Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Wat een wedstrijd man. Vermaak ten top. Antony is echt héél goed vandaag.

Hoop wel echt dat we Gorter te zien gaan krijgen in de volgende wedstrijden zeg. Kan niet minder zijn dan Pasveer.

Geplaatst
59 minuten geleden zei Rogier.:

Je kan ook overdrijven hè. Sporting mist wel de 2 belangrijkste spelers, maar het zijn geen koekenbakkers. 

Nouuu.. 

Geplaatst
Zojuist zei Chiemel:

Nouuu.. 

Het is dat Haller op een of andere manier ineens 3x scoort, maar het had zomaar 3-2 voor Sporting kunnen staan.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rogier.:

Het is dat Haller op een of andere manier ineens 3x scoort, maar het had zomaar 3-2 voor Sporting kunnen staan.

Intikkertjes inderdaad. Antony heeft vooral een gouden wedstrijd. Voor de rest vind ik het van beide kanten niet erg indrukwekkend.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Socrates:

Intikkertjes inderdaad. Antony heeft vooral een gouden wedstrijd. Voor de rest vind ik het van beide kanten niet erg indrukwekkend.

Het is inderdaad zorgwekkend dat ik er zelfs met een stand van 1-4 niet gerust op ben. Overigens wel mooi dat we blijkbaar wel weten hoe gebruik te moeten maken van de ruimtes bij de tegenstander, want tegen Dortmund zullen we ook minstens 2 à 3x moeten scoren door ene Haaland. Met name diepteballen achter de linie werkt lekker met Antony.

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

@Socratesals Haller vanavond 4 of 5 maakt kan je dan 24 uur geen kritiek op hem leveren? ;c

Dat word stil zijn.... Lekker hoor Haller, doelpunten maken kan die wel

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

@Socratesals Haller vanavond 4 of 5 maakt kan je dan 24 uur geen kritiek op hem leveren? ;c

Kennertje wel deze man.

Geplaatst

Wtf jongens, Ajax speelt toch gewoon goed zodra ze maar een beetje ruimte aan de bal krijgen? Passing voorin is hartstikke scherp. 

Geplaatst
Zojuist zei Rogier.:

Ik doe niet meer mee @Kyrill :-D 

Ik wil je net gaan mentionen met zelfde smiley :-D haahahha 

Geplaatst
Zojuist zei voetbalfan14:

Zou iemand tegen Sporting hebben gezegd die Haller laat die maar vrij die scoort toch niet?

Waarschijnlijk onze Valentijn Driessen.

Geplaatst
Zojuist zei Socrates:

Godverdomme, die lantaarnpaal gaat er nou nooit meer uit he. 4 intikkertjes á la Vleminckx. 

De loopacties waren wel goed. Ik ben benieuwd hoeveel van Ronaldo's goals ook dit soort goals waren.

Geplaatst
Zojuist zei Socrates:

Godverdomme, die lantaarnpaal gaat er nou nooit meer uit he. 4 intikkertjes á la Vleminckx. 

Topscorer Champions League straks. Meteen doorverkopen aan PSG of zo. 

Geplaatst

Waarom staat Sari van Veenendaal op doel bij Ajax trouwens? en waarom heeft ze een baardje?

Geplaatst
2 minuten geleden zei voetbalfan14:

Zo slecht als Sporting vandaag verdedigd, zo slecht verdedigen de meeste eredivisie ploegen nog geen eens.

Ze missen ook 2 van hun 3 CV's, waarvan één de leider en ook aanvoerder is (Coates). Die is ook boven de 2 meter trouwens. Dus dat kan wel wat verklaren, maar nog steeds is het zwak ja.

Geplaatst

Lekker publiekswissel net voor Antony wat een held _O_

bewerkt door Kyrill