Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Schuurs erin snap ik wel. Daarin ziet hij waarschijnlijk nogwel toekomst. Labyad lijkt me meer een vriendendienstje en dat is kul.

Gorter zelf ook wel fan van. Moet zeggen dat ik dit jaar nog weinig Jong Ajax live heb zien spelen. Vrijdag niet altijd meer tijd voor. Maar vorig jaar bij GAE was ik alwel fan.

Geplaatst

Dat verbaast me want hij had nog een geniale assist op tadic bij die 5-0 tegen Psv ;)

Geplaatst
2 uur geleden zei NicoHaak:

Schuurs erin snap ik wel. Daarin ziet hij waarschijnlijk nogwel toekomst. Labyad lijkt me meer een vriendendienstje en dat is kul.

Gorter zelf ook wel fan van. Moet zeggen dat ik dit jaar nog weinig Jong Ajax live heb zien spelen. Vrijdag niet altijd meer tijd voor. Maar vorig jaar bij GAE was ik alwel fan.

Is er nog niet hoor. Vorige week tegen Volendam was hij dramatisch, dus gister moet lekker voor hem zijn geweest.

Geplaatst
18 minuten geleden zei Thierryvane:

Is er nog niet hoor. Vorige week tegen Volendam was hij dramatisch, dus gister moet lekker voor hem zijn geweest.

ja, zijn optreden tegen Volendam liet veel te wensen over. Aan de andere kant. André stond ook niet bekend als een betrouwbare doelman in Jong Ajax als ik mij niet vergis.

Geplaatst

Klopt en volgens mij was dat de eerste pot dat hij door het ijs zakte. Heb onze Pasveer ook een verschrikkelijke pot zien keepen uit bij Sporting en die heeft enorme ervaring. Dus kan iedereen overkomen.

Geplaatst
20 uur geleden zei Lazy:

Vond dat ze nog rijkelijk laat speelden op de zondag. Gezien het feit dat ze woensdag in Istanbul spelen had ik eerder de Zaterdag avond verwacht. Anyhoo, prima zege. Jammer alleen dat Ten Hag weinig rouleert en weer de usual suspects eruit haalt en erin zet. Je stond na een uur spelen met 3-0 voor. Gooi dan lekker Taylor en Rensch erin ipv Labyad.

Wel jammer dat Kudus er ook weer langere tijd eruit ligt. Begint toch een beetje een hoofdpijndossier te worden die jongen. Zonde, want voetballen kan die wel.

Ik zie ook liever talenten als Taylor en Rensch ipv Labyad, maar ik vermoed dat hij Labyad nog eens wat wedstrijdritme wilde geven. Rensch en Taylor hebben de laatste tijd nog wat (volledige) wedstrijden gespeeld in Jong.

@E2E: Onana zit er in de jeugd bij Barca en bij Jong Ajax regelmatig eens naast inderdaad. Had nooit verwacht dat hij zo'n goede keeper zou worden. 

Geplaatst
1 uur geleden zei FlyD:

@E2E: Onana zit er in de jeugd bij Barca en bij Jong Ajax regelmatig eens naast inderdaad. Had nooit verwacht dat hij zo'n goede keeper zou worden. 

Om nog maar te zwijgen over het debuut van Onana in Ajax 1 tegen Willem 2. Dat was ook niet meteen geweldig. Dus wat dat betreft is hem na deze pot afschrijven veel te snel. Volgens mij deed hij het verder namelijk best aardig. Maar voorlopig is er erg weinig reden om onze grijze samoerai niet op te stellen.

Geplaatst
4 uur geleden zei NicoHaak:

Dat verbaast me want hij had nog een geniale assist op tadic bij die 5-0 tegen Psv ;)

Je denkt toch niet dat ik ook maar iets onthouden heb van het einde van die wedstrijd;c

Geplaatst

Grappig hoe de media werkt, die Van Hooijdonk doet een suggestie en een week later doet de media alsof Ajax daadwerkelijk interesse heeft.

Makkelijk de krantjes vullen in ieder geval.

Geplaatst

Ik lees inderdaad ook verschillende berichten over Luuk. Maareh, we hebben toch al een lange spits die goed kan koppen en qua meevoetballen niet geweldig is? 

