Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ga de wedstrijd kijken bij Van Zanten op de Meent. In 2017 voor het eerst (twee keer..) en vorig jaar ook de finale van UECL daar gekeken. Wel sfeer daar.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
15 uur geleden zei MetalMichael:

Nice man. In 2017 was het ook echt do or die, nu heb je 3 wedstrijden voor 2 punten, dat scheelt ook wel. Plus dat PSV dan ook nog alles moet winnen.

Met andere woorden: als je het nu nog verneukt, is het echt heel knap ;c 

Veel plezier alvast mannen, ben zelf uiteraard ook in de stad te vinden zondag. Benieuwd naar de chaos.

Geplaatst

Nu we op de titel af stevenen zie je ook al dat de transferperiode een soort van begonnen is voor Feyenoord. :D Eindelijk een keertje pro actief handelen met het doorschakelen voor Seba en nu met Read en Zaal. Hoop eigenlijk snel nieuws te lezen over een gruwelijke buitenspeler want dat is echt wat er ontbreekt in deze selectie naast Paixao. :D 

Geplaatst

Ik ben sowieso benieuwd wat we deze zomer kunnen verwachten. Kokcu lijkt me onhoudbaar. Geertruida, Hancko en Santi kunnen zeker een stap hoger maar dat moet ik eerst nog maar eens zien gebeuren (liever nu nog niet). Verder hoop ik dat Wellenreuther gewoon als 2e keeper behouden blijft.

Met dit in het achterhoofd, moeten we ons i.m.o. richten op:
- rechtsback, al hoewel ik daar Timber wel terecht zie komen;
- centrale verdediger, want ik vrees dat Trauner op CL-niveau niet verstandig is (zie de wedstrijden tegen Roma);
- vervanger van Kokcu, in de vorm van een spelmaker;
- buitenspeler;
- spits, als sub achter Santi want Danilo werkt hard maar is geen killer.

De vervanger van Kokcu wordt het belangrijkste dossier. Vd Belt heeft de potentie maar gaat vermoedelijk (en terecht) nog tijd nodig hebben. Timber is meer een box-to-box / loper en mist de creativiteit om Kokcu 1-op-1 op te volgen. Expirement Taabouni op die positie is w.m.b. niet geslaagd. Wieffer en Zerrouki zijn meer voor de 6 positie. Ik acht het aannemelijk dat Slot nu wederom gaat proberen met een double pivot op het middenveld. Dan heb je Zerrouki/Wieffer voor de balans, Szymanski voor de 10 en creativiteit. Dan is Timber alsnog een optie op de andere MC-positie, al is voor de variatie (single pivot met AMC) een 'creatieve 8' meer dan wenselijk. Reijnders? Wijnaldum? 

Als VC hoop ik -vermoedelijk tegen beter weten in- op de Vrij. Wat zou dat lekker zijn, zeg. En ja, ik weet dat die niet voor niets komt maar een andere VC is ook niet gratis: salaris + afkoopsom + tekengeld.

Geplaatst

Thijs Dallinga zou ik als understudy van Santi wel zien zitten. Zelfde 'type' spits qua loopacties en slimheid. Probleem is dan wel dat je geen andere soort spits kan inbrengen. 

CV hoop ik nog steeds op JP van Hecke. Vind ik een erg goede verdediger die volgend jaar in de schaduw van Trauner zich tot leider achterin kan opwerken. Als Hancko dan volgend jaar vertrekt kan Van Hecke vijf jaar lang de grote man achterin zijn. Contract bij Brighton loopt dit seizoen af. Heeft wel een optie, maar hij wil niet verlengen als dat betekent dat hij weer een jaar alleen maar bankie zit.  

Op rechtsback wil ik gewoon iedereen behalve Pedersen zien. Rick Karsdorp ligt voor de hand, maar of je dat met zijn blessuregevoeligheid nu echt moet willen...

