Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
1 minuut geleden zei MetalMichael:

Vanaf kwartfinale, net als vorig seizoen.

Thnx 

Geplaatst

Nieuwkoop, Spajic en Kokcu voor Geetruida, Botta en Lerra. Zal ongetweijfeld weer een enorm lastige wedstrijd worden. Verwacht een zwaarbevocht puntje.

Geplaatst

Laat maar 5-0 worden joh, hoeven we ons er ook niet meer druk om te maken. Teringzooi allemaal.

Geplaatst

Wat mij betreft is het tijd geworden dat de spelers contributie gaan betalen in plaats van enkel een salarisverlaging. Zo werkt het in de Kelderklasse ook al jaren uitstekend. 

Geplaatst

Vanavond ff clubhouse zitten luisteren naar ESPN met o.a. Guido Albers en FeyenoordTM, wel wat interessante dingetjes. 

• Geertruida zit nog op een (soort van) jeugdcongtractje. In de zomer wordt een verlenging concreet, i.v.m. het nieuwe boekjaar.
  • Berghuis heeft al gesproken met Slot / Pusic over volgend seizoen. Feyenoord wilt hem erbij houden en hij staat er ook niet onwelwillend tegenover om zijn contract uit te dienen.

Geplaatst
19 uur geleden zei Goatruida:

Vanavond ff clubhouse zitten luisteren naar ESPN met o.a. Guido Albers en FeyenoordTM, wel wat interessante dingetjes. 

• Geertruida zit nog op een (soort van) jeugdcongtractje. In de zomer wordt een verlenging concreet, i.v.m. het nieuwe boekjaar.
  • Berghuis heeft al gesproken met Slot / Pusic over volgend seizoen. Feyenoord wilt hem erbij houden en hij staat er ook niet onwelwillend tegenover om zijn contract uit te dienen.

Dat van Geertruida verbaast me eigenlijk niet echt. Zit nu al vier jaar bij de selectie maar is pas dit seizoen echt de eerste keus geworden. Upgrade lijkt me wel prima, al heb ik er mijn twijfels bij of hij ooit echt een speler gaat worden die je naar een hoger niveau tilt. 

Geplaatst
56 minuten geleden zei PJHoutman:

Dat van Geertruida verbaast me eigenlijk niet echt. Zit nu al vier jaar bij de selectie maar is pas dit seizoen echt de eerste keus geworden. Upgrade lijkt me wel prima, al heb ik er mijn twijfels bij of hij ooit echt een speler gaat worden die je naar een hoger niveau tilt. 

Vind hem wel echt een groot talent, alleen weet niet zo goed waar ik hem graag wil zien. Rechtsback ontwikkeld die zich goed, wat me doet twijfelen. 

Geplaatst

Botteghin en Fer erin voor Spajic en Diemers. Nieuwkoop en Marsman spelen ook weer. 

Gaat weer een visuele marteling worden vanavond.

Geplaatst

Met wat we gewend zijn dit seizoen, valt het vandaag nog mee. Hebben in ieder geval een paar kansen gekregen.

Geplaatst

Dan zou ik Bozenik wel een halfuurtje willen zien. Kan Linssen naar links.

Geplaatst
13 minuten geleden zei MetalMichael:

Ik zou Sinisterra wisselen, doet al twee wedstrijden vrij weinig goed. 

Kopballen is hij wel gevaarlijk ;c   Verder is het weer niet veel vandaag inderdaad. 

Geplaatst

Misschien snap ik de handsregel niet, maar zie net een bal richting goal tegen een hand aan gaan. Leuk dat die hand langs het lichaam is hoor, maar is het dan niet alsnog een penalty?

Geplaatst

Vandaag met een mannetje of 50 (waaronder FeyenoordTM) zitten voorbeschouwen op Clubhouse. Zondag gaan we weer, mochten d'r mensen met clubhouse zijn zie jullie graag :) 

Geplaatst

Totaal geen verrassend gelijkspel, maar jammer is het wel. Voldoende goede kansen gehad en drie keer paal/lat geraakt. 

Zondag moet je echt winnen om nog voor plek 3 te kunnen strijden, maar zie dat somber in tegen AZ. Of we moeten er deze keer tactisch wél iets tegenover zetten.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Zeus:

50 mensen die tegelijk kunnen praten of hoe werkt dat?

Nee de mod geeft je de beurt geloof ik. Maar is nog altijd invite only. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Zeus:

50 mensen die tegelijk kunnen praten of hoe werkt dat?

Vind het het best te omschrijven als een live podcast.

Zaten nu met 5 man te praten, was nog een beetje onwennig vanwege de eerste keer. Luisteraars kunnen (logischerwijs) luisteren en je hand opsteken als je wat wilt vragen. De mods kunnen ze dan toevoegen waarna ze vaak een vraag stellen of iets te vertellen hebben. Vandaag dus beetje over de wedstrijd gehad, loonoffers, en het volgende seizoen. 

Geplaatst

Ik begin dat constante kiezen voor Linssen in de spits wel aardig beu te raken trouwens. Ik begrijp best dat Dick een punt probeert te maken, maar in een wedstrijd als deze, waarin je veel de bal hebt en constant op de helft van Groningen staat, heb je een Jørgensen nodig die combineert ipv een Linssen die alleen nuttig is bij hoge of diepe ballen. Vond Jørgensen in januari ook een paar potten goed spelen, beetje treurig dat hij nu ineens weer 0 minuten krijgt.

Tevens begin ik me af te vragen of er achter de schermen toch niet echt iets aan de hand is met Haps, want de keuze voor Malacia vind ik ook kut. Aanvallend voegt die echt helemaal niets toe, passeert moeilijk, verslikt zich vaak in redelijk simpele passes. Verdedigend is het allemaal prima hoor, maar dat is tegen Groningen niet echt een issue, en het is ook niet alsof Haps heel slecht is in het verdedigende werk.