Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 18,1k
  • Weergaven 671,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan

• Zo, flink kleine oogjes nu op kantoor na een bijzonder avondje Kuip. Gisteravond niet helemaal de energie meer om er nog iets over te posten, maar doe nu toch een poging. Hoewel er al veel gezegd is u

• Feyenoord kreeg in november bij Slavia nog 3000+ kaarten, dus toen het lot ons weer naar Praag bracht leek niets een massaal uitvak weer in de weg te staan en boekte ik direct m'n vluchten etc. Eindst

Geplaatst
Zojuist zei Lenstra:

Ze gaan Priske nu toch niet ontslaan

Nee, dat kan je ook niet meer dan vanavond. Deze tactiek moet je vaker toepassen (tegen PSV en Ajax)

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lenstra:

Ze gaan Priske nu toch niet ontslaan

Denk het niet nee, dan heeft DtK wel hele grote cojones

Geplaatst
5 uur geleden zei La Pulga:

Als die vanavond de moffen 3-0 geeft dan mag die gewoon blijven toch? 

:D 

Geplaatst
19 uur geleden zei himan:

Nee joh, morgen gewoon een punt boven Bayern:LO:

Nog zo'n kenner:D

Geplaatst

Wat ziek dit :< Priske nog steeds out hoor. Dit was geen tactische meesterzet, dit was gewoon hopen for the best. Geweldige scheidsrechter ook trouwens, mag ook wel is gezegd worden. 

Geplaatst

Het is me het seizoen wel he. Algerijnse dalen, Mexicaanse toppen. 3-3 tegen City, hier gewoon 3-0. Maar ook 1-1 tegen NEC, Willem II (2x) en Sparta. 

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Wat ziek dit :< Priske nog steeds out hoor. Dit was geen tactische meesterzet, dit was gewoon hopen for the best. Geweldige scheidsrechter ook trouwens, mag ook wel is gezegd worden. 

Geen tactische meesterzet, maar eens een keer een tactiek

neergelegd die past bij de wedstrijd. Dat is ook wel eens prettig.

En die scheids floot echt geweldig inderdaad.

Geplaatst

Wat een avond zeg _O_ Zo typisch dat je uitgerekend tegen Bayern München wél een clean sheet pakt, maar wat smaakt 'ie zoet! 

Geplaatst
5 uur geleden zei La Pulga:

Als die vanavond de moffen 3-0 geeft dan mag die gewoon blijven toch? 

Stof jij maar gauw je schouw af voor een bokaal dit jaar _O_

Geplaatst
4 minuten geleden zei aron24:

Geen tactische meesterzet, maar eens een keer een tactiek

neergelegd die past bij de wedstrijd. Dat is ook wel eens prettig.

En die scheids floot echt geweldig inderdaad.

Nee precies, maar als je deze wedstrijd anders had aangepakt had je echt bewezen dat je incapabel bent. Nu ben ik daar nog steeds niet over uit, of die dat is ja of nee, maar het lijkt me beter om uit elkaar te gaan. Nu kan die toch op een ‘mooi’ moment weg en kan Feyenoord hieruit ook weer door. Ik lees net dat de coaches van Kopenhagen (Neestrup) en Genk (Fink) ook worden genoemd, naast Pusic natuurlijk. 

Geplaatst

Volgende week van Lille winnen en je kan zomaar bij de laatste 8 eindigen. Kijkende naar het programma is die kans niet zo heel groot, meeste clubs hebben een redelijk gunstig programma

Geplaatst

Bizar zeg. Precies weer een avond waarbij ik zelf moest competitiedarten en half het heb gevolgd op een scherm. Krijg je toch weinig mee, maar hoe is dit mogelijk joh. Inderdaad is ineens top-8 dan binnen handbereik :-D Probs wel voor nieuwe systeem.

Zo nog even nagenieten met samenvatting, want wil nog wel even een keer goed zien.

Geplaatst
7 uur geleden zei 007mark:

Bizar zeg. Precies weer een avond waarbij ik zelf moest competitiedarten en half het heb gevolgd op een scherm. Krijg je toch weinig mee, maar hoe is dit mogelijk joh. Inderdaad is ineens top-8 dan binnen handbereik :-D Probs wel voor nieuwe systeem.

Zo nog even nagenieten met samenvatting, want wil nog wel even een keer goed zien.

En dan waren er nog mensen die tegenstander waren van dit systeem.

Die eerste goal, pfoe zeg. Echt knap.

wat vinden jullie ervan als hy (toch)ontslagen wordt? 

Geplaatst

Ik zat na het laatste fluitsignaal naar de staf te kijken en daar werden de verschillen wel duidelijk. Priske stond met een clubje van zijn eigen staf de winst te vieren terwijl John tussen de spelers stond. Geen goed of slecht overigens in deze maar het viel me wel op dat John de Wolf geen moment bij de rest van de staf stond.