Geplaatst
4 minuten geleden zei Thierryvane:

Is Brenet geen optie voor Feyenoord als rechtsback? Feyenoord heeft zich al eerder gemeld, dacht ik?

Ik hoop het niet. Ik hoop dat ze iemand zoeken/vinden die de rol van IWB kan spelen. Daar zie ik bij hem de kwaliteiten niet liggen.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Thierryvane:

Is Brenet geen optie voor Feyenoord als rechtsback?

Correct ;c 

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

Lijkt mij inderdaad een strak idee om een vervanger voor Trauner te halen. Nu wederom eruit met een blessure. Ook niet meer de jongste, dus wat meer opties zou fijn zijn.

Heb zelf verder nog geen studie gedaan naar mogelijke aankopen. Komt wel als de schaal echt binnen is en seizoen bijna klaar.

Geplaatst
Op 20-4-2023 om 23:38 zei MetalMichael:

Zo, vieze van Gimenez. Terecht rood.

Op 20-4-2023 om 23:41 zei aron24:

Onnodige rode kaart dit. Smerig en terecht rood. Zonde.

2 wedstrijden schorsing. Lekker met Danilo in de spits tegen Real Madrid en Newcastle.

Geplaatst
3 uur geleden zei Thierryvane:

Is Brenet geen optie voor Feyenoord als rechtsback? Feyenoord heeft zich al eerder gemeld, dacht ik?

Alsjeblieft niet zeg. Persoonlijk denk ik ook dat het iemand moet worden die de IWB rol op zich kan nemen en ik zie nog steeds Timber als de meest geschikte optie. Feyenoord heeft zich gemeld toen die transfervrij was, maar hij verkoos een basisplek boven de concurrentie strijd bij Feyenoord (wat overigens natuurlijk volledig terecht is hoor). Zou voor de breedte kunnen, maar hoop dat Feyenoord voor een vaste rechtsback toch hoger mikt dan Brenet. 

Geplaatst
3 uur geleden zei 007mark:

2 wedstrijden schorsing. Lekker met Danilo in de spits tegen Real Madrid en Newcastle.

Roep je nou gewoon twee random teams die je heel misschien volgend seizoen in CL groepsfase loot? ;c:classic_rolleyes:

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

De loting is vandaag al geweest, heb je dat gemist?

Je neemt me  alweer in de maling. Trap er mooi niet in!!! Klote Paul hahhaahaha

Gekkie ben je ook :mrgy::-D

Geplaatst
Op 8-5-2023 om 20:31 zei 007mark:

Grote kans dat ik maandag wel richting Rotterdam ga. Zondag weet ik nog niet. Gaat wel één of de ander worden verwacht ik.

Morgen naar Rotterdam, lekker bij Hollywood zitten vlak naast De Kuip. Maandag skip ik.

@lennard95 Ik dus volledige rust hier. Gewoon enorm veel zin in.

Geplaatst
1 uur geleden zei 007mark:

Morgen naar Rotterdam, lekker bij Hollywood zitten vlak naast De Kuip. Maandag skip ik.

@lennard95 Ik dus volledige rust hier. Gewoon enorm veel zin in.

Na de wedstrijd nog de stad in ?

Geplaatst
1 minuut geleden zei lennard95:

Na de wedstrijd nog de stad in ?

Kans is aanwezig, maar verder geen plan gemaakt. Alleen dat ik wel gewoon naar huis ga. Dus niet zoasl enkele anderen een hotel heb om de maandag ook nog mee te maken.

Geplaatst
30 minuten geleden zei 007mark:

Kans is aanwezig, maar verder geen plan gemaakt. Alleen dat ik wel gewoon naar huis ga. Dus niet zoasl enkele anderen een hotel heb om de maandag ook nog mee te maken.

Zijn gewoon zwakkelingen die geen dealer hebben.

Geplaatst

Veel plezier en succes alle Feyenoorders, dik verdiend als je kampioen bent en gaat worden:cheer::happy: