Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei La Pulga:

@putdus Kan je tijdens de wedstrijd af en toe laten weten wat je er van vindt? Wil me wel kunnen vermaken komende 2 uur.

Doe ik wel ff

Pfff die Sosa wat een kutbal kan er niks van waar is Olaf Lindenbergh?

• Antwoorden 31,4k
  • Weergaven 1,3m
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ik vind het nu wel prima dat Wijnaldum is opgeroepen voor het Nederlands elftal, kan die mooi Henderson weer mee terug nemen. #HendoNoBall

Geplaatst
1 uur geleden zei Thierryvane:

Spits erbij voor Taylor en je maakt kans vandaag.

Luister nou John. We hebben diepgang nodig. Uuu gaat vol komen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Thierryvane:

Kenner ;c 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Thierryvane:

:D 

Geplaatst

Mijn moeder is onlangs overleden(weet waar ik het over heb), en zijn vrouw dus..

En je moet wensen van overleden persoon, altijd respecteren. Maar ik heb wel te doen met Johnie van t Schippie, twee trauma's in korte tijd, zijn vrouw en Ajax:classic_ninja:

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bolderbast:

VAR-moment duurde al wel aardig lang.

Ah joh. Hou op hoor. Nooit 9 minuten. Maar goed drie punten en de 0 gehouden. Wat een weelde!

Geplaatst
Zojuist zei Geppiej:

Ah joh. Hou op hoor. Nooit 9 minuten.

Nee, wel zo'n vijf minuten plus wat wissels. Nou dan heb je 9 minuten blessuretijd. Boeiend ook verder.

Geplaatst

Kaplan heel overtuigend. Hendriksen verdedigend sterk, aan de bal mag het wel wat beter. Aanvallend was het niet heel bijzonder, hopen dat Berghuis en Bergwijn de volgende pot weer mee kunnen doen.

Geplaatst
1 uur geleden zei joostmakaay:

Confused Nick Young / Swaggy P | Know Your Meme

Hardop lachen.

Nu hopen dat John niet teveel gaat wijzigen aankomende donderdag. Spitsje erbij zie ik dan wel weer graag i.p.v. Hlynsson of Taylor. Vrees dat je alleen met Brobbey kansloos bent tegen de verdedigers van Villa.

Geplaatst

Mannsverk heeft FM toch goed gezien ( @Stefan. ). Constant bezig met zichzelf vrijlopen. Vond dat goed samen gaan met Hendriksen. Kaplan echt wat een meevaller. Gaat echt wel fouten nog maken door wat overmoed. Maar wat een geweldenaar :) 

Geplaatst
1 uur geleden zei Gert:

Mannsverk heeft FM toch goed gezien ( @Stefan. ). Constant bezig met zichzelf vrijlopen. Vond dat goed samen gaan met Hendriksen. Kaplan echt wat een meevaller. Gaat echt wel fouten nog maken door wat overmoed. Maar wat een geweldenaar  

Wilde hier vorige week nog een opstelling plaatsen, en mijn vertrouwen in die jongen laten zien. In FM idd beest. Vandaag goed dus hoor ik? Heb niet kunnen kijken. 

Geplaatst

Blijf het zo zonde vinden dat ze Fitz Jim hebben teruggehaald die nu dus 315 keuze is. Anders had die jongen lekker elke wedstrijd gespeeld op eredivisie niveau.

Die Misehouy mag geeneens meer mee trainen met jong Ajax

bewerkt door putdus