Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
40 minuten geleden zei Djurovski:

Het is geen zaalvoetbal

Met alle respect, maar iemand scheurt zeer waarschijnlijk zijn kruisband af. Ik neem aan dat je het interview met Slot na afloop gezien hebt? Het zou de tweede keer in zijn carrière zijn. Zou een iets empathischere reactie niet op zijn plaats zijn?  

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

Met alle respect, maar iemand scheurt zeer waarschijnlijk zijn kruisband af. Ik neem aan dat je het interview met Slot na afloop gezien hebt? Het zou de tweede keer in zijn carrière zijn. Zou een iets empathischere reactie niet op zijn plaats zijn?  

Nee joh die gast vind zichzelf oh zo grappig en vind dit soort tackles dus blijkbaar normaal en zal het waarschijnlijk af doen als 'risico van het vak' aangezien hij voor Grunn is en een hekel heeft aan Feyenoord. Gezond verstand is niet een van de eerste dingen waar ik aan denk als ik zijn eerdere posts lees.

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

Weet je inmiddels niet dat onderstaand een live gifje is van Djurovski?

dumb-braindead.gif.7cf47d268a935f64d1b01807e01f0882.gif

Geplaatst

Bewaar dat schuimbekken nou maar voor zondag jongens. Wat kan ons die Djurovski nou schelen. Hij is voor een club die niet eens in de bekerfinale staat;e.

Geplaatst
12 minuten geleden zei Beppu:

Bewaar dat schuimbekken nou maar voor zondag jongens. Wat kan ons die Djurovski nou schelen. Hij is voor een club die niet eens in de bekerfinale staat;e.

Dan is zondag helemaal een eitje, die club haalde niet eens de kwartfinale van de beker.

Geplaatst

Ik heb @Djurovski door de podcast en de podcastborrel leren kennen als een schat van een vent. Ik maak ook weleens grapjes die superstom zijn, kan iedereen gebeuren. Doordat ik hem kende voelde ik me vrij om dit tegen hem te zeggen.

Geplaatst
27 minuten geleden zei Arezo:

Ik heb @Djurovski door de podcast en de podcastborrel leren kennen als een schat van een vent. Ik maak ook weleens grapjes die superstom zijn, kan iedereen gebeuren. Doordat ik hem kende voelde ik me vrij om dit tegen hem te zeggen.

Al draagt een aap een gouden ring…

Geplaatst
8 uur geleden zei Arezo:

Nee interview niet gezien. Alleen die van de Groningers. Tuurlijk is het zeer klote van Stengs. Gun je niemand. Maar Groningen als schopploeg neerzetten zoals een aantal hier achter elkaar doen maar deze overtreding niet eens benoemen

Tja dan moet je ook niet klagen dat de tegenstander uitdeelt

Geplaatst
16 minuten geleden zei Djurovski:

Nee interview niet gezien. Alleen die van de Groningers. Tuurlijk is het zeer klote van Stengs. Gun je niemand. Maar Groningen als schopploeg neerzetten zoals een aantal hier achter elkaar doen maar deze overtreding niet eens benoemen

Haha ga jij even lekker ergens anders janken joh. Christus te paard.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Beppu:

Reneetje is wel echt een stereotype Feyenoorder volgens mij:D

Haha scheer me niet over één kam maar als je zo stoer komt doen kan je m’n kloten kussen. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Djurovski:

Lekker Zuid-Amerikaanse grinta!!

Geplaatst

Jezus wat een jankend. Nou die gaat maar lekker zaalvoetballen als hij weer fit is.

Geplaatst

Milambo in de basis, kijk ik toch wel naar uit hoor :<

Edit; Staat hij straks als linksbuiten. Dat vind ik dan wel weer gek. Of het is een soort 4-4-2.

bewerkt door 007mark