Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Wieffertrekt wel van de zomer. Wat is die man ongekend goed geworden het afgelopen jaar. Gaat een hele hoop knaken opleveren. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei Beppu:

Wieffertrekt wel van de zomer. Wat is die man ongekend goed geworden het afgelopen jaar. Gaat een hele hoop knaken opleveren. 

Echt DE grote man op het middenveld en dan nog David achterin. :< die was ook wel weer eerrrrruggggg goed vandaag zeg. santi weer pech, helaas. Heeft een goaltje nodig

Geplaatst
4 uur geleden zei Kyrill:

EDIT GR (Reactie op een aangepast bericht)

Ik kan helaas niet aan de cijfers, van dit seizoen komen. Vorig was het dit iig:

Alle zeven rode kaarten die Feyenoord mee kreeg dit seizoen

In totaal kregen zeven spelers van een bezoekende club aan De Kuip een rode kaart, wat het hoogste aantal is voor alle clubs uit de Europese top-5 competities + Eredivisie in een thuisduel.

:classic_ninja:

Zegt genoeg. Hebben we het nog niet eens over de penaltys

Geplaatst

Eigenlijk zijn dit van die overwinningen van 'de kampioen'. Beetje jammer dat PSV 287483 punten voorstaat.

Geplaatst
9 uur geleden zei Arezo:

Eigenlijk zijn dit van die overwinningen van 'de kampioen'. Beetje jammer dat PSV 287483 punten voorstaat.

Wij gaan gewoon die coolsingel op voor die tweede plek

Geplaatst
11 uur geleden zei putdus:

Zegt genoeg. Hebben we het nog niet eens over de penaltys

Hahaha. Mijn posts negeren en er alleen uitpikken wat jou uitkomt. Moet toch lastig zijn als zoveel dingen je niet uitkomen en dat je dan alleen moet gaan liggen knuffelen met de dingen die je wel uitkomen. Vast ook een manier om oud te worden. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Lenstra:

Hahaha. Mijn posts negeren en er alleen uitpikken wat jou uitkomt. Moet toch lastig zijn als zoveel dingen je niet uitkomen en dat je dan alleen moet gaan liggen knuffelen met de dingen die je wel uitkomen. Vast ook een manier om oud te worden. 

Ach je weet onderhand toch wel wie putdus is? Ik denk oprecht dat Kyrill nog meer voetbal verstand heeft dan deze kerel. :D 

Geplaatst

Pffff toch wel zenuwachtig voor vanavond hoor jongens. Zie op X ook echt veel Feyenoorders in Rome. ;c Wat hebbie daar nou te zoeken, kan alleen maar narigheid van komen denk ik dan. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Pffff toch wel zenuwachtig voor vanavond hoor jongens. Zie op X ook echt veel Feyenoorders in Rome.  Wat hebbie daar nou te zoeken, kan alleen maar narigheid van komen denk ik dan. 

Cultuursnuivers hé. 

Vanavond winst hoor mannen. Santiago gaat Rome heet maken.

Geplaatst
Zojuist zei Dansmeister:

Cultuursnuivers hé. 

Vanavond winst hoor mannen. Santiago gaat Rome heet maken.

;c 

De vorige keer maakte hij vooral zichzelf heet tegen die engnek van een Mancini. Dat is wel echt een pure Italiaan hoor, gadverdamme.

Geplaatst

We janken 4x op de lat, doelpunt onterecht afgekeurd, twijfelachtige rode kaart en in de 88e minuut een kluts eigen doelpunt onderkant lat erin en we liggen eruit.

Geplaatst

Eerste tien minuten overbluffen we die Romeinen. Van de eerste 3 kansen vliegen er direct in, waarna we ons lekker ingraven. Roma schiet 4x op de lat, doelpunt wordt onterecht afgekerud en uit frustratie pakken zij in de 88e minuut een rode kaart. Hoppa we zijn door.

Of iets tussen de situatie van Arezo en mij in

Geplaatst

Ik kan hier echt niet naar kijken he. Bij elk moment liggen en naar die scheidsrechter toe. Nu al helemaal klaar met die kutialianen en we gaan ons weer laten opnaaien deze pot 

Geplaatst

Ik kan me de laatste Europese wedstrijd met een goede scheidsrechter niet herinneren. Onzinnige gele kaart.