Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja, die ga ik wel even kijken. Tof zo'n serie.

Vanmiddag ook loting voor 3e voorronde. Als Feyenoord van Drita wint, komen ze tegen 1 van de volgende ploegen (voorloting al geweest):

FC Luzern (Zwitserland). 

Of de winnaar uit de volgende duels: 
FK Rīgas Futbola skola (Letland) v.s. Puskás Akadémia FC (Hongarije)
Larne FC (Noord-Ierland) v.s. Aarhus GF (Denemarken)
Hibernian FC (Schotland) v.s. FC Santa Coloma (Andorra).

Denk dat je Luzern moet ontlopen. Winnaar van de beker in Zwitserland en echt een goede run gehad vorig jaar in de 2e seizoenshelft. Onder andere met Jordy Wehrmann in de gelederen.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Jorgensen naar Turkije, die Oostenrijker komt vanavond (volgens geruchten) naar Nederland om de laatste details te regelen. Scheelt je toch 4 miljoen in salarissen gok ik zo. Als Fer ook nog naar Turkije vertrekt heb je zo 5 miljoen bespaard. :-D 

Geplaatst

Die Oostenrijker blijft dus ook gewoon speler van het jaar geweest te zijn in die competitie daar. Volgens dit titel dus ook beter dan die verdediger die PSV heeft gehaald. 

Sowieso denk wel een prima aankoop. Kan meteen aansluiten, omdat hij voorbereiding heeft meegedaan en LASK speelt redelijk hetzelfde als Arne Slot zou willen. 

Geplaatst

Zowaar ook zin om morgen voor een wedstrijd van Feyenoord te gaan zitten. Is wel lange tijd geleden moet ik zeggen. Benieuwd wat Feyenoord onder Slot op de mat kan leggen. Mooi overigens dat Milambo en Hartjes mee zijn. Wellicht kunnen die wat minuten maken.

Bannis schijnt volgens verschillende Twitteraccounts te gaan starten in de spits. Heeft ook een prima voorbereiding gedraaid met 4 doelpunten.

Geplaatst
1 uur geleden zei 007mark:

Bannis schijnt volgens verschillende Twitteraccounts te gaan starten in de spits. Heeft ook een prima voorbereiding gedraaid met 4 doelpunten.

Ben benieuwd of Drita kan stunten tegen Luzern dan. 

Geplaatst

“Aanvallend voetbal in een hoog tempo waarmee we ploegen uit elkaar spelen”.

Eerste kwart is daar nog niets van terug te zien in ieder geval. Wat een drama. 

Geplaatst

Ook wel lekker als je gewoon 11 voetballers op stelt ipv een stel glowsticks. 

Geplaatst
Zojuist zei Regis:

Ook wel lekker als je gewoon 11 voetballers op stelt ipv een stel glowsticks. 

Volgens mij mag je daar als Ajacied niet zo heel veel van zeggen, want jullie zijn begonnen met die onzin ;c Wel eens dat het echt hele lelijke shirts zijn ja.

Geplaatst

Zag in beeld 'SC Feyenoord' staan. Zou dus zomaar kunnen dat dit gewoon de amateurtak is die op het veld staat.

Voorlopig nog weinig verschil met vorig seizoen dus.

Geplaatst

Je zou een aardig drankspel kunnen doen op elk mislukt schot en/of voorzet van Toornstra. Het is maar goed dat die niet meer op een vleugel staat. 

Geplaatst

Ik heb dit bericht ingesproken en gepost via m'n Google assistent omdat ik m'n oogballen eruit gestoken heb. 

Geplaatst

POLONAISE

Zo erg genoten dat ik waarschijnlijk een kaartje koop voor volgende week in De Kuip.

bewerkt door 007mark

Geplaatst

Het zag er niet uit, maar ik vermoed toch dat het thuis afgemaakt gaat worden. 

Geplaatst

Vind het niet heel erg, zorgt er hopelijk voor dat De Kuip volgende week wat voller zit dan hij bij een 0-4 vandaag gezeten zou hebben. Kaarten kosten ook erg weinig, dus de drempel zal laag zijn. 

Dit komt wel goed. 

Geplaatst

Oostenrijkse krant meldt dat Trauner binnen is. Ik begrijp totaal niet waarom er nu dan weer een 29-jarige Oostenrijker moet komen. 

Niet eens vast bij de Oostenrijkse selectie dus zo goed zal het allemaal wel niet wezen.