Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
Op 10-11-2022 om 19:48 zei MetalMichael:

Ik heb er best veel vertrouwen in. Acht de kans groter dat we vanavond bovenaan staan, dan dat we punten verspelen. 3-0 bij rust.

Dan had je met 6-0 moeten winnen.

Was dit on-crypto achtig genoeg voor je ;)

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
7 minuten geleden zei Kyrill:

Heb je nou serieus door Michael's meest recente posts gezocht om iets te vinden waar je op kon reageren?

Geplaatst
2 minuten geleden zei PJHoutman:

Heb je nou serieus door Michael's meest recente posts gezocht om iets te vinden waar je op kon reageren?

Maar net wat je zoeken noemt, vorige pagina :classic_rolleyes:

Over een wedstrijd, die amper 24 uur geleden nog pas net begonnen was....

Antwoord op je vraag : nee

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
51 minuten geleden zei Kyrill:

Snap niet zo goed waarom je erop reageert? Wel fijn dat er in deze post geen ontbrekende woorden zijn, zou je vaker moeten doen.

Geplaatst
Zojuist zei 007mark:

Morgen hopelijk weer profiteren.

Zou echt krankzinnig zijn als dit Feyenoord als koploper de lange break ingaat na alles wat er in de zomer is gebeurd en de minieme ontwikkeling in het veldspel. Maar we gaan een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken.  

Geplaatst

Geen enkele pot 90 minuten lang gespeeld. Vanavond ook niks gezien van andere potjes, want zit in Wenen. Maar heel bijzonder dat concurrentie 3-3 speelt bij Emmen.

Uberhaupt, op voorhand vind je dat niet eens een concurrent en denk je voor plek 2 te spelen

Geplaatst

Oef, hoop dat het meevalt voor Paixao. Na die 0-1 zag ik het allemaal al misgaan, maar ze leggen er wel echt veel energie in. Mag ook wel. Geertruida stapelt wel weer fout op fout. 

Geplaatst

Bizar onrustig aan de bal aan Feyenoordkant. Trauner en Hancko ook met veel fouten, zeker voor uub doen. 

En voor Geertruida is het maar goed dat er een winterstop op dit moment van het seizoen is, die is echt helemaal uit vorm de laatste potten. 

Geplaatst

Feyenoord koploper voor de break en dat terwijl het spel niet altijd even goed is. Mooie overwinning vandaag

bewerkt door aron24

Geplaatst

Lekker hoor. Ook echt genoten van het spel na de 0-1. Goede intensiteit en paar mooie goals. Goede Dilrosun en Kökcu gezien ook, Wieffer ook prima ingevallen weer.

Geplaatst
1 uur geleden zei MetalMichael:

Hmm, ik vond het tot de rust echt heel onrustig aan de bal. Na rust wel beter en zeker nadat Azarkan eraf ging en de energie bij Excelsior weg was. 

Ik zei al tegen mn maten : Wieffer in de basis ipv Timber, Controleur heb je nodig tegen dit soort teams.

Maarja Herbstmeister met hopelijk meer in het verschiet.

Geplaatst

Nee hoor, we zijn gewoon de beste. De beste van Rotterdam van Amsterdam en van Eindhoven. Ik duik morgen met wat vrienden in die fontein.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Arezo:

Nee hoor, we zijn gewoon de beste. De beste van Rotterdam van Amsterdam en van Eindhoven. Ik duik morgen met wat vrienden in die fontein.

Moet ik de politie in Rome vast waarschuwen of ga je gewoon naar Rotterdam? ;c

Geplaatst

Gefeliciteerd inderdaad. Ik vind het ook gewoon een van de leukere Feyenoord teams van de afgelopen jaren. Prima ploeg om naar te kijken. 

Geplaatst

Flinke en rare straffen, zeker voor de thuiswedstrijd. Straffen voor o.a. vuurwerk & het gooien van voorwerpen. Naar mijn inziens worden tribunes gesloten voor het gooien van voorwerpen, en (bijna) nooit voor vuurwerk. Vanaf de Z zijde, die in het verleden diverse keren (zowel preventief als door straf) is dichtgehouden, werden bekers gegooid en uiteindelijk die katheter. Ik had verwacht dat daarom Z dicht zou moeten, wat volkomen terecht had geweest. UEFA besluit om de gehele Noordzijde dicht te doen, wat ik dus niet kan snappen. 

Die uitwedstrijd vind ik ook wat overdreven, maar goed. 

Geplaatst
4 uur geleden zei PJHoutman:

Overdreven? Ik denk dat we héél goed wegkomen met deze straffen. 

Ja. Vind ik wel. Buiten dat er wat sanitaire voorzieningen zijn gesloopt is er niks gebeurd. En als (ik wil hier niet de schuld bij hun leggen, voordat iemand dat gaat insinueren) Graz zich aan de afspraken had gehouden en niet de fans weer onnodig lang vast hadden gehouden in het stadion, was er niks gebeurd. 

bewerkt door RicardoKaka8