Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
8 uur geleden zei 007mark:

Overigens zou het mij bij Hancko niet verbazen als die dus niet naar een enorme topclub gaat (hoewel ik denk dat bij hem de kans groter is dat hij slaagt), maar dat Leicester hem haalt als die promoveren bijvoorbeeld.

In zo'n geval altijd een fiks doorverkooppercentage bedingen, want dan gaat hij binnen twee jaar geheid nog een stap omhoog maken.

Geplaatst

Als Hancko naar Leicster CIty gaat, kan ie net zo goed bij Feyenoord blijven, Leicster is flinke stap omlaag. Er moeten vast heus wel betere en aantrekkelijker ploegen voor hem komen, voor een team dat nu nog op 2e niveau van Engeland spelen...

Geef het geduld is pas April , duurt nog wel even tot midden juni/begin juli.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Kyrill:

Als Hancko naar Leicster CIty gaat, kan ie net zo goed bij Feyenoord blijven, Leicster is flinke stap omlaag. Er moeten vast heus wel betere en aantrekkelijker ploegen voor hem komen, voor een team dat nu nog op 2e niveau van Engeland spelen...

Geef het geduld is pas April , duurt nog wel even tot midden juni/begin juli.

Ik denk dat vooral het maandelijkse bedrag dat op de rekening komt het erg aantrekkelijk maakt. Daarnaast speelt Leicester volgend jaar waarschijnlijk weer op het hoogste niveau (die kanttekening plaatst Mark ook). Jezelf verder in de kijker spelen bij zo'n club kan erg interessant zijn natuurlijk. 

Maar ik ben het met je eens dat hij zeker een niveau hoger aan kan hoor. Subtopper in een van de topcompetities

Geplaatst

Wel lekker om op voorsprong te komen, want het ging redelijk stroef het eerste kwartier.

Geplaatst

3 toch? Tegen Utrecht ook?

Wat een schoppers daar. En die Nijhuis staat er maar stom bij te lachen.

Geplaatst

Nou ben ik doorgaans best een fan van hoe Neijhuis fluit, maar vandaag overdrijft hij het wel heel erg... Bij menig scheidsrechter had Fofana al tegen zijn tweede gele kaart aangezeten bijvoorbeeld.

In de rust Ivanusec brengen maar? Denk dat Paixao maximaal 3 ballen goed geraakt heeft. Minteh en Stengs krijgen nog even het voordeel van de twijfel en Gimenez heeft überhaupt nog geen bruikbare bal gehad.

Geplaatst

Als dit zo doorgaat hebben wij straks 30 miljoen redenen om Ajax aan te gaan lopen liggen te staan te aan te moedigen.

Geplaatst

Het vizier snel op volgende week, want dit was helemaal ruk. Hoe dan ook, de tweede plaats lijkt me nu definitief binnen. Op naar de finale! 

Geplaatst

Plekkie twee in de pocket! Volgend jaar weer een mooi (liefst warm) tripje in het kampioenenbal pakken:<.

Geplaatst

Pijnlijke statistiek Gimenez blootgelegd: ‘Zo heeft Feyenoord niks aan hem’ (voetbalzone.nl)

Je komt langzamerhand wel op het feit neer dat je Ueda het bijna niet meer aan kan doen om hem nog steeds op de bank te laten zitten. Tegelijkertijd is het voor de financiële waarde van Gimenez dodelijk als hij de laatste paar wedstrijden het seizoen afsluit als bankzitter.

Wat zouden jullie doen?

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst
12 uur geleden zei cimbomcu:

Pijnlijke statistiek Gimenez blootgelegd: ‘Zo heeft Feyenoord niks aan hem’ (voetbalzone.nl)

Je komt langzamerhand wel op het feit neer dat je Ueda het bijna niet meer aan kan doen om hem nog steeds op de bank te laten zitten. Tegelijkertijd is het voor de financiële waarde van Gimenez dodelijk als hij de laatste paar wedstrijden het seizoen afsluit als bankzitter.

Wat zouden jullie doen?

Ik hap maar even dan: Op basis van wat zou Ueda een kans moeten krijgen? Zag hem tegen Fortuna ook weer een giga kans missen. Die zit er ook echt niet lekker in.