Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
1 uur geleden zei 007mark:

Liggen de Feyenoordsombrero's eigenlijk al in de fanshop?

Ik heb gehoord dat je voor 4 euro de helft van een sombrero kunt krijgen.

Geplaatst
8 uur geleden zei Arezo:

Wanneer de transfer van Gimenez afgerond is heb je 6 spelers voor 3 posities. Dan lijkt de aanval rond, denk ik? 
Dilrosun en Idrissi als linksbuiten
Gimenez en Danilo als spits
Alireza en Walemark als rechtsbuiten

Dilrosun heeft volgens mij aangegeven het liefs als rb te spelen, er zijn wat geluiden dat Alireza weg mag, dan komt er weer een plekje vrij. 

7 uur geleden zei neva:

Gnonto nu laten schieten omdat je Idrissi huurt zou wel dom zijn.

In het Idrissi artikel op 1908.nl stond in ieder geval dat er nog een linksbuiten zou komen.

Geplaatst
8 uur geleden zei Arezo:

Wanneer de transfer van Gimenez afgerond is heb je 6 spelers voor 3 posities. Dan lijkt de aanval rond, denk ik? 
Dilrosun en Idrissi als linksbuiten
Gimenez en Danilo als spits
Alireza en Walemark als rechtsbuiten

Dilrosun heeft volgens mij aangegeven het liefs als rb te spelen, er zijn wat geluiden dat Alireza weg mag, dan komt er weer een plekje vrij. 

Dilrosun zal als rechtsbuiten worden gezien denk ik, Walemark eventueel verhuren of Alireza verkopen. Mits je geen nieuwe linksbuiten vindt is Dilrosun altijd nog een optie. 

Alireza met Gimenez zou ik wel willen zien eigenlijk. 

Geplaatst
2 uur geleden zei RicardoKaka8:

Dilrosun zal als rechtsbuiten worden gezien denk ik, Walemark eventueel verhuren of Alireza verkopen. Mits je geen nieuwe linksbuiten vindt is Dilrosun altijd nog een optie. 

Alireza met Gimenez zou ik wel willen zien eigenlijk. 

Walemark zal blijven verwacht ik, Ali is degene die mag vertrekken. Brengt ook gewoon echt te weinig, hij lijkt het voetbal volledig verleerd te zijn en zal ook met het oog op het WK niet op de bank willen blijven zitten. Zal wel naar de MLS ofzo vertrekken, toch de aanvoerder van Iran he. ;c;c;c 

Ik hoop dat Gnonto nog komt.

bewerkt door ReneLeBlanc

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zal wel naar de MLS ofzo vertrekken, toch de aanvoerder van Iran he.

Dit dacht ik ook laatst. Maar dat mag/kan/ gaat toch niet? Omdat hij anders verketterd wordt door Iran?

Geplaatst
7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik hoop dat Gnonto nog komt maar @Socrates zal ook wel weer vinden dat dit ventje niet kan voetballen dus ik kijk wel uit met mijn beredenering te vertellen.

Vond je dit nu echt nodig? Provoceren mag je achterwege laten voortaan.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Arezo:

Dit dacht ik ook laatst. Maar dat mag/kan/ gaat toch niet? Omdat hij anders verketterd wordt door Iran?

Hmm, ik weet niet of Amerika echt een groot probleem is? Rutgertje gaat iig ook van een transfer uit naar een land waar die kan cashen, maar vraag me wel af wie er nou op hem zit te wachten. Misschien wat beelden van zijn AZ tijd mee sturen en die omhaal toen bij Brighton. ;c 

Geplaatst

Ik hoor net uit zeer betrouwbare bron dat Igor Paxao (een speler van Coritiba in Brazilië) Feyenoord is gaan volgen op Instagram. Zegt wellicht iets over een transfer. Of hij is fan van Feyenoord. Dat kan ook. Goede smaak dan wel. Is een aanvaller. Net zo klein als Gnonto.

Geplaatst
13 minuten geleden zei Thierryvane:

'Zeer betrouwbare bron' altijd zo goed. :D 

9 minuten geleden zei E2E:

'Kan op persoonlijke titel melden...' 

