Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei Hwb:

Maar als ik moet kiezen tussen 2e in de competitie + uitgeschakeld in de 3e ronde beker en 3e in de competitie en bekerwinst, kies ik zonder enige twijfel voor het eerste.

Ook als dat geen verdere impact had op financiele beloningen of Europese kwalificatie?

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
25 minuten geleden zei Magikarp:

Ook als dat geen verdere impact had op financiele beloningen of Europese kwalificatie?

Mwah wij komen die voorronde van de Europa League WEL door hoor.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Pino:

Mwah wij komen die voorronde van de Europa League WEL door hoor.

Je stroomt in de CL in toch als je 2e wordt? Dat zou kunnen zorgen voor een voorkeur voor een 2e plek ipv bekerwinst.

bewerkt door Magikarp

Geplaatst
1 minuut geleden zei Magikarp:

Je stroomt in de CL in toch als je 2e wordt? Dat zou kunnen zorgen voor een voorkeur voor een 2e plek ipv bekerwinst.

Oh ik dacht dat je bedoelde bekerwinst kom je verder in de Europa League dan 3e worden.

Geplaatst
2 uur geleden zei Bramvinos:

Dus alle winsten tijdens bijv. het Amsterdam Tournament wegen net zo zwaar als 18 nationale bekers?

Dat zeg ik niet, maar voor mij maakt het niet veel verschil. Ik zou die 18 bekers met liefde inruilen voor een extra titel of Europese beker.

2 uur geleden zei Magikarp:

Dat is natuurlijk niet zo, dat speelt voor mij mee. Maar ik denk inderdaad ook als dat verder geen andere consequenties had inderdaad. Andersom ook, als je als Ajax niet in de top-2 eindigt én je presteert Europees niets, is het een kutseizoen. Of je nou de beker wint of niet.

Geplaatst
20 uur geleden zei Regis:

Verschrikkelijke club wel voor Matusiwa.   Kan je hem net zo goed in Jong behouden.  

Hij wou zelf ook liever niet.

Geplaatst
11 minuten geleden zei Niels:

Wat is er van die Bande geworden? Was toch  bijna 10 mjn..

Been gebroken in een oefenpotje afgelopen zomer, is de verwachting volgens mij dat hij vanaf de winterstop weer aansluit. Ben benieuwd of hij wat kan laten zien, was inderdaad een flink bedrag.

Geplaatst
7 uur geleden zei Niels:

Wat is er van die Bande geworden? Was toch  bijna 10 mjn..

Ik heb dit al zovaak gehoord :r Terwijl die jongen al vanaf de voorbereiding geblesseerd is. Heel bijzonder.

Geplaatst

Niet iedereen houdt zich bezig met alles wat er rondom Ajax gebeurt. Zo bijzonder is dat niet toch? Ikzelf was zelfs vergeten dat Haps nog rondloopt bij Feyenoord en dat die geblesseerd is.

Geplaatst
Op 28-12-2018 om 20:34 zei Zeus:

Hij wou zelf ook liever niet.

Dus wel.......

Geplaatst

Hopelijk vandaag Lainez. Kunnen onze Zuid-Amerikaanse vrienden direct mee naar the USA.

Geplaatst

Zekers, nu nog even Berghuis voor 25 miljoen kopen van Feyenoord. Dan kunnen jullie ook weer wat spelers halen.

Geplaatst
1 uur geleden zei 007mark:

Koopclub.

Allemaal eigen jeugd, net als Dolberg, Boilesen en Bazoer bv.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Gert:

Vergeet Frenkie niet ?

Ja dat is hét exponent van onze jeugdopleiding.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Gert:

Ik wel. Ajax niet denk ik. Iig niet concreet.

Zag alweer dat ik je post verkeerd had gelezen. 

Denk dat de enige Feyenoord speler die voor Ajax nuttig zou kunnen zijn Vilhena is. Een betere versie van Schone.