Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik snap van veel mensen, het nog niet overhoudt dit seizoen bij Feyenoord. In alle eerlijkheid, vorig seizoen ging het onder Slot tegen NEC ook niet bepaald makkelijk...

Zowel thuis als uit gelijkspel in de beker maar nipte 1-0 winst oid

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
6 uur geleden zei Kyrill:

Ik snap van veel mensen, het nog niet overhoudt dit seizoen bij Feyenoord. In alle eerlijkheid, vorig seizoen ging het onder Slot tegen NEC ook niet bepaald makkelijk...

Zowel thuis als uit gelijkspel in de beker maar nipte 1-0 winst oid

In 3 jaar Slot heb ik niet zo'n slechte wedstrijd gezien als gisteren. Dat je gewoon 4-5 keer als speler op de flank een bal door het midden wil spelen die dan afgepakt wordt. Dat is 5e klasse reserve amateur niveau. Kan echt niet. Onder Slot kwam je ook creativiteit te kort, maar nu heb je gewoon helemaal geen creativiteit meer. 

Dat zijn dus 2 dingen die fout gaan. Er staat echt een hoop teringzooi op het veld, vrijwel alles wat in de zomer erbij is gekomen en dan maakt Priske allerlei verkeerde keuzes nog. Dit gaat niet meer goedkomen. Hopelijk kan Pusic alvast benaderd worden.

bewerkt door Sick Blik

Geplaatst

Te Kloese is het meest verantwoordelijk voor deze puinhoop. Kijk nou eens wat voor schandalige rommel hij binnengehaald heeft. Op Hwang en Bueno na kunnen ze er allemaal niks van

Vrees alleen dat Priske dit ook niet meer aan de praat krijgt. Hij heeft middelmaat maar moet er wel meer uithalen dan dit 

Geplaatst

Niet dat een Walemark goed genoeg is voor Feyenoord, maar hij is zeker beter dan speeltuinvoetballer Hadj Moussa.

Geplaatst
20 uur geleden zei Michaelinho*:

Qua resultaat echt heel matig ja. Stam was voor november weg toch?

Zijn er eigenlijk nog (goede) opties beschikbaar als je Priske er nu uitflikkert? En zou Te Kloese niet ook gewoon gelijktijdig moeten opstappen dan? Snap nog steeds niet hoe ze bij Priske zijn uitgekomen als je alles wat Slot heeft opgebouwd wilde voortzetten.

20 uur geleden zei Urbeto:

Klopt. Stam stapte na een meer dan kansloze 4-0 in Amsterdam eind oktober zelf op. 

De droomoptie als Priske nu vertrekt is Graham Potter. Heeft bij Östersunds hier in Zweden en later natuurlijk bij Brighton laten zien echt een opbouwende coach te zijn. Dat heb je momenteel echt nodig. Probleem is echter wel dat Potter duur is en je maar moet zien of hij wilt. 

Zo niet kom je uit in de categorie Kasper Hjulmand, Mark van Bommel en Karel Geraerts. Daar word ik ook nog niet wild enthousiast van. 

20 uur geleden zei timpy00:

Maurice Steijn.

Erik ten Hag binnenkort.

Geplaatst
2 uur geleden zei Sick Blik:

Niet dat een Walemark goed genoeg is voor Feyenoord, maar hij is zeker beter dan speeltuinvoetballer Hadj Moussa.

Als ie dat dan in één van zijn pakweg dertig wedstrijden voor ons had laten zien, dan had ie nu misschien niet bij Lech Poznan gespeeld. Waardeloze speler.

Geplaatst

Ik zat net op de bank. Had een gezellige avond, ondanks de kater uit Nijmegen. Enigszins naïef open ik de sociale media. En toen kwam het volgende gerucht tot mij...

Nu lig ik op bed. Ik ril. Ik voel me vies in m'n naïviteit. Natuurlijk kan het allemaal nog veel erger. Het is Feyenoord. 

Geplaatst

Maar dit zijn toch letterlijk alleen maar mensen op X die maar wat roepen? Of is er een reden om daadwerkelijk aan te nemen dat Kuijt een kandidaat zou zijn?

Geplaatst

Gaat in ieder geval niet lang duren voor hij weer vrij is.

Geplaatst

Jezus jongens het is nog niet eens oktober, geef die gekke Deen iig nog tot november:cab:

Geplaatst
8 uur geleden zei Kyrill:

Jezus jongens het is nog niet eens oktober, geef die gekke Deen iig nog tot november

Om vervolgens te constateren dat er nog steeds geen verbetering in het spel zit sinds de eerste oefenwedstrijd?

Geplaatst
10 uur geleden zei Kyrill:

Jezus jongens het is nog niet eens oktober, geef die gekke Deen iig nog tot november:cab:

Het is nu oktober en ik ben er klaar mee.

Geplaatst
17 uur geleden zei Bogatyr:

Gaat in ieder geval niet lang duren voor hij weer vrij is.

Moet de prins wel met heel wat geld op de proppen komen en zijn ego aan de kant zetten.

Geplaatst
5 minuten geleden zei FlyD:

Moet de prins wel met heel wat geld op de proppen komen en zijn ego aan de kant zetten.

Citaat

Als Kuyt ontslagen wordt, dan moet zijn contract helemaal uitbetaald worden. En dat geldt niet voor hem alleen. Ook zijn assistenten hebben een dergelijke overeenkomst getekend.

Een ontslag is sportief een bittere noodzaak voor de club, maar op financieel vlak is het gewoonweg niet haalbaar voor Beerschot.

I see :blush:

Geplaatst
37 minuten geleden zei Bogatyr:

I see 

Maar jij bent of was toch Westerlo fan?

Geplaatst

Kan trouwens de klok erop gelijk zetten dat Van de Beek straks scoort. Of Gil, waar Feyenoord ook nog interesse in had.

Geplaatst

Feyenoord in Europese uitwedstrijden.. Dit viel te verwachten. Wat een trieste goal ook.