Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei Grote Ree:

Bij die 2-2 had ie op zijn minst mogen duiken. 

Die was wel echt onhoudbaar hoor, fantastische kopbal. Milambo hinderde hem ook nog behoorlijk.

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
1 minuut geleden zei Grote Ree:

Ja, zo kan ie wel weer hè. Feestvieren doe je maar lekker in het Groningen-topic. Of moet ik de Duitsers ook nog feliciteren met het gewonnen punt?

Gemiste kans om hem een strafpunt te geven met omschrijving: Gefeliciteerd met je gewonnen punt. ;c 

Geplaatst
Zojuist zei Sick Blik:

Die was wel echt onhoudbaar hoor, fantastische kopbal. Milambo hinderde hem ook nog behoorlijk.

Hij zat inderdaad goed in de hoek, dus hij zou hem niet gehad hebben waarschijnlijk. Desondanks vind ik het altijd een brevet van onvermogen wanneer een keeper aan de grond genageld staat.

Geplaatst

Hebben we geen terugkoopoptie op Slot bedongen? Deze man, en dan alleen al voor de camera dat rondje met iedereen... Afschuwelijke kerel. Ik denk dat we Aad de Mos moeten polsen als A(a)dje-interim, ik zie ook nul komma nul spirit erin. Die spelers willen niet door het vuur gaan voor deze Wiskunde-leraar (zoals hij terecht werd genoemd), met zijn idiote gewoontes en oninspirerende gestalte.

bewerkt door frietsaus

Geplaatst

Moet toch kunnen dat Djurovski een geintje maakt? Snap goed dat die blij is, bonuspuntje voor Groningen. Af en toe een grapje zoals dat naar elkaar vind ik niks mis mee.

Geplaatst

Seizoen is al klaar. PSV rond januari/februari al kampioen.

Plek 2 gaat heel zwaar worden.

Alles wat opgebouwd is, is na 3 maanden alweer afgebroken

Geplaatst

Pure provocatie in ons topic. Kan echt niet, wat een schande. Heb het gerapporteerd hoor boys.

Haha tuurlijk man, lekker laten gaan. Ik ben nu toevallig de biografie van Bert Jacobs aan het lezen. Die heet Hotskotsbegoniavoetbal. Dat is wat Groningen doet. Rennen, vliegen, vallen weer opstaan. Nog een keer er tussen weer een beuk daar. Het lijkt he-le-maal nergens op. Ze kunnen nog geen bal over 10 meter recht vooruit spelen maar het publiek vindt het prachtig.

Als je dan als Feyenoord (terecht) met 0-2 voorkomt moet je het uitspelen. Maar Ueda hield geen bal vast. Milambo viel dramatisch in. Smal die hartstikke kut speelt. Dan is het al gauw niet goed genoeg. Gelukkig nu makkie donderdag tegen Leverkusen ;c

bewerkt door Arezo

Geplaatst
12 minuten geleden zei Sick Blik:

Moet toch kunnen dat Djurovski een geintje maakt? Snap goed dat die blij is, bonuspuntje voor Groningen. Af en toe een grapje zoals dat naar elkaar vind ik niks mis mee.

Bonus punt? Gewoon twee te weinig. Niks geluk. 

Geplaatst
42 minuten geleden zei Arezo:

Pure provocatie in ons topic. Kan echt niet, wat een schande. Heb het gerapporteerd hoor boys.

Haha tuurlijk man, lekker laten gaan. Ik ben nu toevallig de biografie van Bert Jacobs aan het lezen. Die heet Hotskotsbegoniavoetbal. Dat is wat Groningen doet. Rennen, vliegen, vallen weer opstaan. Nog een keer er tussen weer een beuk daar. Het lijkt he-le-maal nergens op. Ze kunnen nog geen bal over 10 meter recht vooruit spelen maar het publiek vindt het prachtig.

Als je dan als Feyenoord (terecht) met 0-2 voorkomt moet je het uitspelen. Maar Ueda hield geen bal vast. Milambo viel dramatisch in. Smal die hartstikke kut speelt. Dan is het al gauw niet goed genoeg. Gelukkig nu makkie donderdag tegen Leverkusen 

Vind het wel schokkend dat je zo 'outworked' wordt door Groningen met gebrek aan een betere Nederlandse term, terwijl Priske zo aan het drammen was met zijn 'high intensity'

Geplaatst
4 uur geleden zei 007mark:

Screenshot_20240914_235313_Instagram.jpg.dc0d4a8a8c0837bcc7b3a489490edd23.jpg

Jaaaaa hij levert weer.

