Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
9 minuten geleden zei Richarð.:

Idrissi scoort, dus dat betekent dat Shakhtar ontzettend zwak is.

Shaktar is wel heel zwak.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Zing dat nou niet want kan zo maar zijn dat ze zondag pak slaag krijgen van Ajax ;c

Geplaatst

Idrissi, topspeler. Altijd gezegd.

Gaat wel hard ineens. Lekker potje hoor.

Geplaatst

Scoor nog maar een paar keer nu, ben er niet rouwig om dat nu alles er in gaat ;c Zou het 10-0 kunnen worden? Dat Shakthar verdedigt gewoon niet meer, het is echt bizar. Alle ruimte om aan te nemen, kappen, draaien, schieten. Noem het maar op.

Geplaatst

Alles wat de afgelopen weken misschien wel maanden niet viel valt opeens op deze avond. We zijn ook wel de koning van de afstandsschoten hoor. :D 

Geplaatst

Haha die Trauner is toch heerlijk. Loopt gewoon op van die volledige zwarte kicksen, geen merkje niets. Eventjes iedereen bang maken maar er landde gewoon iemand op zn poot. ;c 

Geplaatst

Heb alleen de tweede helft gekeken, maar heb wel een beetje kippenvel. Door het spel maar ook door die mensjes op de tribune. Ik weet dat hij FM speelt, ik weet dat hij voor Feyenoord is dus bij deze: Putin, je bent een lul.

Geplaatst

Hopelijk nu Juventus loten. Eigenlijk gewoon de mooiste club die er dan nog over is.

Geplaatst
1 minuut geleden zei 007mark:

Hopelijk nu Juventus loten. Eigenlijk gewoon de mooiste club die er dan nog over is.

Een revanche tegen AS Roma zou ik ook wel leuk vinden.

Geplaatst

Ik niet, want daar heb ik een hard hoofd in.

Idrissi graag op de bank zondag, want die gaat dit nooit 2 potjes achter elkaar doen.

Geplaatst
7 minuten geleden zei 007mark:

Doe mij maar één van de twee Unions en hopelijk dan de halve finale. :D Juventus, zielloze club geworden joh, niets meer van over

Geplaatst

Neejoh, wat een gelul weer. Lijkt mij ook weer geen uitsupporters dus.

Ga je ook niet winnen van Ome Mourinho.

Geplaatst

Makkie. Denk eigenlijk dat dit best wel eens een goede loting kan zijn richting de finale. Roma is natuurlijk kut als Mourinho al zijn energie in die wedstrijden gaat steken, maar ik weet niet of ze dat wel gaan doen.

bewerkt door himan

Geplaatst
27 minuten geleden zei Arezo:

0-0 thuis. 1-0 voor Roma uit. 180 minuten lang Mourinho Show.

Dit is inderdaad ook precies waar ik bang voor ben :-D Zal weer een hoop frustratie opleveren dat antivoetbal.

Geplaatst
39 minuten geleden zei himan:

Denk eigenlijk dat dit best wel eens een goede loting kan zijn richting de finale

Mwa, uitsupporters zijn voor Feyenoord wel belangrijk. Grote kans dat die bij Roma uit niet mogen komen.

Geplaatst

Ik had een week Engeland in de planning met de thuiswedstrijd dus die maar even veranderd door donderdag terug te vliegen en vrijdag weer met de trein terug te gaan :D