Rosa hoger is en maakte een goede indruk tegen PSV. Gaaei is aanvallend ingesteld, maar veel passes en voorzetten komen niet aan. Defensief is hij uitermate kwetsbaar. Onderaan de streep denk ik dat Rosa iemand meer concurrentie kan geven, op dit moment, dan vriend Gaaei.

Als je met een enkele 6 (de punt naar achteren) speelt vind ik het jammer om daar Regeer of Klaassen te zetten omdat ze dan hun sterke punt (loopvermogen / timing om in de 16 te komen) niet meer kunnen gebruiken.

Geplaatst

Regeer is in mijn ogen ook totaal geen 6.

Mokio vind ik daar ook teveel risico voor hebben eerlijk gezegd.

Ik zou zelf eerder Rosa dan Gaeei houden als back up.

Kaplan staat nou niet echt bekend om voetballend vermogen of rust brengen. Heeft wat mij betreft niks van een 6.

Geplaatst
3 uur geleden zei La Pulga:

Hendo in de basis, hopelijk speelt die een beetje goed om zo ze transfer waarde omhoog te krikken

Engeland heeft gewonnen van Malta, dus het was goed genoeg.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Wolf_pd:

Engeland heeft gewonnen van Malta, dus het was goed genoeg.

Ze moesten wel tegen Andorra, vergelijkbaar niveau wel

Geplaatst
Op 6-6-2025 om 18:46 zei timpy00:

Regeer is in mijn ogen ook totaal geen 6.

Is wel waar hij, bij mijn weten, in de jeugd vooral heeft gespeeld.

Geplaatst
3 uur geleden zei Hwb:

Is wel waar hij, bij mijn weten, in de jeugd vooral heeft gespeeld.

Meer op 8 of met een 'dubbele 6' zodat hij toch wat kon lopen. Heeft ook als CV gespeeld in de jeugd en op 10. Zijn sterkste punt is zijn loopvermogen, dus als je met één 6 speelt vind ik hem niet geschikt, in andere systemen zou het wel kunnen.

7 minuten geleden zei Thierryvane:

Is Manhoef voor jullie een optie op rechtsbuiten?

Dacht ik ook nog aan toen ik Oranje o21 zag. Leuke voetballer en zeker in de Eredivisie een meerwaarde. Zie hem alleen niet echt doorgroeien naar CL niveau. Waarde op TM valt wel mee. Geen idee hoeveel hij echt zou moeten kosten.

Weet alleen niet of er budget kan gaan naar een rechtsbuiten (als er niemand vertrekt).

Geplaatst
31 minuten geleden zei michael16:

https://x.com/TimvanDuijn14/status/1931697847067455631

Dit moet de nieuwe keeper worden. Geen idee hoe ik het bericht normaal hier kan plaatsene

Het scoutings report op Pro laat zien dat het geen gekke optie is. Doet elk jaar een stapje hoger en kan goed meevoetballen.

Het feit dat het weer via oude club van de nieuwe manager maakt mij altijd aan het twijfelen. Nog steeds nachtmerries van Labyad en Klaiber.

Edit: als er geen koop-optie bij zit meteen janken

bewerkt door Stefan

Geplaatst
11 minuten geleden zei Chiemel:

Kunnen we Mo dan ook even huren nu Heitinga daar connecties heeft?

Ihatarren huren lijkt me inderdaad een prima optie!

Geplaatst
51 minuten geleden zei La Pulga:

Ihatarren huren lijkt me inderdaad een prima optie!

Hoe zit je er nu in? Je posts zijn 95% sacrasme (net zoals bij mij), geen goed teken DG