Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
2 minuten geleden zei Socrates:

Weet je welke club wel een Lisandro Martinez zou kunnen gebruiken @La Pulga?

En hoe, nieuwe Puyol maar dan aan de bal een stuk beter. Wat een strijd levert hij.

Ook mazza mag gratis komen trouwens.

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
1 minuut geleden zei La Pulga:

En hoe, nieuwe Puyol maar dan aan de bal een stuk beter. Wat een strijd levert hij.

Ook mazza mag gratis komen trouwens.

Martinez - Araujo zou wel angstaanjagend zijn. 

Mazraoui kan voetballend sowieso mee ja, maar in Dest zie ik het ook nog steeds. Zondag ook weer heerlijk gespeeld, hetzij als rechtsbuiten.

Antony zou ook nog kunnen.

Geplaatst

Lord Pasveer🙏🙌🙌

Ik ga slapen jongens 6:00 op 7:30 begin op werk. Dit Ajax in CL is genot. Wanneer je gewoon 5-6 spelers van Ajax kan kiezen voor Man of The Match weet je dat geslaagde avond is _O_:classic_love:

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Wauw, word er gewoon beetje jaloers van. Geniet ervan mannen, ik doe het ook een keer.

bewerkt door neva

Geplaatst
13 minuten geleden zei Socrates:

Weet je welke club wel een Lisandro Martinez zou kunnen gebruiken @La Pulga?

Die kunnen jullie niet betalen 🤣🤣🤣🤣 

Beugelsdijk is volgend jaar transfervrij. Misschien wil die wel gratis komen spelen 🤙🏼

Geplaatst

Die twee springen niet eens. :-D

Alleen maar lof voor Ajax vandaag, maar man, wat een slappe vertoning van Dortmund. Buiten Haaland zou niemand wat toevoegen aan Ajax van hoe ze vandaag spelen. Ja, Bellingham > Gravenberch in de eerste helft, maar in de tweede helft ook niet eens meer.

Geplaatst

Moet overigens bekennen dat ik de keuze van Rose om Emre Can met speed 8 op linksback te zetten op eerst Antony en nu Neres echt geniaal vindt…. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Socrates:

Die twee springen niet eens. :-D

Alleen maar lof voor Ajax vandaag, maar man, wat een slappe vertoning van Dortmund. Buiten Haaland zou niemand wat toevoegen aan Ajax van hoe ze vandaag spelen. Ja, Bellingham > Gravenberch in de eerste helft, maar in de tweede helft ook niet eens meer.

Die Emre Can valt me ook een partij dramatisch in zeg.

Geplaatst
Zojuist zei Lazy:

Moet overigens bekennen dat ik de keuze van Rose om Emre Can met speed 8 op linksback te zetten op eerst Antony en nu Neres echt geniaal vindt…. 

Ik dacht dat die Can op CVM zou zetten en met drie verdedigers zou spelen, maar dit is veel beter. Voor ons. :P

Geplaatst

Gravenberch tweede helft qua werklust en onderscheppingen wel goed herstelt. 

Geplaatst

Lekker onterechte gele kaart voor Timber ;e Gelukkig is dit Ajax zo goed dat een kutscheidsrechter weinig uitmaakt. 

Geplaatst

Misschien had je veel ruimer moeten winnen hier, maar deze uitslag is fantastisch!!! 

Heeft Pierre dan toch gelijk? :classic_laugh:

Geplaatst
44 minuten geleden zei Socrates:

Martinez - Araujo zou wel angstaanjagend zijn. 

Mazraoui kan voetballend sowieso mee ja, maar in Dest zie ik het ook nog steeds. Zondag ook weer heerlijk gespeeld, hetzij als rechtsbuiten.

Antony zou ook nog kunnen.

Ja daarom, Dest kan nog voor Mazza spelen en zo kan je nog iemand af en toe rust geven.

Maar als we toch bij Ajax shoppen, haal Onana op en ook Gravenberch heeft na dit seizoen een 1 jaar contract. Krijg je alleen 2 keer te maken met Raiola dus ben je al 40 miljoen aan tekengeld kwijt. Iets wat Barcelona niet heeft.

Na vandaag wel aan het twijfelen om zondag er heen te gaan, wat een wedstrijd. 

Geplaatst
9 uur geleden zei Socrates:

Hij doet het aardig ja, zeker voor zijn doen. Maar je moet ook niet direct gaan overdrijven, dat vind ik dan weer dommig.

Opzich ben ik het vaak wel met je analyses eens. Maar haller heeft gewoon een heeeele goede wedstrijd gespeeld. Deed vrijwel alles goed.

Jongens wat een heerlijke wedstrijd zeg. Alvarez was ook weer eens aan het beesten op het middenveld. Echt, als zelfs die man goed gaat voetballen.

En Berghuis natuurlijk. Krijg het bijna mijn bek niet uit, maar God wat speelt die man goed. 

Geplaatst
9 uur geleden zei Thierryvane:

MOTM Berghuis. Welterusten Ajacieden!

Voor mij zijn er 6 kandidaten :

Martínez 

Blind

Lord Pasveer

Tadic

Berghuis 

Antony 

Als je met dit Ajax geen kwartfinale CL haalt dan voelt het als te weinig! 

Geplaatst

In een woord: wow. Ik kan mij niet herinneren dat Ajax ooit zo'n wedstrijd op de mat heeft gelegd. Misschien uit bij Real Madrid? 

Overigens las ik in de Duitse kranten dat er bij het verlaten van de bus elf dronken en verwarde mannen zijn opgepakt bij het Signal Iduna Park. :classic_laugh:

Geplaatst

Heerlijke wedstrijd gezien gisteravond. Afmaken van de kansen moet wel echt stukken beter want ze missen me toch teveel te vaak grote mogelijkheden.