Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Sorry, gaat niet lukken.

image.png.a513f0bac160f2d78b609ccbce583465.png

Lijkt me wel dat dit de laatste wedstrijd van ons einSteijn was toch?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Djurovski:

Ja hadden even drinkpauze wegens de extreme hitte

Meer bier, meer beter.

Geplaatst

Ik denk dat de Amsterdam Arena risico gebied wordt? Neem toch aan dat de bus opgewacht gaat worden.

Geplaatst

Het lijkt inderdaad nergens op, maar Steijn kan er natuurlijk weinig aan doen dat Sutalo er geen ene tering van kan. 

Geplaatst

Bergwijn die bij het uitvak staat om uitleg te geven :-D Komt bij interviews al amper uit zijn woorden, dus lijkt me een enorm interessant gesprek daar haha.

Ongekend hoor hoe makkelijk die treffers van Utrecht vallen.

Geplaatst
3 minuten geleden zei himan:

Nah, dit kan toch gebeuren. Steijn moet blijven.

Teruggekomen van 2-0 achter naar 2-3 voor, Kwakman ziet aanknopingspunten. 

Zojuist zei 007mark:

Bergwijn die bij het uitvak staat om uitleg te geven :-D Komt bij interviews al amper uit zijn woorden, dus lijkt me een enorm interessant gesprek daar haha.

Ongekend hoor hoe makkelijk die treffers van Utrecht vallen.

Die gozer waar hij mee stond te praten leek me anders ook een groot licht.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Beppu:

Het lijkt inderdaad nergens op, maar Steijn kan er natuurlijk weinig aan doen dat Sutalo er geen ene tering van kan. 

Jij hebt denk ik Sutalo nog nooit eerder zien spelen. Of wilde je deze reactie uitlokken? Want dan trap ik er wel in.

Geplaatst
Zojuist zei timpy00:

Jij hebt denk ik Sutalo nog nooit eerder zien spelen. Of wilde je deze reactie uitlokken? Want dan trap ik er wel in.

Je kan toch niet ontkennen dat hij op zijn zachtst gezegd ongelukkig is gestart bij Ajax, en op zijn normaalst gezegd gewoon heel erg slecht speelt en zelf schuld is aan veel tegengoals? Waar dat dan verder aan ligt kun je over discussiëren, maar ik vind eigenlijk ook dat je een Sutalo in deze vorm niet als steunpilaar kunt gebruiken.

Geplaatst
2 minuten geleden zei timpy00:

Ik bedoel dat Steijn de schuld krijgt, wat natuurlijk logisch is als eindverantwoordelijke, maar dat het niet mee helpt als er persoonlijke op persoonlijke fout wordt gemaakt waar goals uit komen. En je er in dit geval ook de wedstrijd door verliest.

Ik heb hem in het Ajax shirt nog weinig goeds zien doen overigens. Kroatië en Zagreb sla ik wel eens over.

bewerkt door Beppu

Geplaatst
Zojuist zei PJHoutman:

Je kan toch niet ontkennen dat hij op zijn zachtst gezegd ongelukkig is gestart bij Ajax, en op zijn normaalst gezegd gewoon heel erg slecht speelt en zelf schuld is aan veel tegengoals? Waar dat dan verder aan ligt kun je over discussiëren, maar ik vind eigenlijk ook dat je een Sutalo in deze vorm niet als steunpilaar kunt gebruiken.

Sutalo speelt zeker slecht. Maar als je Sutalo vaker hebt zien spelen kun je toch nier zeggen dat hij er niks van kan.

Zijn in mijn ogen twee verschillende dingen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei timpy00:

Ik heb Sutalo nu een aantal keer zien spelen en tot dusverre heeft hij eigenlijk nooit aan kunnen tonen waarom Ajax daar 23,5 miljoen voor heeft afgetikt. Het zal deels aan de tactiek liggen dat het slecht staat bij Ajax, maar Sutalo is gewoon bij veel momenten negatief betrokken. Zeker voor de topspeler die hij (zo dachten we allemaal) zou moeten zijn. 

Geplaatst

Ik verwacht dat Sutalo er echt nog wel bovenop komt hoor. Mocht er een nieuwe trainer komen en hij wat meer vertrouwen krijgen. 

Volgende week als Ajax zijnde schade beperkt proberen te houden als je ziet hoeveel kansen PSV creërt (al maken ze die ook niet altijd af)

Geplaatst
3 minuten geleden zei Beppu:

Ik bedoel dat Steijn de schuld krijgt, wat natuurlijk logisch is als eindverantwoordelijke, maar dat het niet mee helpt als er persoonlijke op persoonlijke fout wordt gemaakt waar goals uit komen. En je er in dit geval ook de wedstrijd door verliest.

Er zijn zoveel redenen waarom het behoorlijk terecht is dat Steijn de schuld krijgt.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Urbeto:

Ik heb Sutalo nu een aantal keer zien spelen en tot dusverre heeft hij eigenlijk nooit aan kunnen tonen waarom Ajax daar 23,5 miljoen voor heeft afgetikt. Het zal deels aan de tactiek liggen dat het slecht staat bij Ajax, maar Sutalo is gewoon bij veel momenten negatief betrokken. Zeker voor de topspeler die hij (zo dachten we allemaal) zou moeten zijn. 

Ik had specifieker moeten zijn. Bij zagreb en Kroatië. 

Geplaatst

Even uit nieuwsgierigheid...

Stel dat, in het onwaarschijnlijke geval, Ajax dit seizoen degradeert.

Mag Jong Ajax volgend jaar dan niet in de Keuken Kampioen divisie uitkomen? Zo ja, wordt deze lege plek dan opgevuld door of een andere Jong team of door een club uit de divisie daaronder?