Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei putdus:

Apart dat minteh niet speelt. Toch 1 van de betere

:D Okay, nu weet ik zeker dat het een act is. 

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Geertrauda is toch ff een stuk slechter op de back. Kun je beter in het centrum zetten ipv die Beelen. Is wachten op de 2-1 zo en moeten uitkijken om niet tegen een monster score aan te lopen 

Geplaatst

Die slot en de wolf die karsdorp opnaaien, lekker voorbeeld voor je club. Helemaal die aso van de wolf moet je toch helemaal niet bij de club willen hebben. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei putdus:

Geertrauda is toch ff een stuk slechter op de back. Kun je beter in het centrum zetten ipv die Beelen. Is wachten op de 2-1 zo en moeten uitkijken om niet tegen een monster score aan te lopen 

Stop alsjeblieft als je nooit Feyenoord kijkt. Het is niet eens grappig meer. 

Geplaatst
Zojuist zei putdus:

Die slot en de wolf die karsdorp opnaaien, lekker voorbeeld voor je club. Helemaal die aso van de wolf moet je toch helemaal niet bij de club willen hebben. 

Wat lul je nou man, Slot/Wolf waren aan het ouwehoeren met Karsdorp, en Karsdorp ging vervolgens uit z'n plaat.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bogatyr:

Gaat weer helemaal uit de hand lopen straks.

Krijg je met zo'n scheids die geen overwicht heeft. 

John de Wolf held, even die walgelijke Karsdorp uitkafferen. 

Geplaatst
Zojuist zei putdus:

Kom putdus, terug naar het Ajax topic. Hier begin je gewoon irritant te worden en in het Ajax topic kan ik er wel omlachen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei putdus:

:-D:-D je kan het niet laten he

Geplaatst
Zojuist zei La Pulga:

Kom putdus, terug naar het Ajax topic. Hier begin je gewoon irritant te worden en in het Ajax topic kan ik er wel omlachen.

:D

Hier is het volslagen bullshit wat ie roept met een dik randje rancune richting de kampioen. In het ajax topic zit er soms nog een kern van waarheid in omdat die daadwerkelijk zo slecht zijn als hij stelt.

Geplaatst
1 minuut geleden zei La Pulga:

Moet je een aso als putdus wel bij je club willen hebben? 

Geplaatst
2 minuten geleden zei joostmakaay:

Wat lul je nou man, Slot/Wolf waren aan het ouwehoeren met Karsdorp, en Karsdorp ging vervolgens uit z'n plaat.

Wel onnodig, want geeft die Italianen alleen maar brandstof.

Verder heel matig vandaag, weinig in te brengen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei joostmakaay:

Ouwehoeren? Ze wilden hem even de les lezen. Waar halen ze het idee vandaan om dat te moeten doen? Lekker provoceren en dan weer de lachende onschuld spelen. Man hou je bezig met je eigen ploeg.

Geplaatst
Zojuist zei Urbeto:

Stel je voor dat je supporter bent van een club met grotendeels aso's:mrgy:. Zou nooit mijn club kunnen zijn.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Urbeto:

Ik een aso?

minteh erin. Snelheid voorin.

Geplaatst

Putdus, ga lekker ergens anders je heil zoeken in plaats van dit Feyenoord-topic. Dankjewel. Houd je lekker bezig met je eigen club - om jouw woorden te gebruiken.

Geplaatst
Zojuist zei putdus:

Ik een aso?

Hoera! Eindelijk een gedichtje dat rijmt.

Geplaatst
2 minuten geleden zei putdus:

Ouwehoeren? Ze wilden hem even de les lezen. Waar halen ze het idee vandaan om dat te moeten doen? Lekker provoceren en dan weer de lachende onschuld spelen. Man hou je bezig met je eigen ploeg.

1 minuut geleden zei putdus:

Ik een aso?

Als ik jouw berichten lees vraag ik me vaak iets af: wie vind jij dan wél een karikatuur van zichzelf? 

Geplaatst

Verwacht niet dat we er een resultaat uitslepen vanavond. Gaat erg moeizaam en het niveauverschil is wel aanwezig, zeker als Dybala in stelling wordt gebracht. 

Geplaatst
14 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik word lid want Beelen is lit.

Hij zweeft ook een beetje over dat veld, wat opmerkelijk is want lange gozer. Heeft wel een tweedejaars hbo journalistiek-hoofd.

Geplaatst

Dit is een enorme slijtageslag zo. Beide ploegen zitten er duidelijk doorheen. We hebben het defensief goed staan, maar dat hebben we wel vaker gehad in het Olimpico. Ik ben er niet gerust op.