Geplaatst

Luuk de Jong? Grapje toch?

Haller is exact hetzelfde type en net iets beter. In scoren dan, niet eens altijd in meevoetballen.

Dat gelul over een pinchitter ook. Hoge ballen op Haller gaat ook vaak zat mis. Als je met Haller start, kan je beter een snelle of behendige spits met een lekker schotje halen. En als je zo nodig een lange lul in wil brengen, start je maar eens met Neres/Daramy - Tadic - Antony en breng je Haller in het laatste halfuurtje.

Brobbey zou nog oké zijn, Luuk de Jong vooral heel matig en een tikkeltje triest. Laat hem lekker naar PSV, Club Brugge of Anderlecht ofzo gaan.

Geplaatst

Luuk de Jong in de spits met het linkerbeen van Blind? Dat wordt beter dan Angelino hoor.

Maar nee, laten we toch hopen dat dat hem niet gaat worden.

Geplaatst
7 uur geleden zei Thierryvane:

Gorter was weer zeer sterk bezig gisteren bij Jong. Fan van die jongen.

Waan van de dag. Vrijdag tegen Volendam ging er nogal wat mis achterin met de communicatie.

Geplaatst
16 uur geleden zei 007mark:

Waan van de dag. Vrijdag tegen Volendam ging er nogal wat mis achterin met de communicatie.

Klopt, dat zei ik ook in mijn volgende post. Tweede helft tegen Volendam was hij gelukkig wel goed.

#MATCHDAY

Geplaatst

Bleh weer een 1845 wedstrijd. Tweede keer al dit seizoen. 

@Karlo > Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Mazraoui, Schuurs, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Klaassen, Berghuis; Neres, Haller en Tadic.

Geplaatst
21 minuten geleden zei Lazy:

Bleh weer een 1845 wedstrijd. Tweede keer al dit seizoen. 

@Karlo > Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Mazraoui, Schuurs, Martínez, Tagliafico; Gravenberch, Klaassen, Berghuis; Neres, Haller en Tadic.

Als dit gebeurt, in ieder geval blij dat Schuurs, Tagliafico, Klaassen en Neres spelen. Maar voor mijn part gaan we zo spelen;

Onana; Rensch, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Taylor, Labyad; Neres, Danilo, Daramy.

Geplaatst

Ik zou ook spelers sparen, zondag wacht alweer de topper tegen Sparta...

Wel om kwart over 12, kut tijd altijd.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Karlo:

Als dit gebeurt, in ieder geval blij dat Schuurs, Tagliafico, Klaassen en Neres spelen. Maar voor mijn part gaan we zo spelen;

Onana; Rensch, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Taylor, Labyad; Neres, Danilo, Daramy.

Ook al zijn we al door, er staat nog steeds een paar miljoen op het spel en Europese coëfficiënten. Beide kunnen we goed gebruiken. I.c.m. ontwikkeling samenspel lijkt het me goed gewoon het beste team neer te zetten, en enkele reserves in te passen. Maar om het hele team om te gooien, lijkt me onverstandig.

Geplaatst

Prima opstelling op het ontbreken van Anthony na. Maargoed die kun je altijd nog brengen natuurlijk. Maar verstandig om wat jongens vd bank minuten te laten maken.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Rogier.:

Ook al zijn we al door, er staat nog steeds een paar miljoen op het spel en Europese coëfficiënten. Beide kunnen we goed gebruiken. I.c.m. ontwikkeling samenspel lijkt het me goed gewoon het beste team neer te zetten, en enkele reserves in te passen. Maar om het hele team om te gooien, lijkt me onverstandig.

Plus als je vandaag wint ben je zeker van de poule winst, wat weer een ietwat betere loting op kan leveren.... al zijn er ook genoeg poules met 2 beestachtige ploegen (City & PSG, Liverpool & Atletico, Inter & Real Madrid, Chelsea & Juventus).

Geplaatst
16 minuten geleden zei Rogier.:

Je kunt nog altijd vijf keer wisselen + wat Lazy zegt, je bent misschien niet eens echt in het voordeel als je 1e eindigt.