Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
14 minuten geleden zei MetalMichael:

Tsja, zo kun je natuurlijk ook blijven reageren als je grappen niet snapt.

Nee dit keer ben jij de grap, grap die jij niet snapt. En die grap is dat jij mij een vraag stelt,die als je beetje creatief en logisch nadenkt, antwoord zelf ook al had kunnen bedenken en de vraag niet had hoeven stellen. Maar zou wel als nog antwoord geven namelijk "fans" aanhalingstekens omdat ze hooligan trekjes hebben en andere Feyenoord fans slecht imago geven. Zoals vroeger fonteinen slopen of PSV "fans" die losgeld muntjes naar zwervers gooien. Immers op zn allerminst hebben ze iets gedaan niet hoort/normaal is. Als niks raars of vreemds aan hand was waarom hebben al die mannen dan blokjes voor hun gezicht op de foto? Ergo ze worden ergens van verdacht bijvoorbeeld kind meenemen die op foto naar zijn zin lijkt te hebben maar de moeder zijn en of waren misschien wel doodongerust. Of zijn zusje whatever.

Geplaatst

Niet reageren is ook een vak (y) (voor beiden en in de toekomst)

ontopic:

Morgen zal het spannend worden wie er gaat winnen of het wordt een gruwelijk saaie 0-0.

bewerkt door sennid

Geplaatst
3 minuten geleden zei Kyrill:

Nee dit keer ben jij de grap, grap die jij niet snapt. En die grap is dat jij mij een vraag stelt,die als je beetje creatief en logisch nadenkt, antwoord zelf ook al had kunnen bedenken en de vraag niet had hoeven stellen. Maar zou wel als nog antwoord geven namelijk "fans" aanhalingstekens omdat ze hooligan trekjes hebben en andere Feyenoord fans slecht imago geven. Zoals vroeger fonteinen slopen of PSV "fans" die losgeld muntjes naar zwervers gooien. Immers op zn allerminst hebben ze iets gedaan niet hoort/normaal is. Als niks raars of vreemds aan hand was waarom hebben al die mannen dan blokjes voor hun gezicht op de foto? Ergo ze worden ergens van verdacht bijvoorbeeld kind meenemen die op foto naar zijn zin lijkt te hebben maar de moeder zijn en of waren misschien wel doodongerust. Of zijn zusje whatever.

Zegt de 1908 in de twitterhandle van de maker van de post je iets icm Feyenoord? 

Geplaatst
3 uur geleden zei sennid:

Niet reageren is ook een vak (y) (voor beiden en in de toekomst)

ontopic:

Morgen zal het spannend worden wie er gaat winnen of het wordt een gruwelijk saaie 0-0.

0-0 met Priske gaat sowieso niet gebeuren (en dan doel ik op de defensie). Eerder 1-1 dan.

Geplaatst

In principe is het waarschijnlijk zoals elk jaar. Je tikt het niveau van City aan maar die tyfusduitser van 4 bij 4 pakt alles.

Geplaatst

Wedstrijden tegen FC Twente zijn vaak het meest fristerend van het hele seizoen, ja. Voetballend zijn ze op dit moment verder, maar wij hebben het voordeel van een dagje meer rust. Ik ga inderdaad ook voor 1-1.

Geplaatst
57 minuten geleden zei Renato:

Dezelfde opstelling als tegen Girona, dus helaas nog steeds Wellenreuther. Hopelijk maakt hij een keer geen grote fout.

Zoals elke wedstrijd? :-D

Geplaatst
29 minuten geleden zei Beppu:

Dat overdreven gezeur hier op Wellenreuther is ook wel om moe van te worden

Blijkbaar heeft de bühne altijd een pispaaltje nodig, en aangezien Bijlow misschien wel de meest geliefde Feyenoorder is zal die altijd 3-0 achter staan.

Weinig hoopgevende eerste 3 minuten zeg. Allemachtig, hebben we de bal al in bezit gehouden?

Geplaatst
Zojuist zei Sick Blik:

Wat word ik moe van dat gekloot van Paixao

Pffffffff. En dan die colgate smile erachteraan. Tering, ik irriteer me al weer mateloos.

Geplaatst

Dat opbouwen van Wellenreuther is zo erbarmelijk slecht. De eerste keer lost Bueno waar ik vrolijk van wordt het iig goed op, maar die bal van net over de zijlijn, kom op man.

Geplaatst

Het zou helpen als Ueda een keer een duel wint of een bal vast kan houden. Lijkt in ieder geval nergens op vandaag.

Geplaatst
4 minuten geleden zei 007mark:

Het zou helpen als Ueda een keer een duel wint of een bal vast kan houden. Lijkt in ieder geval nergens op vandaag.

At your service

Geplaatst

En dan opeens lekkere goal! Doet Ueda eindelijk goed. Ff de bal vasthouden. Bueno heeft echt heerlijk zachte voeten ook. Top hoor.

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

At your service

Was Hwang volgens de commentator!!

Wel slechtste 25min van het seizoen. En dan totaal tegende verhoudingen in ineens zo'n aanval ;c

Geplaatst

Hwang zijn passing is zwak vandaag, maar wat verovert die de bal vaak in het middelste deel zeg. Erg fijn.

Ik moet daarnaast wel eerlijk bekennen dat ik nog niet heb kunnen ontdekken waar Osman nou goed in zou moeten zijn.

bewerkt door Sick Blik