Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Bayer Leverkusen

Sporting CP

Juventus

Sevilla

Union Berlin

AS Roma

Manchester United

Stade Rennes / Shakhtar Donetsk (verlenging bezig)

We zullen AS Roma wel weer krijgen :D Maar hoop eigenlijk op Union Berlin, want die kun je prima hebben en hebben we goede ervaringen mee gehad vorig seizoen. Wel bizar sterk deelnemersveld in de EL trouwens.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Ik hoop ook op Union. Misschien dan toch een kleine poging voor een ticket op het thuisvak ondernemen bij vrienden daar. 

Hoe dan ook eigenlijk geen makkelijke tegenstanders meer. Vrees dat het ook voor ons een laatste rondje wordt.

Geplaatst

In de Kuip kun je van bijna iedereen winnen en Feyenoord verliest zelden, dus wie weet pikken we een rondje mee. Zou mooi zijn.

Geplaatst

Als we echt ballen hebben spelen we deze wedstrijd gewoon in Donetsk. En nemen we toch uitsupporters mee. ze hebben een goede back en een prima keeper. En voor de rest is het zo stug als de tyfus.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Arezo:

Als we echt ballen hebben spelen we deze wedstrijd gewoon in Donetsk. En nemen we toch uitsupporters mee. ze hebben een goede back en een prima keeper. En voor de rest is het zo stug als de tyfus.

Hun Europese wedstrijden worden in Polen gespeeld. Zelf spelen ze al vanaf 2014 niet meer in hun eigen stadion.

image.thumb.png.43cd8813deccf8f7918486997db051c0.png

Geplaatst

Geen idee wat de staat van het Oekraïns voetbal nu is, ik denk de gunstigst mogelijke loting? 

Geplaatst
14 minuten geleden zei bas huijsmans:

Best prima loting. Nadeel is dat het qua awayday niet veel voorstelt, maar beter een goede loting in de volgende ronde dan maar

Jullie mogen geen fans meenemen dus dat scheelt.

Geplaatst
7 minuten geleden zei PJHoutman:

Geen idee wat de staat van het Oekraïns voetbal nu is, ik denk de gunstigst mogelijke loting? 

Dat gaat gewoon verder.

Geplaatst
35 minuten geleden zei Arezo:

Want daar kan toch niks meer gesloopt worden?

Anyway, prima loting. 50/50 denk ik, al ken ik Shakthar niet heel goed.

Geplaatst
1 uur geleden zei Thierryvane:

Jullie mogen geen fans meenemen dus dat scheelt.

Je kan er ook komen zonder dat je in het stadion zit ;)

Maar daarom is het wel gunstig dat je ze nu loot en niet, in theorie, een ronde verder

Geplaatst
2 uur geleden zei Arezo:

Maar dien je daar het belang van Feyenoord mee?

Als je je gewoon normaal gedraagt daar, dan doe je ze er in ieder geval geen kwaad mee. Als dat nou altijd eens zou gebeuren

Geplaatst
14 minuten geleden zei Hakai:

Wat een goal, als je die bal tegen je kop kreeg dan had je nu ernstige hersenschade. 

Hartman traint met Wieffer, toch?

Geplaatst

Hopelijk snel Bijlow terug. Vind Wellenreuther echt onzeker en is geen puntenpakker. 

Dit is gewoon houdbare bal.

Geplaatst

Het is toch wel veelzeggend dat er uberhaupt om Marciano geroepen wordt, want vorig jaar dacht ik nog dat dat onze slechtste keeper in decennia zou zijn :D 

Geplaatst
36 minuten geleden zei PJHoutman:

Danilo had deze niet gemaakt!

Kan ik deze grap nog een keer doen? 😬