Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei rich ruzzian:

Zijn eerdere blessures waren de rechterknie toch? 

Klopt, ja.

Goed belangrijker is vandaag de Champions League loting. Heel eeg hopen op Club Brugge en/of Shakhtar uit Pot 2. Dan Sporting CP ontlopen uit Pot 3, en hetzelfde met Monaco en Aston Villa uit Pot 4. Dan kan bet nog enigszins kansrijk worden om bij de eerste 24 te eindigen.

Pot 1 acht ik eigenlijk alles wel kansloos en Pot 2 ook. Zelfs als we thuis spelen in een kolkende Kuip.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Op dit moment zie ik het sowieso vrij somber in, ook tegen Shaktar en/of Club Brugge.  

Club Brugge is het momenteel wel echt helemaal kwijt op dit moment.

Geplaatst
Zojuist zei timpy00:

Club Brugge is het momenteel wel echt helemaal kwijt op dit moment.

Feyenoord niet gelukkig. :D

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

https://www.universiteitleiden.nl/en/news/2024/08/revision-of-fifas-transfer-system-on-the-horizon

Postte dit al eerder van het NRC. Schijnt dat Feyenoord al reserves in de jaarboeken heeft opgenomen om dit eventueel op te kunnen vangen. Vandaar weinig grote transfers tot dusverre en enkel maar huur interesses 

Ga het niet lezen hoor, maar geloof best dat dit uiteindelijk gewoon weer een ijzersterke move is van De Don.

Geplaatst
2 uur geleden zei rich ruzzian:

Zijn eerdere blessures waren de rechterknie toch? 

Niet alleen dat, het was ook z'n ski-knie. Voelt 'ie met het voetballen niks van.

Geplaatst
55 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

https://www.universiteitleiden.nl/en/news/2024/08/revision-of-fifas-transfer-system-on-the-horizon

Postte dit al eerder van het NRC. Schijnt dat Feyenoord al reserves in de jaarboeken heeft opgenomen om dit eventueel op te kunnen vangen. Vandaar weinig grote transfers tot dusverre en enkel maar huur interesses 

Dat is inderdaad wel dé reden waarom dit eigenlijk zo'n gekke transerperiode. Heel veel huurtransfers met opties tot koop om dit allemaal af te wachten

Geplaatst
13 minuten geleden zei Beppu:

Portugal we komen je hoofdstad slopen!!!!

Ik ben voor Ajax, mag ik wel mee? Kip Piri Siri 

Geplaatst

Jullie gaan alles winnen! Alleen tegen Sparta Praag 0 puntjes.

Geplaatst

2 puntjes door moeizame gelijke spelen tegen Sparta Praag en Salzburg, lekker.

Geplaatst
1 uur geleden zei Beppu:

Portugal we komen je hoofdstad slopen!!!!

Zijn er fonteinen??

Geplaatst

Krijg net van de Bever door dat Geertruida gaat verlengen en rugnummer 7 krijgt

Geplaatst

Die loting is helaas niet zo gunstig als die van PSV. Met het waarschijnlijke vertrek van Luts kan het nog weleens extra lastig worden in de CL, omdat ik vind dat de zwakke posities niet voldoende versterkt zijn (vooral het vertrek van Wieffer wordt niet direct opgevangen en verder ontreekt kwalitatieve breedte). Ik ben wel benieuwd wat González kan overigens. Lijkt me op het eerste oog zeker geen slechte versterking.

Maar goed, we zullen zien.