Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hij ontnam geen scoringskans??

Zelden zoveel onzin bij elkaar gehoord 

bewerkt door putdus

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst

Einde seizoen voor Q :classic_sad:

Wat enorm sneu voor die jongen dat hij dit weer oploopt. Mist hierdoor ook het EK en een transfer. Uiteraard voor de club ook kloten.

Geplaatst

Wat een klotenieuws zeg. Hopelijk komt hij er wel weer helemaal bovenop. 

Geplaatst

Ik verwacht uiteraard spanddoeken voor Q zijn herstel!! Als Bijlow het al krijgt, die bijna altijd geblesseerd is....

Wel mooi kut hoor....

I

Geplaatst
4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Wat is er zondag?

Verrassing, ik vertel je het wel een keertje.

Geplaatst
22 minuten geleden zei La Pulga:

Verrassing, ik vertel je het wel een keertje.

Meer spanning voor Volendam. Ik bekijk het per wedstrijd.

Geplaatst

Erg matige speler idd. Zal wel weer vijftien wedstrijden duren voor Slot (als die blijft) weet wie zijn buitenspelers zijn.

Geplaatst

Jongens, lees ff het perspectief:

Feyenoord ziet in Moussa de opvolger van Alireza Jahanbakhsh. De Rotterdammers hebben aangegeven de cluboptie niet te lichten en zijn contract is al formeel opgezegd. De stadionclub maakt een transfervergoeding over meerdere termijnen naar de Belgische club Patro Eisden om Moussa over te nemen. Zijn contract liep tot medio 2025.

In die optiek snap ik de transfer wat meer want Alireza, heerlijke vent maar jezus wat hij allemaal van zijn voeten liet schieten gedurende de wedstrijd ;c;c Aan strijdlust ontbrak t m niet maar dit was echt zo'n typische hardwerk voetballer zonder te voetballen.

Geplaatst

We hebben hem! En iedereen wilde hem hé:<. Heerlijk projectje voor Slot en co. Dit wordt een sensatie in 2025/2026. Volgend jaar nog even rustig wennen aan het befaamde Feyenoord voetbal en af en toe invallen. Het jaar daarop gaan we los.

Geplaatst
33 minuten geleden zei Beppu:

We hebben hem! En iedereen wilde hem hé:<. Heerlijk projectje voor Slot en co. Dit wordt een sensatie in 2025/2026. Volgend jaar nog even rustig wennen aan het befaamde Feyenoord voetbal en af en toe invallen. Het jaar daarop gaan we los.

Bedoel je niet, niemand wilde hem?