Had hem gewoon zelf opgezocht op Insta. Vond dit wel indrukwekkend klinken. In dat 1908 artikel staat dat ie onhaalbaar is. Wellicht van de Aursnesgelden.

Geplaatst
20 minuten geleden zei Thierryvane:

'Zeer betrouwbare bron' altijd zo goed. :D 

Haha, ach een aantal jaar geleden hadden we andere standaard zinnen, zoals: "Hij kijkt fris uit zijn ogen. Hij kent de stad. Zijn komst wordt breed gedragen binnen de club." Aldus Martin van Goud.

Paxao is sinds gisteren inderdaad zowel Feyenoord als LAFC gaan volgen. Er gaat sowieso nog een linksbuiten komen aangezien we daar eigenlijk alleen Idrissi nu voor hebben. Ali zal dan moeten vertrekken en met het salaris van Diemers, Ali en Hendrix komt er toch wel weer aardig wat vrij denk ik zo. ;c Het zal dan om Gnonto, deze Braziliaan en die Belg gaan. Alle drie mooie opties waarbij de Braziliaan waarschijnlijk de duurste maar ook beste is, Gnonto en de Belg wat vergelijkbaarder zijn qua prijs/kwaliteit maar Gnonto ook nog in de spits zou kunnen of op 10. Het zijn leuke weken jongens, is wel eens anders geweest. :D 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Beppu:

Aangepaste tenues 2022-2023 uitgelekt. 

Picsart_22-07-28_11-19-14-360.jpg

Je bent de Feyenoord stringetjes nog vergeten

Geplaatst
Zojuist zei Erwin.:

Je bent de Feyenoord stringetjes nog vergeten

Die zijn er bewust uitgelaten 

Geplaatst
16 minuten geleden zei Beppu:

Aangepaste tenues 2022-2023 uitgelekt. 

Picsart_22-07-28_11-19-14-360.jpg

Beetje respect voor de Lord he. DarkMiemers is ook wel mooi accountje om te volgen op Twitter. ;c 

Geplaatst
34 minuten geleden zei Arezo:

Ik hoor net uit zeer betrouwbare bron dat Igor Paxao (een speler van Coritiba in Brazilië) Feyenoord is gaan volgen op Instagram. Zegt wellicht iets over een transfer. Of hij is fan van Feyenoord. Dat kan ook. Goede smaak dan wel. Is een aanvaller. Net zo klein als Gnonto.

11 minuten geleden zei Arezo:

Had hem gewoon zelf opgezocht op Insta. Vond dit wel indrukwekkend klinken. In dat 1908 artikel staat dat ie onhaalbaar is. Wellicht van de Aursnesgelden.

image.png.d4ce7f925ac2c986d2d20b2b9731db26.png

Uhu

Geplaatst

Haha het is toch eigenlijk van de zotte dat dit tegenwoordig de manier is om nieuws te verifiëren en ook als dusdanig geloofwaardig te bestempelen. Of ben ik de enige die dat vrij apart vind? ;c;c;c 

Geplaatst
14 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha het is toch eigenlijk van de zotte dat dit tegenwoordig de manier is om nieuws te verifiëren en ook als dusdanig geloofwaardig te bestempelen. Of ben ik de enige die dat vrij apart vind? ;c;c;c 

Wordt niet echt als geloofwaardig bestempeld verder. Dit is waar ze de #transferjosti voor hebben uitgevonden. 

Geplaatst
55 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hij volgt Feyenoord, Dortmund, Liverpool en LAFC. Gewoon mooi carrière pad uitgesteld op deze manier. 

Geplaatst

Dan zal die wel bij LAFC beginnen

Moriba ging ook Ajax volgen, toen was er één week lang zo'n gerucht dat ie naar Ajax zou komen en nu hoor je daar al een maandje niets meer over. 

Geplaatst

De websites en social feeds moeten ook vol hé. Het merendeel van de geruchten zou ik toch af willen doen als niet heel geloofwaardig