Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
18 uur geleden zei Djordison:

Ik heb 1908.nl nu al op vijf verschillende manieren Ivanusec zien aankondigen. Ik wacht even af tot hij naast Don Dennis staat. Dan maar een paar dagen langer geduld, maar deze soap is echt niet te doen. 

Weet iemand wat meer van die Lingr? Betere versie van Til? Want wat diepgang in de ploeg zou niet verkeerd zijn momenteel.

18 uur geleden zei bas huijsmans:

Wat ik een beetje over hem lees is het een betere versie van Til, maar een technisch een mindere versie van Szymanski.

Oftewel: Werkt hard en past in het spel van Slot, maar voetballend en technisch zou die minder gaan toevoegen

Wel een speler die enorm vaak in de 16 aan de bal komt en veel goals maakt:

Afbeelding

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Nu 'na' Ivanusec en Lingr nog een creatieve 8, die tegelijkertijd ook een aanjager is. Opvolger Kokcu dus.

En verder afwachten of Geertruida nog vertrekt, dan zal er achterin nog wat versterking bij moeten of we moeten voor deze variant gaan:

Min Idrissi, Bijlow en Geertruida dan ;) 

Geplaatst

Die mee gekleurde logo's zijn echt een doorn in het oog. Verder het groen naar mijn smaak wat te licht, maar goed het is ook weer geen gedrocht.

Geplaatst

Gruwelijk shirt! en prima van dat logo. Staat voor geen meter dat rode-witte logo op een groen-wit shirt denk ik.

Geplaatst
15 uur geleden zei Beppu:

Gruwelijk shirt! en prima van dat logo. Staat voor geen meter dat rode-witte logo op een groen-wit shirt denk ik.

Ik vond deze anders best goed gelukt. Denk dat een niet meekleurend logo juist een eyecatcher had kunnen zijn in het geval van het net gelanceerde 3e shirt.

4536-Nederland-Feyenoord-Uitshirt-Fortis-2005-2006-maat4XL-voor.jpg

Geplaatst
4 minuten geleden zei Grote Ree:

Ik vond deze anders best goed gelukt. Denk dat een niet meekleurend logo juist een eyecatcher had kunnen zijn in het geval van het net gelanceerde 3e shirt.

4536-Nederland-Feyenoord-Uitshirt-Fortis-2005-2006-maat4XL-voor.jpg

Hossam Ghaly achterop!

Geplaatst

Lingr dus officieel binnen. Las op Twitter bij zijn aankondiging 1/4 met een zandlopertje. Ivanusec, Nino, Bitello. :< Kom maar hoor.

Geplaatst
47 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Lingr dus officieel binnen. Las op Twitter bij zijn aankondiging 1/4 met een zandlopertje. Ivanusec, Nino, Bitello.  Kom maar hoor.

Oe, waar?

Geplaatst
27 minuten geleden zei Lenstra:

Oe, waar?

Kan hem niet zo snel meer terugvinden helaas. Fucking X, maar pin me er ook maar niet op vast hoor. Ik verwacht wel dat Geert nog gaat vertrekken en dat zal dan een domino effect op gang kunnen brengen denk ik.

Geplaatst
27 minuten geleden zei Lenstra:

Ja, ik denk dat als Pavard vertrekt bij Bayern dat er dan een domino-effect op gang kan worden gebracht. 

Ik zou Geert ook wel echt deze stap gunnen hoor. Prachtige club voor hem waar die echt wel hoge ogen kan gaan gooien, zeker gezien zijn multifunctionaliteit. 

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Lingr dus officieel binnen. Las op Twitter bij zijn aankondiging 1/4 met een zandlopertje. Ivanusec, Nino, Bitello. :< Kom maar hoor.

VlugeJapie zou ik niet te serieus nemen op Twitter :D

Geplaatst
17 uur geleden zei MarcFR:

VlugeJapie zou ik niet te serieus nemen op Twitter

Oh het was VluggeJapie. :D Shit, nee die moet je inderdaad niet te serieus nemen. Hij is een soort Chris Woerts, alles wat hij zegt gebeurd het tegenovergestelde. :D 

Geplaatst

Wat een foeilelijk 3e shirt zeg. Verschrikkelijk elke keer het verneuken van die clublogo's door ze in andere kleuren te zetten