Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei Arezo:

HAHAHAHHAHAHAHAHA! Wie is deze Pipo de Clown?!

Hij noemt zichzelf de voetbaladvocaat. Maar iemand die zich in minder dan 2 minuten zó ongeloofwaardig maakt, zou ik persoonlijk niet snel inhuren;)

@Kyrilleerste overwinning in de Arena sinds 2005. Prachtige, historische prestatie. Op naar Sparta.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd heren, kampioenschap is wel een feit denk ik zo. Vond bij Feyenoord vooral spelmaker Makkelie en de spits Dieperink uitstekend spelen.

Geplaatst
14 minuten geleden zei cimbomcu:

Van harte gefeliciteerd heren, kampioenschap is wel een feit denk ik zo. Vond bij Feyenoord vooral spelmaker Makkelie en de spits Dieperink uitstekend spelen.

Hehe ik vind hem mooi.

@MetalMichael aai die is wel heftig man.

Geplaatst

Jammer, ik heb m niet meegekregen.

Maar goed, 6 punten los. Mooi programma nog voor de boeg, lesje Mourinho bal krijgen, 5 april nog een keer Ajax op de kloten geven en dan nog Spakenburg in de finale. Wat een beelden. :D 

Geplaatst
2 uur geleden zei MetalMichael:

Is al gebeurd, wees niet bang. ;) 

Toch bijzonder dat een ander voor een zelfde onsmakelijk grap even van het forum moest verdwijnen. We houden het maar op voorkeur van de staf, zoals wel vaker.

Geplaatst

Allemachtig, laten we vooral niet te kleinzerig gaan doen zeg. Zoveel was er niet aan de hand. 

Geplaatst
27 minuten geleden zei Mansveld:

Toch bijzonder dat een ander voor een zelfde onsmakelijk grap even van het forum moest verdwijnen. We houden het maar op voorkeur van de staf, zoals wel vaker.

Tsja, die had waarschijnlijk al wat meer op z'n kerfstok. 

Geplaatst

Wat is die van de Vaart toch een ongelofelijke sipneus zeg. Vind het sowieso opmerkelijk dat mensen met zo'n uitgesproken clubvoorkeur 'objectief' analyses moeten maken. Die man kan het niet eens over zijn hart verkrijgen om een positief woord over Feyenoord uit te brengen joh.

Geplaatst

Datzelfde kan je over Van Hooijdonk richting Ajax zeggen. Gewoon lekker laten gaan joh, alsof het ook maar iemand interesseert wat Van der Vaart ergens van vindt.

Geplaatst

Er is in Nederland maar een beperkt aantal analisten (op radio en tv) echt de moeite van het beluisteren waard. Waarvan de meeste ook alleen maar in de rust of na afloop, als ze hun mening geven over iets dat ze ook daadwerkelijk hebben gezien.

Geplaatst

EDIT:Trouwens, dit mag de staf lekker uitzoeken.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst
28 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

En dan dat juichen van Berghuis. :D :D :D Mooier ga je ze niet krijgen met zo'n uitslag.

Was even vergeten dat juichen tegen je oude club verboden is.