Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
45 minuten geleden zei PJHoutman:

Hoe laat is onze loting? 13.00?

Citaat

The 2021/22 UEFA Europa Conference League quarter-final and semi-final draws take place from 15:00 CET on Friday 18 March at the House of European Football in Nyon, Switzerland. The live stream will appear here.

Geplaatst

Thanks. 

Overigens lijkt Feyenoord een Roemeense keeper binnen te halen tot het einde van het seizoen. Speelt in Oekraïne en mag dus komen.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst
15 uur geleden zei PJHoutman:

PAOK, Slavia of PSV denk ik de gunstigste lotingen. Eigenlijk denk ik dat er op dat afschuwelijke Roma na geen een loting is die ik kut zou vinden, dus het zal Roma wel worden ;c 

Prima loting. PSV zien we niet meer terug denk ik, dus dan moeten we Leicester maar in de finale pakken. 

Geplaatst

Konden we weten he :D

Had liever een ander gehad. Nu gaat er toch verwacht worden dat je wint en ben je waarschijnlijk favoriet zelfs. Uit de underdogpositie vind ik Feyenoord wat sterker normaal.

Geplaatst

Thuiswedstrijd zal cruciaal worden. Slavia mist twee basiskrachten achterin door rode kaarten gisteren en thuis bliezen we ze in de eerste helft echt van het veld. Ben benieuwd. :D 

Geplaatst

Alweer Praag :D ff afwachten of er supporters mogen komen en of ik ook woendag vrij ben en dan weer fonteinen slopen.

Geplaatst

Op het eind nog even heel belangrijk dat Blind de bal tegen Geertruida aanschoot, want die liet Tadic al los voordat Toornstra hem over nam. Die laatste speelt overigens weer eens een waanzinnige partij. 

Ajax weet zich weinig raad met de druk van Feyenoord bij uitnemen en opbouw. Anthony ook weer in de broekzak bij Malacia, vindt hij niet leuk. ;c 

Geplaatst

Tot nu toe echt niet gek. Vooral dat verschil in felheid tov Ajax is mooi om te zien, ook dat Anthony dan maar gaat liggen terwijl er niets aan de hand is, is fijn. 

Maar goed, we moeten nog 45 minuten.

Geplaatst
11 minuten geleden zei MetalMichael:

Op het eind nog even heel belangrijk dat Blind de bal tegen Geertruida aanschoot, want die liet Tadic al los voordat Toornstra hem over nam. Die laatste speelt overigens weer eens een waanzinnige partij. 

Ajax weet zich weinig raad met de druk van Feyenoord bij uitnemen en opbouw. Anthony ook weer in de broekzak bij Malacia, vindt hij niet leuk. ;c 

Naja, ‘weer eens’…dit is volgens mij de eerste Klassieker dat hij goed speelt. Niet dat ik daar over klaag trouwens ;c 

Geplaatst

bij een deftige keeper valt die tweede goal niet, zonde

die Hendrix nog zo'n prul

bewerkt door Rossini'

Geplaatst
2 minuten geleden zei MetalMichael:

Die 2-2 jongens... 

Zuur van deze nederlaag, niet normaal. 

Je wist gewoon dat de 3-2 nog ging vallen na de 2-2.

Geplaatst
17 minuten geleden zei Richarð.:

Je wist gewoon dat de 3-2 nog ging vallen na de 2-2.

Precies ja. Zo fucking zuur, ondanks dat je het incalculeert dat je niet wint in de Arena. Denk ook wel te maken met dat je Europees nog 2 dagen later gespeeld hebt dan zij, waardoor het tegen het einde instort.

Hendrix voor Toornstra was inderdaad geen upgrade.

Geplaatst

Dat was wel mooi juist. Dessers wou Martinez uit frustratie een duw geven, maar komt zelf ten val omdat Martinez eerder dan verwacht blokt. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei MetalMichael:

Jij pretendeerde toch neutraal naar voetbal te kijken?

Haha, uit je eigen subjectieve frustratie een ander een neus proberen te zetten.

Misschien moet je even zoeken naar het volledige fragment op normale snelheid.

Geplaatst

Ben zelf ook niet objectief, maar vind het ook 2 pingels. In De Kuip waren ze zeker wel gegeven.

Geplaatst

Hoe kan je nou zeggen dat die laatste een pingel is obv een ingezoomde slomo zonder enige context in tijd en ruimte? :-D Dan is het maar goed dat je een simpele supporter en geen scheidsrechter bent.

Maar goed, sowieso allergisch voor arbitrale discussies door teleurgestelde supporters na een wedstrijd. Idem dito met ouwehoeren over oh zo vreselijk gedrag van de tegenstander. Zelfde met Benfica van de week.