Zijn spelling is ook niet je van het met zijn dissapointing... Sowieso, ik kan nooit achter deze man meer staan als Feyenoord-fan zal ik maar zeggen, daar ik sinds 2017 ben gestopt met seizoenskaart en niet meer kan gaan. In ieder geval, al winnen we de CL... Deze man mag altijd gratis en voor niet weg, sterker nog: Ze krijgen er gratis een Fugees CD bij van me!

Geplaatst
1 uur geleden zei Thierryvane:

Hoe was Lotomba mannen?

Redelijk onopvallend, veel ging over links. Wat ik met Paixao begrijp, maar met Smal erachter een stuk minder. Vond Lotomba verder okay, nog een prima assistje. Zou hem een 6 geven.

Verder wil ik deze post graag wijden aan enkele wijze woorden:

New Day - new opportunities.

Discipline and teamwork.

God sees everything 

bewerkt door 007mark

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Hoe was Lotomba mannen?

Redelijk goed aan de bal, al was die vrij passief de eerste 60 min, nonchalant en slordig in zijn verdedigende positiespel.

Geplaatst
21 uur geleden zei MarcFR:

Seizoen is al klaar. PSV rond januari/februari al kampioen.

Plek 2 gaat heel zwaar worden.

Alles wat opgebouwd is, is na 3 maanden alweer afgebroken

Wat was er opgebouwd dan?

Geplaatst
10 minuten geleden zei putdus:

Wat was er opgebouwd dan?

Jij hebt drie jaar onder een steen gelegen? :D Hoef ik niet echt uit te leggen toch?

Geplaatst
Zojuist zei Sick Blik:

Jij hebt drie jaar onder een steen gelegen? :D Hoef ik niet echt uit te leggen toch?

Je doet alsof er iets geweldigs is opgebouwd. In mijn ogen heeft Slot gigantisch gepiekt met deze selectie met als hoogtepunt een kampioenschap. En zijn deze resultaten meer realistisch, want zulke bijzondere spelers heeft feyenoord niet.

Geplaatst
5 minuten geleden zei putdus:

Je doet alsof er iets geweldigs is opgebouwd. In mijn ogen heeft Slot gigantisch gepiekt met deze selectie met als hoogtepunt een kampioenschap. En zijn deze resultaten meer realistisch, want zulke bijzondere spelers heeft feyenoord niet.

meer

Geplaatst

Putdus heeft ook gelijk, Slot heeft gepiekt met de selectie. Echter was het gister beduidend minder als wat er de afgelopen twee jaar op het veld stond. Komende weken zal het vast beter worden.

Geplaatst
37 minuten geleden zei putdus:

En met de nodige mooie verkopen erbij de afgelopen jaren, Feyenoord is als club behoorlijk opgeklommen de laatste 3 jaar. Mja je ziet wat 1 belachelijke transferzomer kan doen. Desondanks zijn er nog steeds een paar uitstekende spelers, waaronder Hancko wat een van de beste Feyenoord spelers is die ik ooit heb mogen aanschouwen. 

De jeugdopleiding is ook aardig opgepoetst sinds Arnesen.

Geplaatst
39 minuten geleden zei Sick Blik:

En met de nodige mooie verkopen erbij de afgelopen jaren, Feyenoord is als club behoorlijk opgeklommen de laatste 3 jaar. Mja je ziet wat 1 belachelijke transferzomer kan doen. Desondanks zijn er nog steeds een paar uitstekende spelers, waaronder Hancko wat een van de beste Feyenoord spelers is die ik ooit heb mogen aanschouwen

De jeugdopleiding is ook aardig opgepoetst sinds Arnesen.

Dan typ je aardig netjes voor een zesjarige.

Geplaatst
5 minuten geleden zei putdus:

Onnodig Put, dit kan jij beter want soms heb je gelijk maar verwoord je het gewoon kut 

Geplaatst
10 uur geleden zei putdus:

:D Sterk tegenargument. Volwassen ook.

Ik kijk nu 20 jaar naar Feyenoord en ik kan geen betere speler bedenken dan Hancko.

bewerkt door Sick Blik