Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Iemand die weet wat er met Walemark aan de hand is? Las op twitter iets over een medische aandoening oid. Speelde namelijk een zeer goede voorbereiding op de tweede seizoenshelft, was toen opeens niet fit en nu mogen zelfs Dilrosun en Idrissi boven hem invallen, en we hebben allemaal gezien hoe dat ging. ;c

Verder laat Wieffer het wel zien. Had in de allereerste oefenwedstrijd van dit seizoen, tegen Kopenhagen oid, al door dat hij mits hij zou wennen aan het niveau echt een leuke aanwinst kon worden. Voetbalde toen al heel makkelijk maar maakte toen nog amateuristische foutjes omdat die nog moest wennen aan het niveau. Natuurlijk was dit Zwolle maar je zag dat het middenveld wel meer in balans was. In de tweede helft zag je ook dat Szymanski meer diepgang had waardoor het middenveld nog beter liep. Ben nog steeds niet gecharmeerd van Danilo, zou zo graag Gimenez op die plek willen zien maar helaas. Paixao was toch de dribbelkoning van de Braziliaanse competitie? Ik had wel een akka 3000 verwacht ofzo, maar tis allemaal nog wat lafjes.

Geplaatst

Vind vooral ook dat Paixao wat minder mag gaan liggen. Erg storende trekjes heeft ie.

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Iemand die weet wat er met Walemark aan de hand is? Las op twitter iets over een medische aandoening oid. 

Daar had FTM het ook over in die space, dat het mogelijk zoiets was. Hij was volgens hem niet gepasseerd of geblesseerd oid.

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Verder laat Wieffer het wel zien.

Zeker, speelde goed. En dat zag je in oefenwedstrijden al wel steeds beter worden. Vandaar mijn opmerking van de week toen er hij denigrerend Matsje Wieffertje werd genoemd door een niet nader te noemen user. ;) Volgens mij is het wel een echt projectje van Slot en zijn ze aan specifieke zaken hard aan het werk. Volgens mij is Wieffer daarin ook erg professioneel. Hij kon laatst in een interview heel specifiek benoemen waar zijn grote verbeterpunt in zit en dat ze dat nu echt aan het ontwikkelen zijn. Ging om het scannen van de ruimte qua positioneren bij balverlies. 

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst
3 minuten geleden zei MetalMichael:

Daar had FTM het ook over in die space, dat het mogelijk zoiets was. Hij was volgens hem niet gepasseerd of geblesseerd oid.

Zeker, speelde goed. En dat zag je in oefenwedstrijden al wel steeds beter worden. Vandaar mijn opmerking van de week toen er hij denigrerend Matsje Wieffertje werd genoemd door een niet nader te noemen user. ;) Volgens mij is het wel een echt projectje van Slot en zijn ze aan specifieke zaken hard aan het werk. Volgens mij is Wieffer daarin ook erg professioneel. Hij kon laatst in een interview heel specifiek benoemen waar zijn grote verbeterpunt in zit en dat ze dat nu echt aan het ontwikkelen zijn. Ging om het scannen van de ruimte qua positioneren bij balverlies. 

Heb ik m toevallig zo genoemd? Ik word wel beetje gek dat hij steeds kleine blessures op loopt. Ik noemde m volgens mij bambi, maar dunno. Ben wel enorm van hem gecharmeerd, ook omdat hij met zijn lengte echt een wapen is zoals we gisteren ook zagen. Wat ik dan wel schrijnend vind om te zien, we hadden echt een paar uitstekende corners achter elkaar, scoren er twee keer uit, gaan ze weer zo'n debiele variant doen. Echt om gek van te worden haha. :D 

Geplaatst

Piatkowski afwezig bij RB Salzburg vanwege onderhandelingen met een buitenlandse club. Zou onze eerste aanwinst deze winter nu dan toch bijna rond zijn? 

Geplaatst

Jup, maar werd vannacht nog medegedeeld dat wanneer Feyenoord wilt we hem dit weekend nog konden vastleggen. Ik blijf positief :classic_ninja:

Geplaatst

Geen idee of dit een betrouwbare bron is, maar zie dit net voorbij komen. Zou wel een toffe transfer zijn. Is Schouten alleen niet haast hetzelfde type speler als Wieffertje?

Geplaatst

Schouten is echt een wereldvoetballer, dus die zal bij ons wel totaal niet uit de verf komen ;c Zou 't wel een hele toffe transfer vinden. 

Geplaatst
50 minuten geleden zei Beppu:

Geen idee of dit een betrouwbare bron is, maar zie dit net voorbij komen. Zou wel een toffe transfer zijn. Is Schouten alleen niet haast hetzelfde type speler als Wieffertje?

100% betrouwbaar. Maar goed, hij geeft ook al aan dat 't lastig gaat worden. 

Geplaatst

Die jongen is zwaar onderschat. Hoorde mijn inziens gewoon bij de NL selectie te zitten afgelopen zomer. Vraag me af of hij haalbaar is voor Feyenoord. Zou wel een geweldige aanwinst zijn.

Geplaatst

Koop sowieso niet. Huur lijkt me sterk, maar hij zat wel op de bank afgelopen twee wedstrijden (dus de complete "hervatting"). 

Geplaatst

Jongen heeft wel een aflopend contract, kan me goed voorstellen dat hij die niet wilt verlengen. Ken hem alleen van FM een aantal jaartjes terug, was het wel een leuk spelertje. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Orrie:

Jongen heeft wel een aflopend contract, kan me goed voorstellen dat hij die niet wilt verlengen. Ken hem alleen van FM een aantal jaartjes terug, was het wel een leuk spelertje. 

Aflopend aan het eind van het seizoen. Je moet gewoon een miljoen naar Rusland overmaken als je hem nu wil hebben. 

Geplaatst

Boeiend. Szymanski kost ook 9 miljoen en als we die cash hebben dan wil ik graag dat ze dat neertellen.

Deze gozer ken ik overigens niet. 

Geplaatst

Ja, ik vind dat we als voetbalclub daar ook niet naar moeten kijken. Die club / speler kunnen er ook niks aan doen.