Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Nog twee te gaan en misschien een extraatje op deadline day. Bullaude zal vandaag wel gepresenteerd worden en dan is het alleen nog Mannsverk/Grillitsch. Ben wel benieuwd, denk dat in het geval van Grillitsch wij echt wel wat voordelen hebben tov Ajax maar dat moet nog gaan blijken. We komen dus uit op 17/18 transfers ;c Wat een heerlijke FM zomer

Geplaatst
25 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nog twee te gaan en misschien een extraatje op deadline day. Bullaude zal vandaag wel gepresenteerd worden en dan is het alleen nog Mannsverk/Grillitsch. Ben wel benieuwd, denk dat in het geval van Grillitsch wij echt wel wat voordelen hebben tov Ajax maar dat moet nog gaan blijken. We komen dus uit op 17/18 transfers  Wat een heerlijke FM zomer

Meer speeltijd? Ik zie verder geen voordeel en bedoel dat niet negatief. En zelfs over speeltijd moet ik het nog zien met het dubbele programma wat Ajax draait de komende maanden dat hij vaak een basisplek zal veroveren bij ons. CL + meer salaris zal vast de doorslag geven.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Dansmeister:

Meer speeltijd? Ik zie verder geen voordeel en bedoel dat niet negatief. En zelfs over speeltijd moet ik het nog zien met het dubbele programma wat Ajax draait de komende maanden dat hij vaak een basisplek zal veroveren bij ons. CL + meer salaris zal vast de doorslag geven.

Slot >> Schreuder, meer speeltijd, samen spelen met Trauner, de Kuip >> Arena, Legioen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ajax publiek :D Zeker als Alvarez gewoon blijft, wat ik wel verwacht na de reactie van Schreuder op transfer van Antony, zal die echt wel minder aan bod komen dan bij ons. 

Geplaatst

Hij heeft wel al samengewerkt met Schreuder bij Hoffenheim, dus dat zal wel in voordeel van hunnie werken denk ik.

Begin mij zelf beetje zorgen te maken over Bullaude trouwens. Duurt mij allemaal wel erg lang voor de presentatie eindelijk plaatsvind. Hopelijk geen kink in de kabel.

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Slot >> Schreuder, meer speeltijd, samen spelen met Trauner, de Kuip >> Arena, Legioen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ajax publiek  Zeker als Alvarez gewoon blijft, wat ik wel verwacht na de reactie van Schreuder op transfer van Antony, zal die echt wel minder aan bod komen dan bij ons. 

Schreuder > Slot

Kent Schreuder

Spelen in een gedateerd stadion of in JC Arena

Geplaatst
Zojuist zei cimbomcu:

Schreuder > Slot

Kent Schreuder

Spelen in een gedateerd stadion of in JC Arena

Slot >> Schreuder

Spelen in een sfeervol stadion of in een gemaakt sfeertje die alleen leuk is als je voor staat (en dan nog steeds niet in de buurt komt van de Kuip)

Ik zou het wel weten.

Geplaatst
1 minuut geleden zei cimbomcu:

:D Spelen voor EL voetbal of CL en kampioen ;) 

CL klopt maar kampioen? Nah, Slot >>>>>> Schreudert

Geplaatst
Op 29-8-2022 om 10:39 zei 007mark:

Je zit een beetje in een catch22, omdat de jeugdopleiding (nog) niet goed genoeg is zonder een U21 in de KKD. Niveauverschil tussen eerste elftal en de jeugd is hierdoor te groot, waardoor grote talenten die doorkomen uit de jeugd liever worden verhuurd om aan spelen toe te komen. Aangezien je beste talenten dan niet uitkomen in de U21, is de kans op toetreding tot de voetbalpiramide weer kleiner. De weg van de beloftencompetitie naar de KKD is sowieso lang en zitten best wat haken en ogen aan. 

De oplossing heb ik ook niet zo snel, maar je moet het voor de talenten op één of andere manier aantrekkelijk maken om uit te willen komen in de U21 en daar kampioen te worden. Zie wel dat Arnesen en de rest bezig zijn om talenten in ieder geval te binden met contracten, dus laten we daar op vetrouwen dat het een stap in de goede richting is. Wanneer de U21 niet de aansluiting krijgt, dan is het onvermijdelijk dat je dit beleid een tijd lang gaat zien en dat je door middel van gerichte scouting en aankopen winst moet maken.

Geplaatst

Grillitsch is wat mij betreft echt zwaar kansloos. Echt onhaalbaar nu Ajax zich ermee bemoeid. Als Feyenoord beslist om geen 6 te halen, is dat wat mij betreft echt een gigantische flater en dat gaan we nog voelen. 

Hartman is voorlopig afgeketst op basis van speelminuten. Hoop dat die toch wel ergens minuten maakt. Met FYW ben ik 't volledig eens, maar je kan het die spelers ook moeilijk verkopen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei RicardoKaka8:

Grillitsch is wat mij betreft echt zwaar kansloos. Echt onhaalbaar nu Ajax zich ermee bemoeid. Als Feyenoord beslist om geen 6 te halen, is dat wat mij betreft echt een gigantische flater en dat gaan we nog voelen. 

Hartman is voorlopig afgeketst op basis van speelminuten. Hoop dat die toch wel ergens minuten maakt. Met FYW ben ik 't volledig eens, maar je kan het die spelers ook moeilijk verkopen. 

Je zou bijvoorbeeld tegen die gasten kunnen zeggen dat ze een bonus van 15K krijgen als ze blijven en zorgen dat Jong Feyenoord promoveert. Daarmee geef je ze eens doel en doe je weliswaar een uitgave, maar wel een die een belangrijk effect zou kunnen hebben. Doe je dit voor het hele team, ben je rond de 300.000 kwijt. 

Als Feyenoord volgend jaar in de piramide zou zitten (Tweede Divisie) zul je gasten van dit niveau toch ook erbij moeten halen om promotie naar KKD af te dwingen.

Geplaatst
14 uur geleden zei PJHoutman:

Je zou bijvoorbeeld tegen die gasten kunnen zeggen dat ze een bonus van 15K krijgen als ze blijven en zorgen dat Jong Feyenoord promoveert. Daarmee geef je ze eens doel en doe je weliswaar een uitgave, maar wel een die een belangrijk effect zou kunnen hebben. Doe je dit voor het hele team, ben je rond de 300.000 kwijt. 

Als Feyenoord volgend jaar in de piramide zou zitten (Tweede Divisie) zul je gasten van dit niveau toch ook erbij moeten halen om promotie naar KKD af te dwingen.

Ja, dat is wel een goede. Financieel zal het ook wel moeten, want bijv. een Balde heeft al vlieguren in de KKD gehad en Hartjes moet dat hebben wil je nog wat aan hem hebben in de toekomst (al vind ik het geen Feyenoord 1 materiaal, maar goed, zijn er genoeg die dat wel vinden).

Geplaatst

Tevreden over de transferzomer zeg! Was even bang dat we zouden wakker worden met een 8-miljoen-kostende Zerrouki in een Feyenoordshirt, maar dat is gelukkig niet gebeurt. Staat denk ik een mooie selectie als sommige spelers hun potentie en verwachtingen waar kunnen maken. Benieuwd naar Paixao en Bullaude ook.