Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Kan 1 van jullie dan aan megafoonmannetje vragen of hij door zijn megafoon kan zingen: 

ch bin so schoan , ich bin so toll.
Ich bin der Anton en score a goal
Meine gigaschlanken Wadln san a Wahnsinn fur die Madln.
Mei Figur a Wunder dar Natur.

? bedankt alvast.

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Poeh, jouw Duits is wel heel matig zeg en waarom er Engels in gooien en wie is in godsnaam Anton?

Geplaatst

Denk gewoon wel schuiven en dan een paar EL potten naar volgend jaar verschuiven.

Geplaatst

Het is ook wel echt angstvallig stil wat betreft nog een (transfervrije) inkomende transfer en transfers van bijv Akpom, Tahirovic, Wijndal naar competities die nog open zijn. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei Gert:

Het is ook wel echt angstvallig stil wat betreft nog een (transfervrije) inkomende transfer en transfers van bijv Akpom, Tahirovic, Wijndal naar competities die nog open zijn. 

Inderdaad, nu is de kans natuurlijk ook steeds kleiner met nog maar een aantal competities die open zijn, maar had er meer van verwacht. Wij allen denk ik. In het algeheel was het gewoon een rustige transferwindow, net het ongeluk voor Kroes en Ajax dus ook. 

Geplaatst
26 minuten geleden zei Gert:

Denk gewoon wel schuiven en dan een paar EL potten naar volgend jaar verschuiven.

Serieuze vraag, wat gebeurt er zodra politie gaat staken bij een EL-pot? 

Geplaatst
23 minuten geleden zei Gert:

Fingers crossed. Vandaag sluit de markt in België, Polen, Oostenrijk en Zwitserland. 11 september Griekenland (alsjeblieft Akpom), 13 september Turkije en Saoedi-Arabië pas op 6 oktober. 

Geplaatst

Voor Akpom en Wijndal zal het sowieso van Griekenland, Turkije of S-A moeten komen denk ik. Voor Tahirovic zijn er misschien iets meer opties (maar dan zouden er al geruchten geweest zijn).

Geplaatst

Ik dacht, ik zoek voor de gein een goede Wijndal-compilatie op om aan te tonen dat we die misschien als back-up voor linksbuiten moeten bewaren. Zie ik dit staan, al wel van 10 dagen geleden helaas;

image.thumb.png.7f4929ac2e5e3546fcce051ad5ccc71b.png

https://www.youtube.com/watch?v=aGV-o4zzvSI

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

Die politievakbond zorgt dat Ajax straks 30 competitieduels na 1 januari afspeelt. Kan Kroes daar mooi een plan voor bedenken.

Wel meesterzet van Kroes tot die tijd scheelt dit salariskosten.

#kroescontrol 

Geplaatst
50 minuten geleden zei Magikarp:

Benieuwd wat sommigen hier vinden wat de consequenties moeten zijn nu het een thuiswedstrijd van Ajax betreft. 

3 0 overwinning voor Ajax.

Geplaatst
23 uur geleden zei Magikarp:

Benieuwd wat sommigen hier vinden wat de consequenties moeten zijn nu het een thuiswedstrijd van Ajax betreft. 

Heel simpel Magikarp, gewoon door laten gaan.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Arezo:

Dat kan dus niet zonder de politie.

Dat gelooft toch niemand, dat moet dan maar veranderen.

Geplaatst
10 minuten geleden zei cimbomcu:

Dat gelooft toch niemand, dat moet dan maar veranderen.

Oh, maar dan zijn we er toch? Bel jij Halsema om het haar mede te delen of zal ik het even doen zo? 

Geplaatst

Politie is er natuurlijk niet alleen voor relschoppers maar ook wanneer er calamiteiten ontstaan.

Geplaatst
1 uur geleden zei Urbeto:

Oh, maar dan zijn we er toch? Bel jij Halsema om het haar mede te delen of zal ik het even doen zo? 

Ik bel jou wel zodat je WEL reageert op mijn post in Eredivisie topic.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Chiemel:

Waar blijft die extra linksbuiten? Of op zijn minst geruchten. 

We spelen pas voor het eerst weer in januari dus hebben nog alle tijd.