Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
30 minuten geleden zei Chiemel:

Hoe zit je er nu in? Je posts zijn 95% sacrasme (net zoals bij mij), geen goed teken DG

Ja moeizaam, ben voornamelijk gewoon een liefhebber van goed voetbal en spelers waar je echt voor naar het stadion gaat. De laatste speler die dat was bij Ajax is denk ik Kudus geweest en dat is al eventjes geleden. Hoop echt dat er wat versterkingen gaan komen en heel veel overbodige spelers weggaan.

Gelukkig heb ik altijd Barcelona als backup maar zou toch echt leuk zijn als ik weer van Ajax kan genieten. Nu zijn het vooral momenten dat als Weghorst in de laatste minuut de winnende maand maar dat is vooral dan opluchting dan genieten

Geplaatst
4 uur geleden zei Stefan:

Edit: als er geen koop-optie bij zit meteen janken

Ik zou vooral janken als er wel een koop-optie bij zit, aangezien zijn contract volgend jaar afloopt.

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Nooit van deze jongen gehoord. Hoop dat hij daadwerkelijk gescout is en niet zomaar iemand uit de koker van Heitinga.

Hoe denk je dat die bij Liverpool beland is?

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Nooit van deze jongen gehoord. Hoop dat hij daadwerkelijk gescout is en niet zomaar iemand uit de koker van Heitinga.

In het 23/24 samen met Scherpen bij Sturm Graz. Kan ze tegen elkaar aan houden en dan de beste houden.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Rrrood:

Hoe denk je dat die bij Liverpool beland is?

Op dezelfde manier als Bobby Adekanye?

Geplaatst

Frank Peereboom? Die bakte er geen reet van met Jong Ajax afgelopen seizoen. Het wordt steeds gekker. Maargoed, assistent is natuurlijk altijd anders.

Benieuwd waar Dave Vos gaat eindigen, zal wel een gevalletje 'hadden we maar' worden.

bewerkt door Rogier.

Geplaatst
24 minuten geleden zei putdus:

Zou toch mooi zijn als Ajax een speler als kramaric kan halen. Scoort veel en ervaring

Beetje een type Weghorst inderdaad, net wat we nodig hebben!

Geplaatst

En een dik salaris en al een beetje oud. Dat hadden jullie vast nog niet in de selectie!

Man man man, als het zo doorgaat krijg je straks De Zonnebloem als sponsor.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Thierryvane:

Dank je, ik vind het nog moeilijk om shit te kopiëren en plakken hier :-D emoticons doen het ook nog niet allemaal

Geplaatst

Hopelijk zijn ze snel klaar met die keepers, heb geen zin in wekenlang keepersgeruchten.

Geplaatst
32 minuten geleden zei Chiemel:

Hopelijk zijn ze snel klaar met die keepers, heb geen zin in wekenlang keepersgeruchten.

Welke geruchten vindt jij wel leuk om te volgen?

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Welke geruchten vindt jij wel leuk om te volgen?

5e linksback en spelers boven de 33 jaar oud

Geplaatst

Over martelen gesproken, Ramaj zit kopstoten uit de delen in Denemarken.

Simonis naar Wolfsburg, IK ZEI TOCH DAT HIJ NIET ZO'N LUL ZOU ZIJN OM DIRECT NA CONTRACTVERLENGEN BIJ GO AHEAD BIJ AJAX ZOU TEKENEN!!??