Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Besef even dat Koevermans jarenlang volhield dat groen niet zou werken in de verkoop. Echt een fenomenaal shirt, groen sowieso mooi gezien de stadskleuren. 

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Contracten van Eric Botteghin, Ramón ten Hove, Sven van Beek, George Johnston en Bart Nieuwkoop worden niet verlengd. Aangezien je met die namen achterin nog geen kampioen wordt in de KKD, lijkt me dat een prima beslissing.

Geplaatst
Op 29-3-2021 om 22:03 zei 007mark:

Contracten van Eric Botteghin, Ramón ten Hove, Sven van Beek, George Johnston en Bart Nieuwkoop worden niet verlengd. Aangezien je met die namen achterin nog geen kampioen wordt in de KKD, lijkt me dat een prima beslissing.

Vindt Bart Nieuwkoop een degelijk back-up voor rechts achter. Botje heeft zijn waarde bewezen, maar past niet in de tactiek van Slot en de visie van Arnesen. 

Prima beslissing om de contracten niet te verlengen. 

Geplaatst

Klopt niet helemaal he jongens. Volgens de KNVB CAO moet je hier voor 1 april duidelijkheid over geven. Meeste gevallen zeg je dan gewoon op, omdat je anders stilzwijgend verlengd.  Grote kans dat ze nog steeds met een aantal in gesprek zijn over een nieuwe contract en die straks dus gewoon alsnog tekenen.

bewerkt door Regis

Geplaatst

Denk dat alleen Botta en Nieuwkoop om de tafel gaan, Johnston en Van Beek zijn geen bal meer waard. 

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik mis alleen Narsingh in dit rijtje, zal toch wat wezen dat die dus nu per ongeluk verlengd gaat worden ;c;c;c 

Ja hier lijkt het wel op, maar dat is dus niet per ongeluk...

Geplaatst
Op 1-4-2021 om 13:18 zei Regis:

Grote kans dat ze nog steeds met een aantal in gesprek zijn over een nieuwe contract en die straks dus gewoon alsnog tekenen.

Als je niet weet wat er momenteel binnen Feyenoord gaande is, dan zou je dat denken idd.

Coronageval in de selectie. 3 anderen in quarantaine. Volgens FeyenoordTM Sini positief, Pratto, Senesi en AEB in quarantaine. In other news: Jorgensen enkelblessure. 

Geplaatst

Sinisterra ook bij de afwezigen. 

Denk een klote 0-0 vandaag. Al hoop ik dat Bozenik speelt en Dick zijn mond snoert met een hattrick.

Geplaatst
15 minuten geleden zei MetalMichael:

Kökcü bedoel je? Sinisterra was in eerste instantie al "bekend".

Zal Advocaat kennende Haps worden en geen Bozo. 

Kokcu inderdaad ook nog, ja. Goh dat gaat weer genieten worden als hij daar voor kiest.

Las ook gerucht dat Arsenal interesse heeft in Malacia. Scoutingapparaat gaat daar dus ook wel lekker :cab:

Geplaatst

Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Spajic, Botteghin, Malacia; Fer, Toornstra, Diemers; Berghuis, Bozeník, Linssen
Wissels: Marsman, Ten Hove; Haps, El Bouchataoui, Teixeira, Balde, Lont

Als je ziet wie er afwezig zijn, staat er best nog een aardige basis. Het is alleen te hopen dat we niet te veel hoeven te wisselen. ;c

@007markArsenal is (zeker nu) nog te hoog gegrepen, maar zit nog zeker wel rek in Malacia. 

Geplaatst
14 minuten geleden zei MetalMichael:

Geertruida wel weer heel goed vandaag he.

Zeer goed vandaag. 1 van de weinigen die er echt bovenuit stak. Balde viel daarnaast nog leuk in.

Geplaatst
Op 4-4-2021 om 14:20 zei 007mark:

Zeer goed vandaag. 1 van de weinigen die er echt bovenuit stak. Balde viel daarnaast nog leuk in.

Ah mooi van Balde. Ik moet bekennen dat ik het me er vanaf heb gemaakt met de samenvatting zondag (ivm Ronde van Vlaanderen ;) ) en daarin leek ie echt een drama. 

Geplaatst

Gekke bijwerkingen heeft zo'n coronavaccin.

Het is echt alsof hij in de bus naar Utrecht heeft bedacht om met drie achterop te spelen. De spelers hebben totaal geen idee hoe ze moeten opbouwen of bewegen. Zou een dubbele wissel na 25 minuten niet gek vinden. CV en Diemers eraf voor een spits en een middenvelder die niet in z'n hoofd al bij Utrecht speelt.

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst
Zojuist zei 007mark:

Haal Fer en Botta er in de rust maar af.

Fer los van die eigengoal speelt echt slecht slentert mee terug dek niet door... voegt niks toe aan de opbouw.  Botta gaat tegen een 2e gele aanlopen.

Geplaatst
20 minuten geleden zei MetalMichael:

Lijkt te zijn ingegrepen, Diemers naar voren, Geertruida naar het middenveld en Spajic RB.

De commentator had dit 3 minuten voor de rust pas door. :-D Kan niet zeggen dat het me verbaast.