Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Kan m niet bekijken, maar goeie goal?

Post aangepast.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Wie is die guy naast Karim? Wat een misselijkmakend ventje joh. Zit alleen maar naar dingen te zoeken om Feyenoord te bashen, kneusje. :D 

Geplaatst

Sinclair Bischop? Die is van RTV Rijnmond geweest en volgens mij ook gewoon Feyenoord-fan?

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst
5 minuten geleden zei PJHoutman:

Sinclair Bischop? Die is van RTV Rijnmond geweest en volgens mij ook gewoon Feyenoord-fan?

Jezus wat een pessimist is dat zeg. Mijn god.

Geplaatst
3 minuten geleden zei MetalMichael:

Die tegengoals dit seizoen... Vreselijk.

Echt ongekend hoor ;c Maar kan je geen pech meer noemen.

Geplaatst

Die Dilrosun komt toch ook echt geen lantaarnpaal voorbij. Ik snap dat ook niet van Slot hoor, dan heb je zo weinig ruimte rond de 16 en dan ga je met Stengs en Dilrosun met twee linkspoten op rechts trechtervoetbal spelen. 

Geplaatst
16 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Jezus wat een pessimist is dat zeg. Mijn god.

Hekel aan pessimistische Feyenoordfans idd

Geplaatst
6 minuten geleden zei PJHoutman:

Gaat Nuytinck wel ergens vandaag nog geel krijgen?

Waarschijnlijk zelfs niet als die de 2-3 maakt en z'n shirt uittrekt

Geplaatst
5 minuten geleden zei Bolderbast:

Zoek de zijkant nou eens op.

Daar staat ook niemand die zn man voorbijkomt, of iets verrassends doet.

Na de 2-2 alleen maar elkaar de bal toeschuiven. Geen man overslaan, niets verrassends, niets van urgentie...

Geplaatst

Alles en iedereen eruit. Van de technische staf tot aan de parkeerwachters en koffiejuffrouwen. Niemand gaat vrijuit na dit debacle. Helemaal opnieuw beginnen! Mislintat kom er maar in.

Geplaatst

Wat een walgelijke vertoning in de tweede helft zeg. Deze drie kwartier van mijn leven krijg ik nooit meer terug. Nul diepte, nul breedte in het spel en maar een beetje doelloos geschuif. Zouden de spelers voor elke voorzet die ze geven van Slot € 100 in de spelerspot moeten doneren ofzo? Die spelers van NEC moeten zich echt de ballen uit de broek hebben gelachen de tweede helft. Zo makkelijk verdedigen als je al weet dat elke actie aan de zijkant binnendoor gaat. Bijzonder ook dat je Nieuwkoop erin gooit maar hij als een veredelde derde CV speelt. Had hem de overlap laten maken en je had in ieder geval nog iets van dreiging aan de zijkant gehad. Maar nee hoor, vijf man staan al lekker in de vijandelijke 16 te wachten op een voorzet die nooit komt. Schandalig ook van Slot dat hij geen fatsoenlijk plan B heeft.

Geplaatst

En voor de kameraden die er zijn vanavond: er mogen best wat klappen uit gedeeld worden. In het belang van de club.